ارسالها: 180
موضوعها: 28
تاریخ عضویت: دي 1394
سپاسها: 104
59 سپاس گرفتهشده در 37 ارسال
باسلام. فرض کنیم در بازی 20 متغیر داریم. آیا باید با توجه به روشی که در متغیر localstorage گفته شده هرکدام را در ابتدای بازی لود و فراخوانی کرد؟ در این صورت حدود 60 ایونت اضافه میشود. راه حل منطقی تری وجود ندارد؟ و آیا این روش مشکل ساز نیست؟
ارسالها: 129
موضوعها: 19
تاریخ عضویت: فرو 1395
مکان: گرگان
سپاسها: 93
96 سپاس گرفتهشده در 62 ارسال
میتونی یکی و ذخیره کنی و بگی که اگر اون متغیر x بود بقیه به ترتیب بشن x1-x2,و غیره
ارسالها: 180
موضوعها: 28
تاریخ عضویت: دي 1394
سپاسها: 104
59 سپاس گرفتهشده در 37 ارسال
ببخشید منظورم این نبود. منظورم اینه که مثلا 20 تا متغیر از جمله : خون، تیر، مرحله، صدا و ... داریم و میخواهیم مقدار هرکدوم رو جداگانه ذخیره و در ابتدای بازی لود کنیم. حالا روش منطقی چیه؟ باید از روش لوکال استوریج دونه دونه لود و فراخوانی بشن یا راه منطقی تری هم هست؟
ارسالها: 180
موضوعها: 28
تاریخ عضویت: دي 1394
سپاسها: 104
59 سپاس گرفتهشده در 37 ارسال
میخوام مقدار متغیر رو ذخیره کنم نه مراحل بازی
ارسالها: 1,808
موضوعها: 39
تاریخ عضویت: ارد 1395
مکان: Tehran , Iran
سپاسها: 1942
3301 سپاس گرفتهشده در 1474 ارسال
همون راه تنها راه هست .
این که تعداد متغیر ها و ... . اینا مهم نیست ، منتها توصیه میکنم یک صفحه لود بسازید و حدود 4 ثانیه تایم براش بذارید و توی اون فرایند لود کردن متغیر های ذخیره شده رو انجام بدید.
اینطوری سنگینی توی بازی نمیوفته و وقفه هم وسط بازی نمیوفته .