راهنمایی در مورد بازی پلتفرم
#1
Smile 
سلام - من تازه کار هستم
آموزش انگلیسی یا فارسی برای این که دشمن به سمت ما بیاد و مثلا بهمون شلیک کنه سراغ دارین ؟ توی سایت سیرا یه بازی تانکی بود که تانک دشمن به طرز عجیبی تانک ما رو پیدا میکرد و میزد  104 عین هوش مصنوعی اما سورس رو نتونستم باز کنم و بررسی کنم 

میخوام یاد بگیرم دشمن مثلا هر موقع ما رو دید بهمون شلیک کنه یه همچین چیزی  106
  پاسخ


 سپاس شده توسط:
#2
تو سایت انجمن یکی هست 



[url= بازدید]برگه پیدا نشد. | مرجع تخصّصی کانستراکت ۲ از آموزش
  پاسخ


 سپاس شده توسط: saadat68
#3
سلام.
شما لطف کن لینک همونی رو که توضیح دادی رو بزار
آموزش هوش مصنوعی برای کانستراکت توی سایت های ایرانی نیست اینو ببینیم شاید
یه چیزی دستگیرمون شد

-
-
  پاسخ


 سپاس شده توسط: saadat68
#4
(1394/10/18، 08:12 عصر)makan parsi نوشته است: سلام.
شما لطف کن لینک همونی رو که توضیح دادی رو بزار
آموزش هوش مصنوعی برای کانستراکت توی سایت های ایرانی نیست اینو ببینیم شاید
یه چیزی دستگیرمون شد

-
-

فکر کنم این بود 
برام باز نمیشه اگر تو توی کانستراکت بازش کردی یه اسرکین شات از ایونت شیتش بگیر بذار توی تاپیک مرسی
https://www.scirra.com/arcade/action-gam...uble-2-155


(1394/10/18، 07:46 عصر)bahram12 نوشته است: تو سایت انجمن یکی هست 



[url= بازدید]برگه پیدا نشد. | مرجع تخصّصی کانستراکت ۲ از آموزش

این فکر کنم همون آموزش حلزون و ... هست که توی سیرا هم هست من مشکلم ساخت بازی پلتفرم نیست میخوام دشمن مثلا تا منو دید بهم شلیک کنه مثلا اگر رفتم پشت یک جعبه قایم شدم متوجه نشه بیاد دنبالم و ...
  پاسخ


 سپاس شده توسط:
#5
سلام
باید از رفتار Line-of-sight برای اینکه اگه پشت دیوار باشیم و دشمن ما را نبینه استفاده کنید.از رفتار turret هم برای اینکه اگه به یک فاصله معین از دشمن که رسیدی شلیک کنه میشه استفاده کرد.
برای راهنمایی بیشتر برو به این آدرس

رفتار خط دید
  پاسخ


 سپاس شده توسط: saadat68 ، GAME MOEIN
#6
خیلی ممنون اما برای این که دشمن بیاد سمت ما و ما رو پیدا کنه باید چی کار کرد ؟

Tank Trouble - Play Tank Games

این بازی با کانستراکت ساخته شده تانکه میگرده تا هدف رو پیداش کنه البته هوشش کمه ولی خب همین جستجو چی جوری انجام میشه 
  پاسخ


 سپاس شده توسط:
#7
برای اینکار روش ها زیادی است اگه رفتار مسیریابی (pathfinding) دشمن هوشمندانه از پیش خم نخشه و راهبندها می گذرد. اما برای سکوها همرا چون گوشی و تبلت زیاد سفارش نمی کنم . چون بسیاری  پردازش بر است.
می توانید از چند رویداد یا سامه(شرط) در برگه رویداد بکار ببرید.
نخست یک محدوده برای انجام شدن و فعال شدن جستجو شود مانند  اینکه دشمن به شعاع 1500 پیکسل اگر بازیکن بود رویداد جستجو فعال شود.
سپس یک شرط می گذاری که اگر مکان بازیکن کمتر شد مسیر رو ادامه دهد وگرنه حرکت رو معکوس کند.
در بازی دو بعدی ما هوش زیاد نداریم . هوش در یکی از هالت زیر است
1- پخمه : دشمن در یک مسیر راه می رود و هیچگونه واکنشی به بازیکن ندارد.
2- ربایشی : دشمن در مسیرهایی یکنواخت راه می رود هنگامی که بازیکن به یک نسبت ( 200 پیکسل) نزدیک شود . بازیکن رو دنبال کرده و اگر بازیکن 300 پیکسل از دشمن دور شود دشمن دیگر وا می ایستد و کار پیشین خود را دنبال می کند.
3- الگو ناگهانی : در هزارتو بسیار بکار می رود. در یک زمان تصادفی  سوی و تندی حرکت به نسبت تصادفی تغییر می کند . هنگام برخورد با راهبند ها مسیر هرکت تغییر می کند.


4- الگو گزینشی : در این چندین فرایند حرکت نوشته می شود و فرایند یا به شکل تصادفی یا ترتیبی برگزیده می شود.

  پاسخ


 سپاس شده توسط: saadat68 ، raaz313 ، keyhan


موضوع‌های مشابه…
موضوع نویسنده پاسخ بازدید آخرین ارسال
Star مهم آموزش خروجی اندروید روی سیستم شخصی rezamms 127 82,184 1402/8/24، 09:00 عصر
آخرین ارسال: mehdiosw
  مهم آموزش تصویری خروجی مستقیم - یکبار برای همیشه! rezamms 33 19,757 1401/2/13، 09:39 عصر
آخرین ارسال: kamran_cn
  خروجی اندرید davinmstr1 2 2,423 1400/8/4، 10:23 عصر
آخرین ارسال: ᔕinaᗪehghani
  AAB (بسته برنامه اندروید) چيست؟ + نحوه خروجي گرفتن در كرودوا ᔕinaᗪehghani 15 7,868 1400/6/21، 01:55 صبح
آخرین ارسال: mehdi1100
  رفع مشکل خروجی فونگپ (: M.gh 11 7,955 1400/4/10، 02:17 صبح
آخرین ارسال: oak

پرش به انجمن: