بهینه کردن بازی در یونیتی برای اندروید.
#1
سلام چیجوری میشه یک بازی رو برای اندروید بهینه کرد؟؟؟؟

فرستاده شده از HUAWEI G610-U20ِ من با Tapatalk
  پاسخ


 سپاس شده توسط:
#2
(1395/4/27، 09:32 صبح)mhc نوشته است: سلام چیجوری میشه یک بازی رو برای اندروید بهینه کرد؟؟؟؟

فرستاده شده از HUAWEI G610-U20ِ من با Tapatalk


سلام مهم ترین بحث در بازی هلای موبایل استفاده از مدل ها و تکسچر های بهینه است
نکته ای که هست با بازخوردهایی که به دست اومده برای ساخت بازی های سه بعدی در یونیتی 5 خیلی سخت میشه ازش خروجی بهینه گرفت در حالی که یونیتی 4 این مشکل رو نداره
اگر بازی سه بعدی برای اندروید می سازید از یونیتی 4.6 استفاده کنید
عمر با ارزشتون رو برای کار با انجین های ضعیف که آینده ای ندارند حروم نکنید دوره جامع و رایگان منتشر شد روی عکس کلیک کنید.

[تصویر:  imageTut.png]
  پاسخ


 سپاس شده توسط:
#3
(1395/4/27، 12:32 عصر)developer نوشته است:
(1395/4/27، 09:32 صبح)mhc نوشته است: سلام چیجوری میشه یک بازی رو برای اندروید بهینه کرد؟؟؟؟

فرستاده شده از HUAWEI G610-U20ِ من با Tapatalk


سلام مهم ترین بحث در بازی هلای موبایل استفاده از مدل ها و تکسچر های بهینه است
نکته ای که هست با بازخوردهایی که به دست اومده برای ساخت بازی های سه بعدی در یونیتی 5 خیلی سخت میشه ازش خروجی بهینه گرفت در حالی که یونیتی 4 این مشکل رو نداره
اگر بازی سه بعدی برای اندروید می سازید از یونیتی 4.6 استفاده کنید
یعنی من الان با یونیتی4.6بازی رو خروجی بگیرم بازی رون تر اجرامیشه

فرستاده شده از HUAWEI G610-U20ِ من با Tapatalk
  پاسخ


 سپاس شده توسط:
#4
(1395/4/27، 11:38 عصر)mhc نوشته است:
(1395/4/27، 12:32 عصر)developer نوشته است:
(1395/4/27، 09:32 صبح)mhc نوشته است: سلام چیجوری میشه یک بازی رو برای اندروید بهینه کرد؟؟؟؟

فرستاده شده از HUAWEI G610-U20ِ من با Tapatalk


سلام مهم ترین بحث در بازی هلای موبایل استفاده از مدل ها و تکسچر های بهینه است
نکته ای که هست با بازخوردهایی که به دست اومده برای ساخت بازی های سه بعدی در یونیتی 5 خیلی سخت میشه ازش خروجی بهینه گرفت در حالی که یونیتی 4 این مشکل رو نداره
اگر بازی سه بعدی برای اندروید می سازید از یونیتی 4.6 استفاده کنید
یعنی من الان با یونیتی4.6بازی رو خروجی بگیرم بازی رون تر اجرامیشه

فرستاده شده از HUAWEI G610-U20ِ من با Tapatalk

خیر برای زمانی که دارید میسازید ، مثلا شما اگر با یونیتی 5 بخواید بازی رو بسازید که روی یونیتی 4.6 نمیتونید خروجی رو بگیرید یعنی اصلا پروژه باز نخواهد شد روی نسخه های پایین تر .
  پاسخ


 سپاس شده توسط:
#5
(1395/4/28، 07:56 صبح)hesam3 نوشته است:
(1395/4/27، 11:38 عصر)mhc نوشته است:
(1395/4/27، 12:32 عصر)developer نوشته است: سلام مهم ترین بحث در بازی هلای موبایل استفاده از مدل ها و تکسچر های بهینه است
نکته ای که هست با بازخوردهایی که به دست اومده برای ساخت بازی های سه بعدی در یونیتی 5 خیلی سخت میشه ازش خروجی بهینه گرفت در حالی که یونیتی 4 این مشکل رو نداره
اگر بازی سه بعدی برای اندروید می سازید از یونیتی 4.6 استفاده کنید
یعنی من الان با یونیتی4.6بازی رو خروجی بگیرم بازی رون تر اجرامیشه

فرستاده شده از HUAWEI G610-U20ِ من با Tapatalk

خیر برای زمانی که دارید میسازید ، مثلا شما اگر با یونیتی 5 بخواید بازی رو بسازید که روی یونیتی 4.6 نمیتونید خروجی رو بگیرید یعنی اصلا پروژه باز نخواهد شد روی نسخه های پایین تر .
سلام اونو خودم می دونم من دارم با یونیتی4.2دارم کارمیکنم مشکل اینه که بازی روی اسپلش وردی یونیتی زیاد میمونه من می خوام این مشکه حلش کن وقتی که اسپلش یونیتی میاد سریع بره توش بازی بعد از اسپلش یونیتی مشکل نداره
  پاسخ


 سپاس شده توسط:
#6
(1395/4/28، 10:58 صبح)mhc نوشته است:
(1395/4/28، 07:56 صبح)hesam3 نوشته است:
(1395/4/27، 11:38 عصر)mhc نوشته است: یعنی من الان با یونیتی4.6بازی رو خروجی بگیرم بازی رون تر اجرامیشه

فرستاده شده از HUAWEI G610-U20ِ من با Tapatalk

خیر برای زمانی که دارید میسازید ، مثلا شما اگر با یونیتی 5 بخواید بازی رو بسازید که روی یونیتی 4.6 نمیتونید خروجی رو بگیرید یعنی اصلا پروژه باز نخواهد شد روی نسخه های پایین تر .
سلام اونو خودم می دونم من دارم با یونیتی4.2دارم کارمیکنم مشکل اینه که بازی روی اسپلش وردی یونیتی زیاد میمونه من می خوام این مشکه حلش کن وقتی که اسپلش یونیتی میاد سریع بره توش بازی بعد از اسپلش یونیتی مشکل نداره


سلام زمان اسپلش ورودی دست خود انجین هست
برای این که بتونی این زمان رو کوتاه کنی یک صحنه خالی بساز که فقط منو داشته باشه ، از منو بتونی به محیط بازی و غیره بری ، اون رو به عنوان صحنه اولت در بازی خروجی بگیر سرعتت کم تر میشه(البته من خودم هنوز تست نکردم یکی از همکاران این روش رو پیشنهاد داد)

عمر با ارزشتون رو برای کار با انجین های ضعیف که آینده ای ندارند حروم نکنید دوره جامع و رایگان منتشر شد روی عکس کلیک کنید.

[تصویر:  imageTut.png]
  پاسخ


 سپاس شده توسط:
#7
(1395/4/28، 03:09 عصر)developer نوشته است:
(1395/4/28، 10:58 صبح)mhc نوشته است:
(1395/4/28، 07:56 صبح)hesam3 نوشته است: خیر برای زمانی که دارید میسازید ، مثلا شما اگر با یونیتی 5 بخواید بازی رو بسازید که روی یونیتی 4.6 نمیتونید خروجی رو بگیرید یعنی اصلا پروژه باز نخواهد شد روی نسخه های پایین تر .
سلام اونو خودم می دونم من دارم با یونیتی4.2دارم کارمیکنم مشکل اینه که بازی روی اسپلش وردی یونیتی زیاد میمونه من می خوام این مشکه حلش کن وقتی که اسپلش یونیتی میاد سریع بره توش بازی بعد از اسپلش یونیتی مشکل نداره


سلام زمان اسپلش ورودی دست خود انجین هست
برای این که بتونی این زمان رو کوتاه کنی یک صحنه خالی بساز که فقط منو داشته باشه ، از منو بتونی به محیط بازی و غیره بری ، اون رو به عنوان صحنه اولت در بازی خروجی بگیر سرعتت کم تر میشه(البته من خودم هنوز تست نکردم یکی از همکاران این روش رو پیشنهاد داد)
سلام من اینو تست کردم اسپلش زود رد شد منو اومد رو پلی کلیک میکنم بعد از ۵دقیقه میره تو بازی موندم چیکارکنم اگه میشه کمک کنید

فرستاده شده از HUAWEI G610-U20ِ من با Tapatalk
  پاسخ


 سپاس شده توسط:
#8
دوست خوب اگر بعده 5 دقیقه میره پیشنهاد میدم کلا بی خیال مدلای بازیت شی
صحنه ای که درست کردی از لحاظ مدل و تکسچر مناسب نیست
عمر با ارزشتون رو برای کار با انجین های ضعیف که آینده ای ندارند حروم نکنید دوره جامع و رایگان منتشر شد روی عکس کلیک کنید.

[تصویر:  imageTut.png]
  پاسخ


 سپاس شده توسط:
#9
(1395/4/29، 11:29 عصر)developer نوشته است: دوست خوب اگر بعده 5 دقیقه میره پیشنهاد میدم کلا بی خیال مدلای بازیت شی
صحنه ای که درست کردی از لحاظ مدل و تکسچر مناسب نیست

سلام  خوب من همینو از شما سوال داشتم چه مدل ها و تکسچر های برای بازی آندروید استفاده کنم که مشکلی پیش نیاد. یعنی مدل ها و تکسچر ها باید چگونه باشند؟؟
  پاسخ


 سپاس شده توسط:
#10

سلام  
در اولین پاسخم بهتون گفتم مهم ترین بحث استفاده از مدل ها و تکسچرهای بهینه است!
این لینک رو کامل مطالعه کن


عمر با ارزشتون رو برای کار با انجین های ضعیف که آینده ای ندارند حروم نکنید دوره جامع و رایگان منتشر شد روی عکس کلیک کنید.

[تصویر:  imageTut.png]
  پاسخ


 سپاس شده توسط: mhc


موضوع‌های مشابه…
موضوع نویسنده پاسخ بازدید آخرین ارسال
  سیستمم مورد نیاز برای یونیتی 5 ^_^ Ali ^_^ 5 3,963 1402/3/5، 10:31 عصر
آخرین ارسال: M.Y
  کمترین حجم بازی محمد 82 3 941 1401/11/16، 11:29 صبح
آخرین ارسال: mostafanastary
  خروجی IL2CPP در یونیتی arshia ajoudani 2 1,394 1401/11/11، 11:09 صبح
آخرین ارسال: abedi
  خروجی وب M.Y 0 896 1401/8/1، 04:36 عصر
آخرین ارسال: M.Y
  سوال در مورد دوره شوتر اول شخص استاد رجب زاده amin hosseini 1 1,617 1400/12/20، 11:01 عصر
آخرین ارسال: ᔕinaᗪehghani

پرش به انجمن: