آدرس آی پی و اتصال وایفای
#1
Lightbulb 

 سلام عرض می کنم. بنده یه مدت نبودم. می خواستم چند تا سوال از شما دوستان بپرسم درباره ی اتصال وای‌فای.
1-چطور آدرس آی پی هات اسپات قابل حمل را که به آن وصل هستیم در بازی سازی به آن دسترسی پیدا کنیم؟
2-آیا با پلاگین مولتی پلیر می توان با وای‌فای و هاتاسپات کار کرد؟
3-آیا رد و بدل کردن اطلاعات با سرور آفلاین وای‌فای و هات اسپات مثل انتقال اطلاعات با سرور آنلاین است؟ (یعنی باید در آفلاین لوگین کرد و اتاق ساخت؟؟ )
4-چطور از طریق بازی سازی بفهمیم به هات اسپات <قابل حمل> متصل است؟؟
5-اگر جواب سوال بالا بله است آیا می شود آفلاین به هات اسپات متصل شد؟
لطفا برای پاسخ دادن قبل از پاسخ شماره ی سوال را بگذارید.
ممنون
  پاسخ


 سپاس شده توسط: oak
#2
(1399/6/7، 10:47 عصر)shhashemi1385 نوشته است:  سلام عرض می کنم. بنده یه مدت نبودم. می خواستم چند تا سوال از شما دوستان بپرسم درباره ی اتصال وای‌فای.
1-چطور آدرس آی پی هات اسپات قابل حمل را که به آن وصل هستیم در بازی سازی به آن دسترسی پیدا کنیم؟
2-آیا با پلاگین مولتی پلیر می توان با وای‌فای و هاتاسپات کار کرد؟
3-آیا رد و بدل کردن اطلاعات با سرور آفلاین وای‌فای و هات اسپات مثل انتقال اطلاعات با سرور آنلاین است؟ (یعنی باید در آفلاین لوگین کرد و اتاق ساخت؟؟ )
4-چطور از طریق بازی سازی بفهمیم به هات اسپات <قابل حمل> متصل است؟؟
5-اگر جواب سوال بالا بله است آیا می شود آفلاین به هات اسپات متصل شد؟
لطفا برای پاسخ دادن قبل از پاسخ شماره ی سوال را بگذارید.
ممنون
سلام دوست عزیز؛
اولاً اینکه باید بدونین کانستراکت به صورت نیتیو (پیشفرض) قابلیت ساخت بازی مولتی پلیر (چند نفره) براساس اتصال به یک اکسس پوینت مشخص (مثل هات اسپات) رو دارا نیست. پس باید از یک پلاگین که به زبان جاوا اسکریپت برای این منظور ساخته شده استفاده کنین. در مورد آدرس آی پی که تأکید خاصی روش داشتین باید بگم زمانی که به یک شبکه مـحـلی متصل میشیم آدرس آی پی ها لوکال هستن و با قطع اتصال یک دستگاه اون آدرس آی پی به یک دستگاه دیگه اختصاص پیدا میکنه. در واقع نحوه تخصیص آی پی توی یک شبکه محلی با نحوه تخصیص آی پی در اتصال به شبکه جهانی وب (WWW) کمی متفاوته.
راجع به سوال سومتون باید بگم بستگی به این داره پلاگین هایی که احتمالاً برای اینکار توسعه داده شدن مفهوم سیگنالینگ رو پیاده سازی کردن یا خیر. 
درباره سوال چهارمتون باید بگم که وقتی موبایل شما به کمکش هات اسپات انجام میشه (تبدیل به هات اسپات میشه) در اصل انگار به یک مودم یا روتر وای فای تبدیل میشه که امواج گیگاهرتزی (مایکروویو) از خودش ساطع میکنه. البته در نظر داشته باشین در حالتی که حتی دستگاه موبایل صرفاً کلاینت (کاربر) یک شبکه محسوب میشه باز هم به صورت ترانسیور و به صورت اتصال های Uplink و Downlink با شبکه تبادل اطلاعات میکنه. برای اینکه بررسی کنین یک دستگاه موبایلی در حال حاضر به هات اسپات متصله یا ایجاد کننده هات اسپات هست باید یکسری موارد رو توی اتصال شبکه سیستم عامل بررسی کنین که باز هم کانستراکت به صورت پیشفرض به شما چنین امکانی رو نمیده. پس مجدداً نیاز به استفاده از یک پلاگین دارین. احتمالاً پلاگینی که برای ساخت بازی های مولتی پلیر محلی ساخته شده باشه این مسائل رو میتونه هندل کنه.
و اما سوال پنجمتون که به نظرم تیر خلاص رو میزنه کاملاً این موضوع رو میرسونه که کلاً درکی از مفهوم لوکال (محلی بودن) اتصال ندارین! زمانی که اتصال محلی (لوکال) باشه تنها اتصال به اون شبکه (مودم یا روتر) مطرحه و نیازی نیست که کلاینت ها (کاربران) و یا اون روتر یا مودم به شبکه جهانی وب (WWW) یا اینترنت متصل باشن. پس با این حساب در دسترس بودن و اتصال به روتر یا مودم مهمه نه اتصالش به اینترنت یا شبکه جهانی وب.
موفق باشین.
غایب
  پاسخ


 سپاس شده توسط: Amirhesam.KH ، oak ، M.gh ، shhashemi1385 ، ARKEYA
#3

 خیلی خیلی متشکرم!!!
  پاسخ


 سپاس شده توسط:


موضوع‌های مشابه…
موضوع نویسنده پاسخ بازدید آخرین ارسال
  حل شده خرید درون برنامه مایکت در وب ویو Arianm 3 844 1402/4/25، 12:01 عصر
آخرین ارسال: Arianm
Wink سیستم شخصی سازی خودرو Arianm 1 391 1402/4/24، 05:21 عصر
آخرین ارسال: SHAMIRZA
  علت بازی نشدن وقتی نصب شده amirhosseinalizadehgharebaba81 1 314 1402/4/23، 02:22 عصر
آخرین ارسال: (:--ALI--:)
  چگونگی اجرا بازی روی ه‍است ایران (:--ALI--:) 8 1,461 1402/3/24، 04:50 عصر
آخرین ارسال: (:--ALI--:)
  وصل شدن به روح هاست قبلی :) amirhosseinalizadehgharebaba 2 2,028 1401/11/2، 09:43 عصر
آخرین ارسال: amirhosseinalizadehgharebaba

پرش به انجمن: