1395/7/12، 12:06 صبح
سلام
من واقعا نمیدونم چی باید بگم، دوست عزیزم، در مورد حلال حرومی خریدها، من نگفتم که حق کاربرتون رو بخورین، میگم این اتفاق خیلی کم ممکنه پیش بیاد، و اگه پیش بیا و مقصر سرور شما باشه( در اینصورت به آموزش من کاری نداره که ! و این وظیفه ی شماست که سرور رو با Uptime بالا داشته باشین)
تازه ، به قول VNG عزیز؛ برای هر خرید، یه رسید به کاربر ارسال میشه که در صورت بروز مشکل، وظیفه ی کاربر هست که برای گرفتن حقش، باید با پشتیبانی که شما مشخص میکنین، تماس بگیره. مثال میزنم که فرض میکنیم شما یه دستگاه یخچال خریدین، و شرکت گفته اگه مشکلی داشت باید با پشتیبانی تماس بگیرین، حالا اگه مشکلی پیش بیاد و شما تماس نگیرین ( با وجود اینکه اونا نهایت سعی رو داشتن که مشکلی پیش نیاد ) اینجا حقی به گردن اونا نیست. در مورد خرید ها هم همین دیگه.
من واقعا نمیدونم چی باید بگم، دوست عزیزم، در مورد حلال حرومی خریدها، من نگفتم که حق کاربرتون رو بخورین، میگم این اتفاق خیلی کم ممکنه پیش بیاد، و اگه پیش بیا و مقصر سرور شما باشه( در اینصورت به آموزش من کاری نداره که ! و این وظیفه ی شماست که سرور رو با Uptime بالا داشته باشین)
تازه ، به قول VNG عزیز؛ برای هر خرید، یه رسید به کاربر ارسال میشه که در صورت بروز مشکل، وظیفه ی کاربر هست که برای گرفتن حقش، باید با پشتیبانی که شما مشخص میکنین، تماس بگیره. مثال میزنم که فرض میکنیم شما یه دستگاه یخچال خریدین، و شرکت گفته اگه مشکلی داشت باید با پشتیبانی تماس بگیرین، حالا اگه مشکلی پیش بیاد و شما تماس نگیرین ( با وجود اینکه اونا نهایت سعی رو داشتن که مشکلی پیش نیاد ) اینجا حقی به گردن اونا نیست. در مورد خرید ها هم همین دیگه.