ارسالها: 237
موضوعها: 67
تاریخ عضویت: خرد 1394
سپاسها: 203
274 سپاس گرفتهشده در 58 ارسال
ممنون عالی بود
فقط میشه یه توضیحی بدین که compare two value چه میکنه ؟؟ و چرا 1 گزاشتید؟
همچنین اون overlapping at offset
ارسالها: 940
موضوعها: 56
تاریخ عضویت: مرد 1393
مکان: مشهد
سپاسها: 338
2562 سپاس گرفتهشده در 736 ارسال
دو تا مقدار رو با هم مقایسه میکنه.
من گفتم اگه تعداد پلتفرمهایی که پیک شدند برابر ۱ بود اون اتّفاق بیفته. معنیش اینه که اگه یک موقع بیشتر از یک پلتفرم پیک شد، هیچ کاری نکنه (برای اینکه بازی دچار باگ نشه).
حالا درمورد پیک شدن، توی دورهی امسال صحبت میکنیم.
معجزات طبیعت هایی هستند که با آنها مأنوس نشدهایم
و طبیعت معجزهایست که با آن انس گرفتهایم
ارسالها: 6
موضوعها: 0
تاریخ عضویت: تير 1394
سپاسها: 2
2 سپاس گرفتهشده در 1 ارسال
سلام خسته نباشید
میخوام توبازیم بههرکدوم ازپلیرهام یک ماموریت بدم به طورواضح تربگم یعنی اگرمن روی صفحه یک کلیک کردم پلیرمن بره به اونجایی که من لمس کردم واگه همون لحظه روی منو کنارصفحه هم لمس کردم جهت عوض نشه وهمون جایی که قبلا لمس کرده بودم بره
من اژنمونه کارRTS هم استفاده کردم ولی خوب متوجه نشدم خیلی پیچوند
امیدوارم هزکی میتونه جوابموبده چندروزحالم گرفته
ارسالها: 469
موضوعها: 21
تاریخ عضویت: بهم 1393
مکان: اصفهان
سپاسها: 791
692 سپاس گرفتهشده در 322 ارسال
سلام
از اسپرایت نا مریی استفاده کنید.واونارو دقیق روی تایل مپها قرار بدید.ورفتارها را به اسپرایتهای نامریی بدید نه به تایل مپ.