ارسالها: 1,230
موضوعها: 75
تاریخ عضویت: مرد 1397
مکان: مشهد
سپاسها: 1509
1438 سپاس گرفتهشده در 1046 ارسال
خیلی عالی بود
تبریک میگم
واقعا خیلی خوب شده بود. نظری برای آنلاین کردن بازیتون ندارید ؟
ارسالها: 379
موضوعها: 66
تاریخ عضویت: خرد 1398
مکان: تهران
سپاسها: 652
1204 سپاس گرفتهشده در 357 ارسال
امیر مهدی جان سلام.
ممنونم از لطفت. به نظر داشتن من مربوط نمیشه. به سواد من مربوط میشه که متاسفانه سواد آنلاین کردن من ندارم.
ارسالها: 1,806
موضوعها: 38
تاریخ عضویت: ارد 1395
مکان: Tehran , Iran
سپاسها: 1942
3297 سپاس گرفتهشده در 1472 ارسال
سلام ؛
عجب بازی ای شده و عجب بازی ای میشه !!!
نریمان جان من همیشه از منتقدان بازی های شما بود ؛ اما این یکی حتی تریلرشم منو جذب کرد .
به طور ویژه با اینکه هنوزم از همون گوشیه قدیمی استفاده میکنم ، اما وقتی این بازی منتشر بشه حتما ی گوشی خوب قرض میکنم و بازی میکنم .
از اون جایی که ایده جذابی هست ، به نظرم از همین الان یکی دو تا آپشن مالی توی بازی قرار بدید ، با توجه به تجربه کمی که توی مسائل مالی دارم ، احتمال این رو میدم که این بازی از 1 تا 10 میلیون تومان بتونه براتون سرمایه جذب کنه .
البته این حداکثر 10 میلیون رو وابسته به شرایطی که الان فکر میکنم دارم بیان میکنم ، شاید ایده نهاییتون ارزشش بیشتر از این حرفا باشه .
برای کسی مثل من که از ی چوب خشکم پول در میارم حدس زدن اینجور چیزا خیلی آسونه .
پس این سری نه به عنوان ( فقط ) یک منتقد ، بلکه به عنوان یک پیشنهاد دهنده و یک توصیه کننده بهتون میگم توی این بازی از تبلیغات و یک یا دو آپشن درون برنامه استفاده کنید .
اول بازی را داخل مایکت منتشر کنید ؛ CPM و CPI را بررسی کنید ، طی یکی دو تا آپدیت کوچیک این موارد رو تحت نظر بگیرید ، بعد توی کافه بازار منتشر کنید .
توی حداکثر 4 ماه فکر میکنم نهایت بازدهی بازی باشه .
موفق باشی آقا نریمان عزیز .
ارسالها: 379
موضوعها: 66
تاریخ عضویت: خرد 1398
مکان: تهران
سپاسها: 652
1204 سپاس گرفتهشده در 357 ارسال
حسام جان سلام
ممنونم از لطف همیشگیت به من.
راستش من چندین بازی رو نیمه کاره ول کردم و دیگه حوصله تکمیلشون رو ندارم. یکیش همین بازی بود.
دیروز یک صحبت مفصل با جناب آقای عبدالمجید که نماینده شرکت و ناشر فرانسوی tap nation در ایران هستن داشتم. ایشون همون فردی هستن که برگزارکننده رویداد هایپر کژوالی هستن که الان بچه های انجمن هم بازی اونجا دارن.
ایشون لطف کردن و همه بازیهام رو دیدن. یک سری بحثهای مقصل با هم داشتیم اما دوتا نکته مهم بهم گفتن که اینجا بیان میکنم که بقیه دوستان اشتباه من رو تکرار نکنن.
اول اینکه بهم گفتن با توجه به مکانیکهایی که توی بازیهام همیشه به طور ناخودآگاه میگذارم این نوع مکانیک مال بازی کژوال هست پس اگر قراره با همین روش بخوام ادامه بدم باید تمرکزم رو بذارم روی بازیهای کژوال.
نکته دوم و مهمتر این بود که اگر قراره حالا بازی کژوال بسازم دیگه این سبک گرافیک دارک و تیره و رنگهای سوخته بدرد بازی کژوال نمیخوره.
من بعد صحبتهاشون این فیلم بازی اسکورتر رو نشونشون دادم و خواستم ببینم این گرافیک رو میپسندن که دیدن و از بازی خوششون اومد و گفتن بعد اتمام بازی یه نسخه براشون بفرستم.
راستش همین باعث شد که دوباره انگیزه پیدا کنم و دوباره این بازی رو ادامه بدم وگرنه اینو هم مثل بقیه بازیهای نیمه کارم ادامه نمیدادم.اما در مورد روشهای درآمدزایی حتما با خودت مشورت میکنم هرچند دیگه خیلی با گیرهای مارکت های ایرانی حال نمیکنم و ترجیح میدم یا بازی رو رایگان html5 بسازم و منتشر کنم و یا شانسم رو برای پیدا کردن ناشر خارجی امتحان کنم.
در کل بازهم ممنونم ازت و حتما ازت راهنمایی میگیرم.