1394/4/12، 12:43 عصر
بسم الله الرّحمن الرّحیم
Document Moved
ویدئوهای این دوره
جلسهی اوّل : مقدّمات
جلسهی دوم : آشنایی با کانستراکت
جلسهی سوم : متغیّرها و اشیاء
جلسهی چهارم : سیستم ایونت
جلسهی پنجم : ذخیرهی بازی
جلسهی ششم : دلتا-تایم و استقلال از نرخ فریم
جلسهی هفتم : بهینهسازی
جلسهی هشتم : دیباگر و خروجی وب
جلسهی نهم : خروجی دسکتاپ
جلسهی دهم : خروجی اندروید
جلسهی یازدهم : مفاهیم ساخت بازی چندنفرهی آنلاین
نکته: جلسهی یازدهم نسخهی ویدئویی این آموزش میباشد.
جلسهی دوازدهم : آخرین جلسه
رایگان شد!
برای مشاهدهی خلاصهی مطالب بعضی از جلسات در قالب PDF و یک سری مطالب مفید دیگه و همچنین انجام تمرینهایی که در دوره گفته میشود به لینک زیر مراجعه و ثبت نام کنید:Document Moved
ویدئوهای این دوره
جلسهی اوّل : مقدّمات
- بخش اوّل: با بازیهای ویدئویی بیشتر آشنا شویم - ۸ مگابایت
- بخش دوم: آشنایی مقدّماتی با اصول بازیسازی - ۱۵ مگابایت
- بخش سوم: آشنایی با کانستراکت - ۱۹ مگابایت
جلسهی دوم : آشنایی با کانستراکت
- بخش اوّل: معرّفی وبسایت openlearning.com ا ۸ مگابایت
- بخش دوم: ساخت یک بازی فوتبال ساده (به اسم فوطبال!) ا ۱۱۵ مگابایت
جلسهی سوم : متغیّرها و اشیاء
- بخش اوّل: ذخیرهسازی پروژه - ۱۸ مگابایت
- بخش دوم: متغیّرها و هوش مصنوعی (ادامهی فوطبال!) - ۱۰۵ مگابایت
- بخش سوم: آشنایی با پلاگینهای رسمی کانستراکت - ۳۵ مگابایت
جلسهی چهارم : سیستم ایونت
- بخش اوّل: مفهوم پیک و ساخت اشیاء مرکّب
- بخش دوم: کار با حلقهها در کانستراکت ۲
- بخش سوم: سایر ویژگیهای جالب سیستم ایونت
جلسهی پنجم : ذخیرهی بازی
- بخش اوّل: ذخیرهی کامل بازی
- بخش دوم: اکشنهای Async و Local Storage
- بخش سوم: کار با آرایه و ذخیرهی اشیاء در Local Storage
جلسهی ششم : دلتا-تایم و استقلال از نرخ فریم
- بخش اوّل: ساخت Pause با کمک مباحث جلسهی قبل
- بخش دوم: دلتاتایم و استقلال از نرخ فریم
- بخش سوم: سایر مزایای استقلال از نرخ فریم (بسط زمان و ساخت Pause)
جلسهی هفتم : بهینهسازی
- نکاتی پیرامون Performance
- نکاتی پیرامون حافظه
- خروجی وب و iOS webapp
جلسهی هشتم : دیباگر و خروجی وب
- متغیّرهای اینستنس و مروری بر مبحث Container
- خروجی وب (بخش دوم)
- دیباگر و بریکپوینتها
جلسهی نهم : خروجی دسکتاپ
- آشنایی با NW.js و خروجی سادهی ویندوز، لینوکس و مک
- رفع مشکل پرمیشنها در لینوکس و مک
- تغییر آیکون بازی برای خروجی ویندوز و مک
- ساخت فایل نصب برای خروجی ویندوز
- ترفندهای جالب (محافظت از فایل c2runtime.js، ادغام کردن package.nw با فایل اصلی و…)
جلسهی دهم : خروجی اندروید
- پیشنمایش از طریق Wifi
- خروجی آفلاین اندروید از روش کراسواک (Crosswalk Project)
- خروجی آنلاین اندروید از روش کراسواک (Intel XDK)
جلسهی یازدهم : مفاهیم ساخت بازی چندنفرهی آنلاین
- اتّصال (انواع اتّصال و مباحثی پیرامون نحوهی اتّصال بازیکنها به یکدیگر و به بازی)
- آشنایی با Latency و PDV و Packet loss و پهنای باند
- مبارزه با شرایط نامطلوب شبکه
- آشنایی با شیء Multiplayer کانستراکت ۲
نکته: جلسهی یازدهم نسخهی ویدئویی این آموزش میباشد.
جلسهی دوازدهم : آخرین جلسه
- خروجی ویندوز فون ۸
- متغیّرهای Local
- آموزش SQL و PHP برای توسعهی ثبت برترین امتیازات آنلاین
نکته: حتماً قبل از مشاهدهی ویدئوی بخش سوم جلسهی دوازدهم، این آموزش را نیز مشاهده کنید.
معجزات طبیعت هایی هستند که با آنها مأنوس نشدهایم
و طبیعت معجزهایست که با آن انس گرفتهایم
علی صفایی حائری