ارسالها: 16
موضوعها: 6
تاریخ عضویت: آذر 1395
سپاسها: 9
1 سپاس گرفتهشده در 1 ارسال
سلام
من وقتی یکی از بازی هامو خروجی میگیرم با intel sdk و روی گوشی اندرویدی نصبش میکنم خلی طول میکشه تا لود بشه و تو صفحه ی کانستراکت دو سه دقیقه ای میمونه و بعد بازیمو میاره ...
میخواستم بدونم راه حلش چیه که انقدر طول نکشه ؟
ممنون
ارسالها: 16
موضوعها: 6
تاریخ عضویت: آذر 1395
سپاسها: 9
1 سپاس گرفتهشده در 1 ارسال
آقا کسی نمیدونه برا چی اینجوریه ؟
ارسالها: 333
موضوعها: 1
تاریخ عضویت: شهر 1395
سپاسها: 507
640 سپاس گرفتهشده در 295 ارسال
سلام من هم این مشکلو داشتم.
خیلی از ایونت های الکی رو توی لایه ها پاک کردم و بجاش توی ایونت شیت اصلی دو یا سه تا ایونت تعریف کردم.
شما سعی کن ایونت ها رو بهینه کنی و بیشتر ایونتا رو از تو لایه های مربوطه هست رو حذف کنی .من این کارو کردم بازیم که حداقل پنجاه ثانیه طول میکشید شد ده ثانیه که اونم با گذاشتن اسپلش حل شد.
ارسالها: 1,808
موضوعها: 39
تاریخ عضویت: ارد 1395
مکان: Tehran , Iran
سپاسها: 1942
3301 سپاس گرفتهشده در 1474 ارسال
سلام
لوگو ، کانستراکت رو باید ناتینگ بذارید ، این کار رو کردید ؟