ارسالها: 2,049
موضوعها: 36
تاریخ عضویت: اسف 1394
سپاسها: 5825
2904 سپاس گرفتهشده در 1521 ارسال
سلام
راهی بهتر از اینکه بری چندین و چند بازی رو نصب کنی و بررسی کنی نیست
با تایپ کردن نمیشه اونطوری که باید توضیح داد
چون در وهله اول سبکِ بازی شما مهمه و باید منو و اجزای منو و آهنگش رو طبق اون سبک انتخاب کرد.
رسید مژده که ایّام غم نخواهد ماند چنان نماند چنین نیز هم نخواهد ماند
ارسالها: 2,126
موضوعها: 284
تاریخ عضویت: مرد 1395
سپاسها: 544
1602 سپاس گرفتهشده در 917 ارسال
سلام
بستگی به بازیتون داره . باید بک گراند مناسب و موسیقی مناسب باشه و البته خلاقیت و ایده . هیچ چیز از پیش تعیین شده نیست . یه جا منوی شلوغ میاد به بازی و مثلا در بازی های کژوال منوهای ساده . بستگی به خودتون و ذهنتون داره .
قبل از شروع بازی همه قسمت هاشو تو ذهنتون تصور و تجسم کنید و بعد شروع کنید گرافیک ها و .... رو نزدیک کنید به اون چیزی که تو فکرتونه . در این مسیر میتونید مشورت بگیرید از دیگران . حتما نیاز نیست کسایی که ازشون مشورت میگیرین بازیساز یا گیمر حرفه ای باشن ، هرکی دوسه تا بازی هم کرده باشه میتونه کمکتون کنه .
ارسالها: 539
موضوعها: 41
تاریخ عضویت: شهر 1394
مکان: جمهوری اسلامی ایران ،آذربایجان غربی شهرستان نقده
سپاسها: 549
471 سپاس گرفتهشده در 210 ارسال
سلام . خیلی وقت بود به انجمن نیامده بودم اولین ارسالیم دقیقا تخصص من هست . خب ویژگی های یک منوی خوب :
طرح بستگی به نوع بازی داره یعنی مثلا بازی شبیه به کلش رویال سبک ساده داره یا مثلا بازی نبرد پادشاهان سبک رسمی تر داره
نباید منو گیج کننده باشه یعنی کاربر باید خیلی ساده و روان بتونه به بازی بره و بازی کنه
رنگ های انتخابی باید طوری باشن که به چشم اسیب نزنه مثلا استفاه از رنگ قرمز زیاد برای چشم خوب نیست
در مورد اهنگ این وظیفه طراح موزیک بازی هست نه منو ساز برای همین نظری ندارم