ارسالها: 701
موضوعها: 24
تاریخ عضویت: خرد 1394
مکان: شیراز
سپاسها: 753
626 سپاس گرفتهشده در 365 ارسال
سلام
حتما همتون با airscape اشنا هستید
http://www.airscapegame.com
من کم کم دارم شک میکنم این با کانستراکت ساخته شده باشه
این کاراکتر چطور اینقدر دقیق به زمین چسبیده یا اینقدر دقیق توی سراشیبی یا سرازیری حرکت میکنه ؟
اگر میشه کمک کنید
! KEEP CALM AND LOVE CONSTRUCT 2
آرام باش و به کانستراکت 2 عشق بورز !
ارسالها: 1,091
موضوعها: 122
تاریخ عضویت: دي 1393
مکان: همدان-ملایر
سپاسها: 236
1923 سپاس گرفتهشده در 1126 ارسال
همه این کار ها با فیزیک و کد نویسی امکان دارد. چسبدن دقیق به طراحی دقیق و بی نقص مدل ها و چند ضلعی های برخورد رفع دارد .اگر چند ضلعی برخورد را طوری در اسپرایت های تان قرار دهید که فضای خالی خیلی کمی بماند آن وقت مدل به زمین می چسبد.
شما باید با قوانین فیزیک نیوتن و گالیله ، سیالات و برخورد آشنا باشید.
ما فقط یک چیز کلی از کانسراکت می دانیم و اطلاعات کافی در مورد ساخت بازی و همچنین این موتور نداریم.
من باهایش یک دمو فضا پیمای جنگی ساختم که فقط سه تا چهار تا رویداد داشت و گرافیک خیلی خوبی داشت و همه کارهایش بر عهد پلاگین ها بود
ارسالها: 701
موضوعها: 24
تاریخ عضویت: خرد 1394
مکان: شیراز
سپاسها: 753
626 سپاس گرفتهشده در 365 ارسال
خب از اونطرف بخوایم همچین چیزایی رو پیاده کنیم
باید قید پلتفرم موبایل رو بزنیم چون پرفورمنس بشدت پایین میاد
اگر کارهای سنگینو بندازیم رو دوش پلاگینها
ممکنه دیگه افت فریم نداشته باشیم ؟
! KEEP CALM AND LOVE CONSTRUCT 2
آرام باش و به کانستراکت 2 عشق بورز !
ارسالها: 1,091
موضوعها: 122
تاریخ عضویت: دي 1393
مکان: همدان-ملایر
سپاسها: 236
1923 سپاس گرفتهشده در 1126 ارسال
بستگی به پلاگین ها دارد. برخی پلاگین ها خیلی بهینه هستند و سرعت اجرایی بالایی داند.
آن موتور فیزیکی گفتم مخصوص پلتفرم های دستی مثل موبایل است. بازی های رایانه ای بیشتر ار موتور فیزیک انو ویدیو استفاده می کنند. که خیلی پیچیده تر و کامل تر از موتور گفته شده است
شما که همه رفتار های شی را نباید با فیزیک انجام دهید. برخی دیگر را با دیگر رفتار ها.
برخی از کار ها را با تکنیک و کلک زدن انجام می دهند.