ارسالها: 2,126
موضوعها: 284
تاریخ عضویت: مرد 1395
سپاسها: 544
1602 سپاس گرفتهشده در 917 ارسال
سلام ممنون از پیشنهادتون اما من یه چیزی رو نگفتم ، من میخوام کاربر هر بک گراندی رو که دوست داشت بخره نه به ترتیب ، بعنی اگه دوست داشت چه میدونم اول ۱۷ رو بخره بعد ۳ رو بخره ، بعد ۱۴ رو بخره و ... اینجوری .
دقیقا مثل بازی سالار
خیلی ممنون دوست عزیز از توجهت و جواب دادنت اما این راه دلخواه من نیست و اگه راهی برای چیزی که گفتم داری ، ممنون میشم اگه بگی .
ارسالها: 2,049
موضوعها: 36
تاریخ عضویت: اسف 1394
سپاسها: 5825
2904 سپاس گرفتهشده در 1521 ارسال
سلام
اگه تعداد بکگراندا زیاد نیس ، برای هرکدوم یه متغیر جدا درست کنید
ارسالها: 2,126
موضوعها: 284
تاریخ عضویت: مرد 1395
سپاسها: 544
1602 سپاس گرفتهشده در 917 ارسال
زیاده ولی فک کنم چاره ای جز این دارم ، خودم هم از اول همین فکر رو کردم ، اما گفتم شاید را ساده تری باشه
ارسالها: 114
موضوعها: 9
تاریخ عضویت: ارد 1396
مکان: مشهد
سپاسها: 167
286 سپاس گرفتهشده در 139 ارسال
سلام اگر میخواهید با کاکون خروجی بگیرید و از Localstorage برای ذخیره سازی استفاده کنید متغیر هاتون رو به Array تغییر بدهید که در خروجی به مشکل خواهید خورد و اصلا کار نخواهند کرد
در نهایت شما دستور دادید اگر متغیر مساوی 2 بود قفل حذف شود این درست نیست چون وقتی دوباره وارد بازی میشوید
سیستم چک خواهد کرد که کدام متغیر مساوی 2 هست تا قفل مربوطه را حذف کند . سیستم خواهد دید back_shop مساوی 2 است پس قفل gh_mounday را حذف میکند . با بیرون رفتن و داخل شدن متغیر مساوی 1 و 3 نشده پس ان دو مورد دیگر قفل خواهند ماند . زیرا layout شما Restart شده است و این تغییرات در ان اعمال نشده است
روش اول برای خرید به ترتیب
بهتر است دستور دهید اگر متغیر 4 بود تماما قفل ها باشند و اگر متغیر مساوی 1 بود قفل gh_gangal باز شود . در خط دستور بعدی بفرمایید اگر متغیر شما مساوی 2 بود قفل gh_mounday وgh_gangal باز شود . و در دستور بعدی بفرمایید اگر متغیر شما مساوی 3 بود قفل gh_mounnight و gh_gangal و gh_mounday باز شود و اگر متغیر 4 بود تماما قفل باشند .
با این روش اگر متغیر شما 3 باشد 3 قفل را باز خواهد کرد اما اگر بخواهید کاربر پس و پیش بتواند نقشه ها را بخرد و ازاد کند باید دستور دهید
روش دوم برای خرید بدون ترتیب
باید 3 متغیر یا یک Array ایجاد کنید نسبت به تعداد بسته های فروشی یا همان نقشه های شما . هر کدام ازاد شد متغیر را از صفر یه یک تغییر دهید و ذخیره سازی و بازخوانی را ایجاد کنید تا در ابتدای layout فراخوان و با خرید هرکدام ذخیره سازی انجام شود و دستور دهید اگر متغیر نقشه اول یک بود قفل اول را باز کن . اگر متغیر نقشه دوم یک بود قفل دوم را باز کن و ....
در هر کجای مطالب بنده کلمه باید را شنیدید . به دل نگیرید بایدی در کار نیست و شما میتوانید با روش های دیگری هم این کار را انجام دهید این ها روش هایی بود که به ذهن بنده رسید
این همان فرمایشات بالا بود که دوستان بیش از من ارائه داده اند موفق باشید
ارسالها: 2,126
موضوعها: 284
تاریخ عضویت: مرد 1395
سپاسها: 544
1602 سپاس گرفتهشده در 917 ارسال
سلام دوست عزیز
من اونقدر توی کانستراکت حرفه ای نیستم و از حرف های شما هم ، کلمه ای نفهمیدم (البته ببخشیدا)
من برای هر کدوم یک متغیر ساختم و مشکلم حل شد .
با تشکر فراوان از شما و بقیه دوستان