آموزش سه:
دوستان تا حالا با خود فکر کردین که چگونه بعد از اینکه از بازی خروجی گرفتین چگونه آن را ویرایش کنید و قابل بروز رسانی کنید در این پست قصد دارم کمی بیشتر در مورد ایده ام توضیح دهم:
حالا اون چیز که در
ذهن من آمده را بیان می کنم:
توضیح مختصر:
من آمدم بازیم را به
Ajax متصل کردم و گفتم که اطلاحات در قالب صفحات وب قابل ویرایش باشه و این وقتی صورت میگیره که ما حتما به
اینترنت وصل باشیم و اگر به
اینترنت وصل نباشیم هیچ اتفاق خاصی رخ نمیده ولی یک شئ
Webstorage که کارش ذخیره متغیر ها هست می تونه این کار را برای ما فقط برای یکبار انجام بده و دفعه بعد دیگر اینترنت هم وصل نباشه اطلاحاتی را که در خود ذخیره کرده را بجای
Ajax بفرسته و اون چیزی که ما می خوایم
یک بروز رسانی با وصل به اینترنت فقط یکبار و دفعه بعد بدون وصل به اینترنت و دریافت از Webstorage.
دستور عمل:
1:اول میاییم طبق عکس
5 شئ مورد نظر را وارد بازیمون می کنیم:
2:داخل اسپریت را به طور مثال یک
عکس ماشین می گذاریم و به طور مثال به آن رفتار ماشین
(Car) میدهیم.
3:حالا وارد دستورات میشم و یک متغیر نوشته ای به نام
Updata میسازیم و مقدار
(value) آن را خالی می گذاریم بماند حالا طبق عکس زیر:
در شروع لیوت شئ
Ajax ما از یک لینک وب اطلاحات را دریافت کنه که من از وبلاگ خود در قسمت صفحات جداگانه-یک صفحه جدید ساختم و در آن اطلاحات را ریختم اما چه اطلاحاتی را؟؟!!!!
مثلا شما می خواهید عکس ماشین شما بعد از بروز رسانی تغییر کند برای اینکار باید لینک عکس ماشین خود را بگذاریم؟
جواب:نه
چرا نه؟ چون اگر لینک عکس را بگذاریم فقط وقتی عکس تعویض میشود که ما حتما به اینترنت وصل باشیم ولی ما می خواهیم بعد از بروزسانی دیگر بدون وصل به اینترنت عکس بروز شود.
پس چکار کنیم؟ دقت کنید هر عکس یک کد
(Data URI) خاص خود دارد که شما باید کد عکس ماشین جدید خود را دریافت کرده و آن را در لینک وب خود قرار دهید اما چگونه کد را بدست آوریم:
1:از طریق این سایت
2:از طریق سورس زیر(از این استفاده کنید)----(عکس خود را وارد برنامه کنید و کد آن را کپی کنید)
حالا کد را در لینک خود بریزید و ذخیره کنید.
چرا کد؟ چون هدف ما دریافت کد از طریق
Ajax است و می خواهیم آن کد بشود مقدار(Value) متغیر ما که در عکس بالا نیز میبینید که در صورت کامل شدن
Ajax -متغیر ما مقدارش همان کد عکس میشود با دستور
(Ajax.LastData) و شئ
Text نیز آن اطلاحات را
نمایش میدهد. تا اینجا کار با
دریافت اطلاحات تمام شد حالا نیاز به
ذخیره اطلاحات داریم که در کل====>> متغر=اطلاحات
4:طبق تصویر زیر اطلاحات را با
Webstorage ذخیره می کنیم که من گفتم اگر در لیوت لمس(Touch) شود اطلاحات ذخیره شود و بعد از ذخیره دیگر مهم نیست که به اینترنت دسترسی داشته باشیم چون دیگر کد عکس همیشه درون متغیر ما ذخیره شده است:
توضیح خاصی ندارد چون قبلا در موردش در
پست های مختلف توضیح داده شده و اگر می خواهید متوجه شید به
این پست مراجعه کنید.
5:حالا بعد از دریافت کد عکس و ذخیره آن نوبت به نشان دادن عکس هست که با توجه به شکل:
یک شرط ساختیم که اگر متغیر مساوی با خوده متغیر
(Updata) باشد اسپریتی که قرار هست بعد ها بروزش کنیم را در قسمت
Load image from اسم متیغر را دوباره وارد کنیم چون کد عکس درون متغیر هست.
دانلود سورس