ارسالها: 469
موضوعها: 42
تاریخ عضویت: تير 1395
مکان: اراک
سپاسها: 428
679 سپاس گرفتهشده در 323 ارسال
آموزش بازی پلتفرم آقا مجتبی رو ببین جوابش تو اونه
ارسالها: 2,049
موضوعها: 36
تاریخ عضویت: اسف 1394
سپاسها: 5825
2904 سپاس گرفتهشده در 1521 ارسال
سلام
توی صفحه ویرایشگر اون اسپرایت دشمن برو
بعد نقاط برخوردش رو دور سرش بزار کاراکتر اصلی بازیت رو هم همینطوری کن فقط نقاط برخوردش رو بزار روی پاهاش
و بعد بگو هروقت کاراکتر برخورد کرد با اسپرایت دشمن , دشمن دستروی بشه(چون نقاط برخورد رو روی سرش گذاشتی فقط اگه به اونا برخورد بکنه اکشن انجام میشه)
رسید مژده که ایّام غم نخواهد ماند چنان نماند چنین نیز هم نخواهد ماند
ارسالها: 129
موضوعها: 19
تاریخ عضویت: فرو 1395
مکان: گرگان
سپاسها: 93
96 سپاس گرفتهشده در 62 ارسال
وقتی اسپرایت پلیر به دشمن برخورد کرد یا اورلپ بود بسته به شرایط کار شما بررسی کنه y کی کمتره تو کانستراکت بر عکس نمودار ریاضی هست
اگر y پلیر کمتر بود دشمن نابود بشه
برای بهتر شدن هم میتونی یک انیمیشن له شدن به دمنت بدی و بگی بعد از شرایط بالا اول اون انیمیشن پلی بشه و بعد دیستروی شه
ارسالها: 758
موضوعها: 74
تاریخ عضویت: مهر 1395
مکان: اصفهان
سپاسها: 834
938 سپاس گرفتهشده در 435 ارسال
یک اسپرایت به سر دشمن پین می کنید و یک اسپرایت به پا بازیکن
و میگید زمانی که این دو اسپرایت به هم برخورد کردن دشمن نابود بشه
ارسالها: 307
موضوعها: 56
تاریخ عضویت: مرد 1395
سپاسها: 180
160 سپاس گرفتهشده در 96 ارسال
اگر از رفتار پلتفرم استفاده میکنی فقط کافیه بگی
اگر برخورد کرد با دشمن و یه شرط هم بهش اضافه میکنی و میگی اگر پلیر در حال سقوط بود (is flling)
ارسالها: 195
موضوعها: 17
تاریخ عضویت: ارد 1395
سپاسها: 86
171 سپاس گرفتهشده در 97 ارسال
بهترین و راحت ترین روش همین روشیه که آقا علی گفتن
همیشه اعتقاد داشتم حیفه که با کامپیوتر بازی کرد ولی آخرش به بازی ساختن علاقه مند شدم...