مهم آموزش خروجی اندروید با برنامه میزبان (پرداخت درون برنامه ای بازار به زودی)
#1
سلام به همه کاربرهای گل انجمن
خوشحالم که انجمن دوباره راه افتاد خدا رو شکر
خوب در این اموزش ما خیلی راحت و بدون درد سر میایم بازیمون رو به خروجی اندروید تبدیل میکنیم
خوبی این روش جدید که ابداع خودم هستش 15 اینه که ما میتونیم ورژن و پکیج نیم و ایکن رو راحت به بازی معرفی کنیم

البته ایکن رو توی اموزش بعدی میزارم (امشب)

یه چیز دیگه اینه که با این روش ما میتوینم پرداخت درون برنامه ای یا تبلیغ عدد رو هم به بازی اعمال کنیم چیزی که همه دوستانی که
کنستراکت کار میکنن نیاز دارن

فقط اینو بگم که پرداخت درون برنامه رو در حال نوشتن کدهاش هستم (توی همین اموزش ویدیویی توضیح دادم)

امید وارم که بتونم کمکی به دوستان گل کرده باشم


دوستان هر سوالی در مورد این اموزش و برنامه ای که بااون بازی کنستراکت رو به اندروید تبدیل کردم داشتید توی همین تایپیک بپرسید من در خدمت هستم

اموزش ویدیویی خروجی اندروید در کنستراکت



در حال ساخت بازی . . . . . 
  پاسخ


#2
واووووووووو !!!!!!!
چه کردی آقا ناصر !
ایول دمت گرم !
فکر کنم پا قدمم برا انجمن خوب بوده باشه !

من قبلا با b4a کار کرده بودم ولی تا حالا به
این کاری که شما کرده بودی فکر نکرده بودم !

یه سوال : با این روش حجمی هم به پروژمون اضافه میشه ؟

لطفا اسم تاپیکم بجای میزبان بکن همون b4a

ایشاالله بتونی سریع تر پرداخت درون برنامه هم پیاده سازی کنی !

بازم ممنون
وبلاگ من
www.construct2.blog.ir

ایمیل من
[email protected]
  پاسخ


 سپاس شده توسط: RESAN
#3
هنوز ویدیو رو ندیدم اما اگه واقعا این کارو کرده باشی، کارستونه!
فدایی داری!

میشه یه جا دیگه آپ کنید؟ من نمیتونم دان کنم
پرشین گیگ خیلی خوبه
تو ندیدی این گفتن رو
فرق دوستو از دشمن چون
نمی تونستی خوب ببینی
غلطای دیکته ی خوش خط رو

آموزش موتور یونیتی و یه عالمه دیگه!
www.TrueGame.ir
  پاسخ


 سپاس شده توسط: RESAN
#4
لینک دانلود basic4android + کرک نسخه 4.30 :
http://dl.downloadly.ir/Files/Software/B...dly.ir.exe

گفتم برا اونایی که ندارن شاید مفید باشه

راستی ؛
برای خروجی اندروید در b4a باید SDK و JDK داشته باشید
همه ی اطلاعات مورد نیاز توی این جا هست :
دانلود JDK و SDK برای ایرانیان :: آموزش برنامه نویسی اندروید
وبلاگ من
www.construct2.blog.ir

ایمیل من
[email protected]
  پاسخ


 سپاس شده توسط: RESAN ، arian
#5
با اندروید استودیو نمیشه؟
البته من هنوز فیلمو ندیدم اگه کسی بتونه یه جا دیگه آپ کنه ممنونش میشم
تو ندیدی این گفتن رو
فرق دوستو از دشمن چون
نمی تونستی خوب ببینی
غلطای دیکته ی خوش خط رو

آموزش موتور یونیتی و یه عالمه دیگه!
www.TrueGame.ir
  پاسخ


 سپاس شده توسط:
#6
(1394/2/29، 09:33 عصر)mehrad77 نوشته است: با اندروید استودیو نمیشه؟
البته من هنوز فیلمو ندیدم اگه کسی بتونه یه جا دیگه آپ کنه ممنونش میشم

توی اندروید استودیو میشه Webview اضافه کرد ؟
اگه آره پس میشه

ولی B4A هم راحت تره و هم کم حجم تر !
وبلاگ من
www.construct2.blog.ir

ایمیل من
[email protected]
  پاسخ


 سپاس شده توسط:
#7
احتمال زیاد اندروید استدیو هم میشه ولی چون من با این برنامه میتونم درون پرداخت رو انجام بدم واسه همین این برنامه رو
انتخواب کردم
با ایکلیپس هم میشه
ولی بیسک خیلی سبک تر و راحت تره

احتمال زیاد تا 2 هفته دیگه درون پرداخت رو هم اوکی میکنم
تبلیغ عدد رو همین حالا میتونم انجام بدم و اموزشش رو ایشالله تا یکی دو روز دیگه میزارم قبل اینکه این متن رو بنویسم تست کردم جواب داد

در مورد حجم نه با این روش حجم همون حجم خروجی html میشه

در حال ساخت بازی . . . . . 
  پاسخ


 سپاس شده توسط: seyed ، Mojtaba ، Nano-Games ، majid tarh ، hiddendanger ، S.L.F
#8
آموزش رو دیدم. واقعا ایده نویی بود! ولی هنوزم نمیفهمم که چطوری میخواهید پرداخت درون برنامه ای بزارید، ( مگر اینکه مثلا چند تا بازی بسازیم و هر کدوم رو در یه اکتیویتی جدا بزاریم).
استفاده از وب ویوو همه پلاگین های کانستراکتو پشنتیبانی میکنه؟
تو ندیدی این گفتن رو
فرق دوستو از دشمن چون
نمی تونستی خوب ببینی
غلطای دیکته ی خوش خط رو

آموزش موتور یونیتی و یه عالمه دیگه!
www.TrueGame.ir
  پاسخ


 سپاس شده توسط:
#9
سلام آقا رسان. خسته نباشید.
شیوه خروجی گرفتن که خیلی عالی بود. و اینکه حجم فایل خروجی گرفته شده اندروید از اون عالی تر.
و یک سوال دیگه... پلاگین های کانستراکت پشتیبانی میشن با این روش خروجی؟
الآن اگه بفرمایید معایب و مزایاش رو نسبت به CORDOVA و COCONJS خیلی ممنون میشم.
  اي قلم در حرفهايت اثري نيست 

 از آشنا براي من خبري نيست 

 آمد اين جمعه هم گذشت اي خدا  

 از يوسف فاطمه خبري نيست 
  پاسخ


 سپاس شده توسط:
#10
آقا منم تست کردم
شما هر چی تو بازیت بزاری تو خروجی قابل استفاده است !

یه چنتا از مزایا رو هم بگم :

۱) خروجی مستقیم و حجم کمتر
همونطور که خودشون گفتن فقط حجم خود بازی + یه چند کیلوبایت ( اصلا حساب نمیشه ! ) بعد از خروجی گرفتن میشه حجم apk
و دیگه ۱۶ مگ XDK و ۸ مگ CoconJS رو رو بازی نداریم !

۲) پرفورمنس بهتر
سرعت و روونی بازی تو این روش خیلی بهتر از اون روشهاست. چرا ؟ چون هسته موتور کانستراکت برای HTML 5 بهینه شده و ما هم که تو این روش خروجی وب میگیریم !

۳) ساپورت ورژنهای پائینتر اندروید
بخاطر اینکه ما با SDK و JDK خروجی میگیریم میتونیم بازیمون رو حتی برای اندروید ۱.۶ و بالا تر هم منتشر کنیم. اما XDK فقط ۴ به بالا و کوکون هم ۲.۳ به بالا رو پشتیبانی میکنن.

۴) تمام صفحه بودن
توی ویدیو هم دیدیم که با. نوشتن دو خط کد در دیزاینر بازی رو با ابعاد دستگاهی که در حال اجرای بازیه، ست کرد و این یعنی اینکه بازی همیشه فول اسکرین ( تو XDK فول اسکرین نمیشد ! )

۵) پرداخت درون برنامه و تبلیغات
اینم که دیگه مهمترین ویژگی این روشه که هممون دربدر دنبالش بودیم.
اگه انشاالله پرداخت درون برنامه هم درست بشه، میتونیم بازیهای با کیفیت و امکانات بیشتری بسازیم

امیدوارم این اطلاعات کمکتون کرده باشه
ممنون
وبلاگ من
www.construct2.blog.ir

ایمیل من
[email protected]
  پاسخ


 سپاس شده توسط: seyed ، RESAN ، mostafanastary ، GAME MOEIN ، hiddendanger


موضوع‌های مشابه…
موضوع نویسنده پاسخ بازدید آخرین ارسال
Star مهم آموزش خروجی اندروید روی سیستم شخصی rezamms 127 82,178 1402/8/24، 09:00 عصر
آخرین ارسال: mehdiosw
  مهم آموزش تصویری خروجی مستقیم - یکبار برای همیشه! rezamms 33 19,756 1401/2/13، 09:39 عصر
آخرین ارسال: kamran_cn
  خروجی اندرید davinmstr1 2 2,423 1400/8/4، 10:23 عصر
آخرین ارسال: ᔕinaᗪehghani
  AAB (بسته برنامه اندروید) چيست؟ + نحوه خروجي گرفتن در كرودوا ᔕinaᗪehghani 15 7,868 1400/6/21، 01:55 صبح
آخرین ارسال: mehdi1100
  رفع مشکل خروجی فونگپ (: M.gh 11 7,955 1400/4/10، 02:17 صبح
آخرین ارسال: oak

پرش به انجمن: