Bowmasters
#1
سلام خدمت شما ای اساتید.
راستش من نیاز خیلی شدیدی به سورس شبیه به این بازی دارم.
خواهش می کنم اگر می تونید بهم سورس بدید.
بیشتر بخش پرتاب نیزه و درجه و سرعت پرتاب برام مهمه.
ممنون.
من نوجوانی با استعداد در زمینه فعالیت های رایانه ای هستم و به دلیل استعداد بالا در زمینه طراحی کاراکتر و انیمیشن سازی با  رئیس آموزش و پرورش شهرستان ملاقات داشتم.ولی با وجود این همه استعدا، پدر و مادرم با فعالیت من با کامپیوتر مخالفت دارند و مانع پیشرفت من در زمینه بازی سازی می شوند.با وجود این همه مشکلات من به صورت نا محسوس به این حرفه ادامه می دهم.
  پاسخ


 سپاس شده توسط: ARKEYA.__.JAFARI
#2

خب تو باید تو کانستراکت سیستم استخوان بندی رو پیاده کنی که کار سختی نیست منتهی وقت گیره و حوصله زیادی میخواد الان من واست یه سورس ساختم که امیدوارم بهت کمک کنه البته این سورس بازی بوماستر نیست ولی خب یه چیزی شبیه به اونه 

سورس

اگه روی صفحه رو با لمس نگه داشتنه باشی کاراکترت به سمت لمس میچرخه
اسپرایت بنفش هم کارش تیر اندازیه

امیدوارم کارت راه بیفته
  پاسخ


 سپاس شده توسط: FARZAD BLACK ، ARKEYA.__.JAFARI
#3
(1399/5/11، 11:56 صبح)آموزش دهنده نوشته است: خب تو باید تو کانستراکت سیستم استخوان بندی رو پیاده کنی که کار سختی نیست منتهی وقت گیره و حوصله زیادی میخواد الان من واست یه سورس ساختم که امیدوارم بهت کمک کنه البته این سورس بازی بوماستر نیست ولی خب یه چیزی شبیه به اونه 
سورس
اگه روی صفحه رو با لمس نگه داشتنه باشی کاراکترت به سمت لمس میچرخه
اسپرایت بنفش هم کارش تیر اندازیه
امیدوارم کارت راه بیفته
سلام عرض میکنم خدمت شما امیر آقا.
ممنون بابت کمکتون.
ولی من که نگفتم می خوام دقیقا سورس بازی باشه.
قصد ساخت یک مینی گیم رو دارم.
و گفتم که پیاده سازی سیستم پرتاب نیزه برام مهمه.
با تشکر فراوان.
من نوجوانی با استعداد در زمینه فعالیت های رایانه ای هستم و به دلیل استعداد بالا در زمینه طراحی کاراکتر و انیمیشن سازی با  رئیس آموزش و پرورش شهرستان ملاقات داشتم.ولی با وجود این همه استعدا، پدر و مادرم با فعالیت من با کامپیوتر مخالفت دارند و مانع پیشرفت من در زمینه بازی سازی می شوند.با وجود این همه مشکلات من به صورت نا محسوس به این حرفه ادامه می دهم.
  پاسخ


 سپاس شده توسط: آموزش دهنده ، ARKEYA.__.JAFARI
#4
باشه به هر حال قصد داشتم کمکی کرده باشم سورس به دردت خورد؟
 
  پاسخ


 سپاس شده توسط: FARZAD BLACK ، ARKEYA.__.JAFARI
#5
(1399/5/11، 01:50 عصر)آموزش دهنده نوشته است: باشه به هر حال قصد داشتم کمکی کرده باشم سورس به دردت خورد؟
ممنون.
شما که همیشه ما رو پیش خودت شرمنده میکنی.
الان با PC نیستم.
ولی تا ۱۰ دقیقه دیگه میام نتیجه رو اعلام می کنم.
با تشکر فراوان از شما.
من نوجوانی با استعداد در زمینه فعالیت های رایانه ای هستم و به دلیل استعداد بالا در زمینه طراحی کاراکتر و انیمیشن سازی با  رئیس آموزش و پرورش شهرستان ملاقات داشتم.ولی با وجود این همه استعدا، پدر و مادرم با فعالیت من با کامپیوتر مخالفت دارند و مانع پیشرفت من در زمینه بازی سازی می شوند.با وجود این همه مشکلات من به صورت نا محسوس به این حرفه ادامه می دهم.
  پاسخ


 سپاس شده توسط: آموزش دهنده ، ARKEYA.__.JAFARI
#6
سلام
عجب سورس باحالی ساختی
عضو تیم فرزاد گیم هستم

 
  پاسخ


 سپاس شده توسط: آموزش دهنده
#7
سلام؛
به نظر من سورسی که شما میخوای کاملاً بعیده توی مراجع فارسی موجود باشه و باید توی مراجع خارجی دنبالش بگردی که اگرم موجود باشه به احتمال زیاد پولیه و رایگان نیست. پس چه بهتر که خودت دست به کار بشی و تجربه ات رو هم افزایش بدی و کلی چیزای جدید یاد بگیری.
ساختن یک بازی در سبک Bowmasters یکسری پیچیدگی ها (چالش ها) رو به همراه داره که من چندتاش رو لیست میکنم:
  1. 1- مهم ترین ابزارهای موردنیاز برای ساخت چنین بازی اول فیزیک کانستراکت و دوم دانش مثلثات هست. یعنی اگر به فیزیک کانستراکت تسلطی نداری یا حتی با نسبت های مثلثاتی و مباحثی مثل دایره مثلثاتی و ... آشنایی زیادی نداری کار سختی رو پیش رو داری. البته نیازی به دانش خاصی توی مثلثات نیست و در حد اینکه بدونی مفهوم نسبت های مثلثاتی مثل سینوس، کسینوس و ... چیه احتمالاً کفایت میکنه. البته برای اینکه فیزیک کانستراکت رو درک کنی بد نیست یه چیزایی راجع به نیروی گشتاور و .... در علم فیزیک بدونی.
  2. 2- توی این سبک بازی بعد از اینکه هر بار تیر به هدف اصابت میکنه هدف در چندین گام تخریب میشه. پس به قول دوستمون بحث استخوان بندی مبحث مهمیه که برای هندل کردن و مدیریتش باید به فیزیک کانستراکت رجوع کنی. برای اینکه راجع به متصل کردن دو شیء ایده بگیری میتونی سورس مثال های خود کانستراکت مخصوصاً سورس distance joint رو بررسی کنی.
  3. 3- به غیر از بحث مثلثات باید یک پیش زمینه دیگه هم توی ریاضی داشته باشی و اونم بحث معادلات درجه اول و دوم هست. مثلاً درون یابی و برون یابی حرکتی که کاربر برای شلیک تیر انتخاب کرده میتونه خیلی کاربردی باشه. البته این مورد به نظرم چندان لازم نباشه ولی خُب دونستنش خالی از لطف نیست.
پس در نهایت اینکه دونستن مثلثات برای مدیریت زوایا و جهت پرتاب و سایر مسائل و دونستن حتی پایه ای معادله درجه دوم (چون بیشتر شلیک ها تا رسیدن به هدف شکل یک سهمی رو دارن) و تا حدی هم درجه اول که بتونی از درون یابی و برون یابی استفاده کنی البته اگر لازم شد و فیزیک کانستراکت جزء ضروریات کارت هست. 
دقت کن که اگر مثلاً نخوای از فیزیک کانستراکت استفاده کنی نمیگم غیر ممکنه اما خیلی خیلی کار بغرنجی رو در پیش خواهی داشت و توی بسیاری موارد هم کاملاً غیر ممکن به نظر میرسه.
موفق باشی.
غایب
  پاسخ


 سپاس شده توسط: FARZAD BLACK ، آموزش دهنده
#8
(1399/5/11، 02:39 عصر)Master Badfar نوشته است: سلام؛
به نظر من سورسی که شما میخوای کاملاً بعیده توی مراجع فارسی موجود باشه و باید توی مراجع خارجی دنبالش بگردی که اگرم موجود باشه به احتمال زیاد پولیه و رایگان نیست. پس چه بهتر که خودت دست به کار بشی و تجربه ات رو هم افزایش بدی و کلی چیزای جدید یاد بگیری.
ساختن یک بازی در سبک Bowmasters یکسری پیچیدگی ها (چالش ها) رو به همراه داره که من چندتاش رو لیست میکنم:
  1. 1- مهم ترین ابزارهای موردنیاز برای ساخت چنین بازی اول فیزیک کانستراکت و دوم دانش مثلثات هست. یعنی اگر به فیزیک کانستراکت تسلطی نداری یا حتی با نسبت های مثلثاتی و مباحثی مثل دایره مثلثاتی و ... آشنایی زیادی نداری کار سختی رو پیش رو داری. البته نیازی به دانش خاصی توی مثلثات نیست و در حد اینکه بدونی مفهوم نسبت های مثلثاتی مثل سینوس، کسینوس و ... چیه احتمالاً کفایت میکنه. البته برای اینکه فیزیک کانستراکت رو درک کنی بد نیست یه چیزایی راجع به نیروی گشتاور و .... در علم فیزیک بدونی.
  2. 2- توی این سبک بازی بعد از اینکه هر بار تیر به هدف اصابت میکنه هدف در چندین گام تخریب میشه. پس به قول دوستمون بحث استخوان بندی مبحث مهمیه که برای هندل کردن و مدیریتش باید به فیزیک کانستراکت رجوع کنی. برای اینکه راجع به متصل کردن دو شیء ایده بگیری میتونی سورس مثال های خود کانستراکت مخصوصاً سورس distance joint رو بررسی کنی.
  3. 3- به غیر از بحث مثلثات باید یک پیش زمینه دیگه هم توی ریاضی داشته باشی و اونم بحث معادلات درجه اول و دوم هست. مثلاً درون یابی و برون یابی حرکتی که کاربر برای شلیک تیر انتخاب کرده میتونه خیلی کاربردی باشه. البته این مورد به نظرم چندان لازم نباشه ولی خُب دونستنش خالی از لطف نیست.
پس در نهایت اینکه دونستن مثلثات برای مدیریت زوایا و جهت پرتاب و سایر مسائل و دونستن حتی پایه ای معادله درجه دوم (چون بیشتر شلیک ها تا رسیدن به هدف شکل یک سهمی رو دارن) و تا حدی هم درجه اول که بتونی از درون یابی و برون یابی استفاده کنی البته اگر لازم شد و فیزیک کانستراکت جزء ضروریات کارت هست. 
دقت کن که اگر مثلاً نخوای از فیزیک کانستراکت استفاده کنی نمیگم غیر ممکنه اما خیلی خیلی کار بغرنجی رو در پیش خواهی داشت و توی بسیاری موارد هم کاملاً غیر ممکن به نظر میرسه.
موفق باشی.
ممنون از راهنمایی های ارزشمندتون.
بنده خودم هم ازاین مسله اطلاع داشتم که توی مراجع فارسی پیدا کردن همچین سورسی غیر ممکنه.اونم به صورت رایگان.
من حتی دیشب رو نخوابیدم و تا ساعت 7 صبح در حال زیر و رو کردن سایت های خارجی بودم.
یک سورس تقریبا مرتبط هم پیدا کردم.ولی قیمت اون 399 دلار بود!
من تا حالا بازی فیزیک نساختم.و میشه گفت از فیزیک چیزی سر در نمیارم.
البته چند آموزش انگلیسی دانلود کردم که دارم کم کم یاد میگیرم.
من همونطور که در بالا هم ذکر کردم،فقط پیاده سازی سیستم پرتاب تیر برام مهمه.نه بازی Bowmasters.
با تشکر از همگی دوستان.
من نوجوانی با استعداد در زمینه فعالیت های رایانه ای هستم و به دلیل استعداد بالا در زمینه طراحی کاراکتر و انیمیشن سازی با  رئیس آموزش و پرورش شهرستان ملاقات داشتم.ولی با وجود این همه استعدا، پدر و مادرم با فعالیت من با کامپیوتر مخالفت دارند و مانع پیشرفت من در زمینه بازی سازی می شوند.با وجود این همه مشکلات من به صورت نا محسوس به این حرفه ادامه می دهم.
  پاسخ


 سپاس شده توسط: آموزش دهنده
#9
(1399/5/11، 02:57 عصر)FARZAD BLACK نوشته است:
(1399/5/11، 02:39 عصر)Master Badfar نوشته است: سلام؛
به نظر من سورسی که شما میخوای کاملاً بعیده توی مراجع فارسی موجود باشه و باید توی مراجع خارجی دنبالش بگردی که اگرم موجود باشه به احتمال زیاد پولیه و رایگان نیست. پس چه بهتر که خودت دست به کار بشی و تجربه ات رو هم افزایش بدی و کلی چیزای جدید یاد بگیری.
ساختن یک بازی در سبک Bowmasters یکسری پیچیدگی ها (چالش ها) رو به همراه داره که من چندتاش رو لیست میکنم:
  1. 1- مهم ترین ابزارهای موردنیاز برای ساخت چنین بازی اول فیزیک کانستراکت و دوم دانش مثلثات هست. یعنی اگر به فیزیک کانستراکت تسلطی نداری یا حتی با نسبت های مثلثاتی و مباحثی مثل دایره مثلثاتی و ... آشنایی زیادی نداری کار سختی رو پیش رو داری. البته نیازی به دانش خاصی توی مثلثات نیست و در حد اینکه بدونی مفهوم نسبت های مثلثاتی مثل سینوس، کسینوس و ... چیه احتمالاً کفایت میکنه. البته برای اینکه فیزیک کانستراکت رو درک کنی بد نیست یه چیزایی راجع به نیروی گشتاور و .... در علم فیزیک بدونی.
  2. 2- توی این سبک بازی بعد از اینکه هر بار تیر به هدف اصابت میکنه هدف در چندین گام تخریب میشه. پس به قول دوستمون بحث استخوان بندی مبحث مهمیه که برای هندل کردن و مدیریتش باید به فیزیک کانستراکت رجوع کنی. برای اینکه راجع به متصل کردن دو شیء ایده بگیری میتونی سورس مثال های خود کانستراکت مخصوصاً سورس distance joint رو بررسی کنی.
  3. 3- به غیر از بحث مثلثات باید یک پیش زمینه دیگه هم توی ریاضی داشته باشی و اونم بحث معادلات درجه اول و دوم هست. مثلاً درون یابی و برون یابی حرکتی که کاربر برای شلیک تیر انتخاب کرده میتونه خیلی کاربردی باشه. البته این مورد به نظرم چندان لازم نباشه ولی خُب دونستنش خالی از لطف نیست.
پس در نهایت اینکه دونستن مثلثات برای مدیریت زوایا و جهت پرتاب و سایر مسائل و دونستن حتی پایه ای معادله درجه دوم (چون بیشتر شلیک ها تا رسیدن به هدف شکل یک سهمی رو دارن) و تا حدی هم درجه اول که بتونی از درون یابی و برون یابی استفاده کنی البته اگر لازم شد و فیزیک کانستراکت جزء ضروریات کارت هست. 
دقت کن که اگر مثلاً نخوای از فیزیک کانستراکت استفاده کنی نمیگم غیر ممکنه اما خیلی خیلی کار بغرنجی رو در پیش خواهی داشت و توی بسیاری موارد هم کاملاً غیر ممکن به نظر میرسه.
موفق باشی.
ممنون از راهنمایی های ارزشمندتون.
بنده خودم هم ازاین مسله اطلاع داشتم که توی مراجع فارسی پیدا کردن همچین سورسی غیر ممکنه.اونم به صورت رایگان.
من حتی دیشب رو نخوابیدم و تا ساعت 7 صبح در حال زیر و رو کردن سایت های خارجی بودم.
یک سورس تقریبا مرتبط هم پیدا کردم.ولی قیمت اون 399 دلار بود!
من تا حالا بازی فیزیک نساختم.و میشه گفت از فیزیک چیزی سر در نمیارم.
البته چند آموزش انگلیسی دانلود کردم که دارم کم کم یاد میگیرم.
من همونطور که در بالا هم ذکر کردم،فقط پیاده سازی سیستم پرتاب تیر برام مهمه.نه بازی Bowmasters.
با تشکر از همگی دوستان.



 تو همون سورسی که بهت دادم سیستم پرتاب نیزه هم پیاده سازی شده حالا اگه میخوای یه سورس دیگه هم بهت بدم واس نیزه
  پاسخ


 سپاس شده توسط: FARZAD BLACK
#10
(1399/5/11، 03:08 عصر)آموزش دهنده نوشته است:  تو همون سورسی که بهت دادم سیستم پرتاب نیزه هم پیاده سازی شده حالا اگه میخوای یه سورس دیگه هم بهت بدم واس نیزه.
ممنون میشم اگر یکی هم برای نیزه بهم بدید.
با تشکر.
من نوجوانی با استعداد در زمینه فعالیت های رایانه ای هستم و به دلیل استعداد بالا در زمینه طراحی کاراکتر و انیمیشن سازی با  رئیس آموزش و پرورش شهرستان ملاقات داشتم.ولی با وجود این همه استعدا، پدر و مادرم با فعالیت من با کامپیوتر مخالفت دارند و مانع پیشرفت من در زمینه بازی سازی می شوند.با وجود این همه مشکلات من به صورت نا محسوس به این حرفه ادامه می دهم.
  پاسخ


 سپاس شده توسط: آموزش دهنده


موضوع‌های مشابه…
موضوع نویسنده پاسخ بازدید آخرین ارسال
  سورس ساخت خدم mega_24 5 556 1399/3/12، 03:25 عصر
آخرین ارسال: M.gh
  سورس استفاده از فانکشن oak 17 933 1399/1/7، 08:51 عصر
آخرین ارسال: oak
  سورسِ تنظیماتِ پارتیکلز shazde 1 261 1398/12/28، 07:10 عصر
آخرین ارسال: MohammadHadi
  سورس بازی پازل فیزیک mohsen_nasri 2 793 1398/12/23، 07:40 عصر
آخرین ارسال: kiarash
  سورس بازی mega_24 1 275 1398/12/2، 11:28 عصر
آخرین ارسال: kiarash

پرش به انجمن: