متغیرهای زیاد در بازی
#1
باسلام. فرض کنیم در بازی 20 متغیر داریم. آیا باید با توجه به روشی که در متغیر localstorage گفته شده هرکدام را در ابتدای بازی لود و فراخوانی کرد؟ در این صورت حدود 60 ایونت اضافه میشود. راه حل منطقی تری وجود ندارد؟ و آیا این روش مشکل ساز نیست؟
  پاسخ


 سپاس شده توسط:
#2
میتونی  یکی و ذخیره کنی و  بگی که اگر اون متغیر  x بود  بقیه  به ترتیب بشن  x1-x2,و غیره

ادرس وبلاگم 





id = @user138592
54
  پاسخ


 سپاس شده توسط:
#3
ببخشید منظورم این نبود. منظورم اینه که مثلا 20 تا متغیر از جمله : خون، تیر، مرحله، صدا و ... داریم و میخواهیم مقدار هرکدوم رو جداگانه ذخیره و در ابتدای بازی لود کنیم. حالا روش منطقی چیه؟ باید از روش لوکال استوریج دونه دونه لود و فراخوانی بشن یا راه منطقی تری هم هست؟
  پاسخ


 سپاس شده توسط:
#4
(1395/9/27، 07:04 عصر)kamran_cn نوشته است: ببخشید منظورم این نبود. منظورم اینه که مثلا 20 تا متغیر از جمله : خون، تیر، مرحله، صدا و ... داریم و میخواهیم مقدار هرکدوم رو جداگانه ذخیره و در ابتدای بازی لود کنیم. حالا روش منطقی چیه؟ باید از روش لوکال استوریج دونه دونه لود و فراخوانی بشن یا راه منطقی تری هم هست؟

پیشنهاد میکنم از لوکال استفاده نکنی از سیو  تو منو های سیستم استفاده کنی 
ادرس وبلاگم 





id = @user138592
54
  پاسخ


 سپاس شده توسط:
#5
میخوام مقدار متغیر رو ذخیره کنم نه مراحل بازی
  پاسخ


 سپاس شده توسط:
#6
همون راه تنها راه هست .
این که تعداد متغیر ها و ... . اینا مهم نیست ، منتها توصیه میکنم یک صفحه لود بسازید و حدود 4 ثانیه تایم براش بذارید و توی اون فرایند لود کردن متغیر های ذخیره شده رو انجام بدید.
اینطوری سنگینی توی بازی نمیوفته و وقفه هم وسط بازی نمیوفته .
  پاسخ


 سپاس شده توسط: kamran_cn ، shazde ، Amirhesam.KH


موضوع‌های مشابه…
موضوع نویسنده پاسخ بازدید آخرین ارسال
  حل شده ارور جاوا M.gh 4 1,867 1403/6/27، 10:19 عصر
آخرین ارسال: Klkj
  این چیه alirezagamemaker 4 2,327 1403/6/27، 10:18 عصر
آخرین ارسال: Klkj
  نشان دادن حرف در بازی کلماتی mehdi 0 287 1403/5/13، 05:27 عصر
آخرین ارسال: mehdi
  حل شده مشکل در آرایه mehdi 2 557 1403/4/26، 11:41 عصر
آخرین ارسال: mehdi
  حل شده خرید درون برنامه مایکت در وب ویو Arianm 3 1,296 1402/4/25، 12:01 عصر
آخرین ارسال: Arianm

پرش به انجمن: