1395/11/6، 07:22 عصر
خسته نباشید دوستان من ; دو تا سوال کوچولو داشتم :
۱ـ من توی محیط سه بعدی یونیتی ، یه اسلحه با دوتا دست که اون اسحله رو گرفتن گذاشتم و همچنین یدونه دوربین ساده ی اول شخص قابل حرکت .(Fps controller) میشه بگید چیکار کنم و توی محیط کد نویسی مونو دولوپ چی بنویسم تاپلییر هرجا که کاراکتر رو حرکت داد ، اسلحه و دست ها هم به دنبال دوربین برن ; یا به عبارتی به اون بچسبن .
نکته=> من در ساخت بازیم ، دوربینم رو در بخش مدیریت asset ها توی یه مجموعه قرار دادم و در نتیجه دستها و اسلحه به دوربین چسبیدن و من هر جا که دوربین رو میبرم ، اسلحه و دستها هم باهاش میرن ; اما من میخوام وقتی خود کاربر بازی من(Gamer) ، کاراکتر رو حرکت میده هم ، حرکت کنه و بچسبه .
۲ـ من میخوام اینو توی محیط مونو دولوپ پیاده سازی کنم :
گیمر با زدن دکمه ی "E" در کیبورد ، یه شئ خاصی توی بازی ( مثلا یه مکعب ساده ) نامرئی بشه و یا با زدن دوباره ی اون ، مرئی بشه.
از همه ی پاسخگو ها پیشاپیش متشکرم .
۱ـ من توی محیط سه بعدی یونیتی ، یه اسلحه با دوتا دست که اون اسحله رو گرفتن گذاشتم و همچنین یدونه دوربین ساده ی اول شخص قابل حرکت .(Fps controller) میشه بگید چیکار کنم و توی محیط کد نویسی مونو دولوپ چی بنویسم تاپلییر هرجا که کاراکتر رو حرکت داد ، اسلحه و دست ها هم به دنبال دوربین برن ; یا به عبارتی به اون بچسبن .
نکته=> من در ساخت بازیم ، دوربینم رو در بخش مدیریت asset ها توی یه مجموعه قرار دادم و در نتیجه دستها و اسلحه به دوربین چسبیدن و من هر جا که دوربین رو میبرم ، اسلحه و دستها هم باهاش میرن ; اما من میخوام وقتی خود کاربر بازی من(Gamer) ، کاراکتر رو حرکت میده هم ، حرکت کنه و بچسبه .
۲ـ من میخوام اینو توی محیط مونو دولوپ پیاده سازی کنم :
گیمر با زدن دکمه ی "E" در کیبورد ، یه شئ خاصی توی بازی ( مثلا یه مکعب ساده ) نامرئی بشه و یا با زدن دوباره ی اون ، مرئی بشه.
از همه ی پاسخگو ها پیشاپیش متشکرم .
تیم آموزشی و بازیسازی دلتا
ارتباط با ما: woks1@ و [email protected]
بزرگترین تاپیک منبع بازیسازی انجمن کانستراکت: لینک