1396/4/19، 11:17 صبح
روش های زیادی برای ساختِ بازی های موبایل وجود دارد، اما برایِ بیشترِ پروژه ها، هرآنچه نیاز دارید را در SDK خواهید یافت. در طولِ این کورسِ آموزشی، در حالی که مشغولِ یادگیریِ ساختِ یک اپلیکیشنِ ساده ی گیم با Android SDK و Java هستید، برنامه نویسیِ اندروید را نیز تمرین می کنید (و البته نیازی به استفاده از C++ یا ماشینِ بازی نخواهد بود). این پروژه تمامِ توانایی های SDK از قبیلِ قابلیتِ clean، fluid motion، مکانیکِ بازی های پیچیده، و persistent scoring را نمایش می دهد. David Gassner در طولِ فرآیندِ آموزشیِ خود، چگونگیِ ایجاد افکت های بصری یا visual از قبیلِ background، menues، و controls را توضیح داده و با استفاده از کلاس های build-in در اندروید، افکتِ انیمیشن را به این visual ها اضافه نموده است. در ادامه، با راهنمایی و آموزشِ وی، قادر به نوشتنِ منطقِ بازی خواهید بود. مباحثِ دیگری که در این دوره می آموزید عبارتند از: چگونگیِ تعریفِ طرح های مختلف؛ افزایش و نمایشِ امتیازات؛ مدیریتِ منابعِ بازی؛ و افزودنِ افکت های شنیداری یا audio- که شاملِ فایل های طولانیِ موزیک به همراهِ کامپوننتِ MediaPlayer ، و افکت های کوتاه تر صوتی همراه با کلاسِ Android's SoundPool می باشند. این پروژه یک روشِ جالب و پر مزیت برای آموزشِ برنامه نویسیِ اندروید می باشد و می توانید از آن به عنوانِ یک قالب برای اپلیکیشن های بازیِ خودتان استفاده کنید.
دانلود فیلم
دانلود فیلم