ارسالها: 187
موضوعها: 30
تاریخ عضویت: تير 1395
سپاسها: 160
140 سپاس گرفتهشده در 69 ارسال
سلام دوستان خسته نباشید
دوستان اگه توی بازیم بگم که هر لحظه بازی ذخیره بشه و بعد با یه اسپرایت بازی لود بشه مشکلی هست؟؟
منظور من بخش اول صحبتمه ---- یعنی اگه من بگم هر لحظه بازی ذخیره بشه پرفورمنس بازی میاد پایین و استفاده از رم و اینا بیشتر میشه؟؟
به این شکل
Every tick>>>save
خیلی ممنونم
ساخت موشن گرافیک با قیمت مناسب به همراه نمونه کار !
سفارش + مشاهده نمونه کار ها + مشاوره رایگان از طریق تلگرام :
ربات برای عزیزانی که ریپورت هستند:
ارسالها: 232
موضوعها: 22
تاریخ عضویت: تير 1395
مکان: کرمانشاه
سپاسها: 195
115 سپاس گرفتهشده در 80 ارسال
کانستراکت خروجی خودش خرابه اگه این کار رو هم انجام بدی بدتر هم میشه ولی میتونی متغیر رو سیو کنی البته این کار کلا اشتباه
چرا میخوای این کار رو انجام بدی؟
ارسالها: 232
موضوعها: 22
تاریخ عضویت: تير 1395
مکان: کرمانشاه
سپاسها: 195
115 سپاس گرفتهشده در 80 ارسال
خوب بگید وقتی رفت لیوت بعدی و این لیوت تموم شد عدد لیوت رو سیو کنه
ارسالها: 93
موضوعها: 17
تاریخ عضویت: شهر 1395
مکان: تبریز
سپاسها: 127
36 سپاس گرفتهشده در 31 ارسال
با اين روشى ك شما ميگيد ميشه
ارسالها: 2,049
موضوعها: 36
تاریخ عضویت: اسف 1394
سپاسها: 5825
2904 سپاس گرفتهشده در 1521 ارسال
سری که درد نمیکنه رو دستمال نمیبندن.
همون موقع خروج از لی اوت یا بازی ذخیره بشن بهتر از اینه که هر لحظه اینطوری بشه
ولی باز اگه اصرار داری اینطوری ذخیره کنی به جای evry tick از evry seconds
استفاده کن
مثلا بگو هر 20 ثانیه یک بار ذخیره بشه تا فشار کمتر به بازی بیاد و توی سرعت بازی هم مشکلی بوجود نیاد
رسید مژده که ایّام غم نخواهد ماند چنان نماند چنین نیز هم نخواهد ماند
ارسالها: 53
موضوعها: 4
تاریخ عضویت: فرو 1395
سپاسها: 21
63 سپاس گرفتهشده در 23 ارسال
والا من هی بازی رو ندیدم که هر لحظه ذخیره کنه ... معمولا به یه قسمت خاصی که میره اتوماتیک ذخیره میکنه مثلا به یه در که میرسه یا نمیدونم یه اتفاق جدید ...
ارسالها: 129
موضوعها: 19
تاریخ عضویت: فرو 1395
مکان: گرگان
سپاسها: 93
96 سپاس گرفتهشده در 62 ارسال
تو چ سبکی میخوای اینطور ذخیره کنی ؟؟!!
O_O