اموزش پیاده سازی QTE (quick time event)در یونیتی
#1
[تصویر:  posterQTE.png]

سلام به تمامی دوستان

خب اگه بازی 41148 رو بازی کرده باشین حتما براتون جالب بوده ک چطور این قابلیت رو پیاده سازی کردن ! شاید در نگاه اول خیلی پیچیده باشه اما واقعا ساده است . خوب هرچی از قابلیت های یونیتی بگیم بازم کمه ولی یکی از قابلیت های خوبه اون اینه ک در زمان های مختلف اجرا شدن یک انیمیشن میتونیم یک رویداد رو اجرا کنیم ! هرچی ک میخواد باشه ! مثلا خود بنده در بازی صداهارو برای هماهنگی بیشتر مثل اون صحنه ای ک میخ ممیفته روی زمین و صدا خیلی هماهنگ است با زمین خوردن !

خب حالا با استفاده از همین قابلیت که در کامپوننت انیمیشن یونیتی موجوده میخوایم تا نحوه ی پیاده سازی یک QTE ساده رو بهتون اموزش بدیم .

لینک دانلود :
این رو هم اضافه کنم ک همون متد درسته توی اموزش ! 4

خب نمیدونم سیستم من چیشده بود که برنامه هارو اجرا نمیکنه ! به همین دلیل نتونستم ویدیو هارو ادیت کنم پس اگه مشکلی چیزی داشت به بزرگی خودتون ببخشید .

امیدوارم به دردتون بخوره .
موفق و پیروز باشید 63
 
  پاسخ


 سپاس شده توسط: hossein.hsa ، shazde ، ali.develpor1 ، M.javad ، developer ، mahdi_R8095 ، aa82 ، hamed008 ، fake


موضوع‌های مشابه…
موضوع نویسنده پاسخ بازدید آخرین ارسال
  درباره موهو (انیمه استودیو): azin24 3 7,139 1400/2/2، 09:41 عصر
آخرین ارسال: Mikaeil
  دوره آموزشی ساخت بازی ساده برای سطح مبتدی general-sherman 3 3,693 1399/9/27، 04:54 عصر
آخرین ارسال: general-sherman
Star آموزش نامه ی گرافیک طراحی ی خودروی ایرانی Mohamad## 2 2,779 1399/6/11، 11:51 صبح
آخرین ارسال: Mohamad##
  موقعیت شغلی انیماتور 2 بعدی : azin24 2 2,839 1399/2/6، 01:56 عصر
آخرین ارسال: mahdi.paradox
  ریگ بندی لذت بخش و متفاوت با نسخه ی جدید اسکریپت Duik azin24 1 2,540 1399/2/6، 01:51 عصر
آخرین ارسال: M.gh

پرش به انجمن: