تغییر زاویه پلیر به سمت دشمن
#1
سلام
چگونه در یونیتی بگیم که وقتی دشمن ما به محدوده خاص رسید (اینو بلدم) پلیر ما زاویه ش به طرف دشمن تغییر کنه.برای بازی دفاعی میخواهم

ممنون.عرفان
         افراد موفق کارهای متفاوت انجام نمی دهند، بلکه کارها را بگونه ای متفاوت انجام می دهند.

 
                                    * * * * * *جملات کوروش کبیر * * * * * *
  پاسخ


 سپاس شده توسط:
#2
سلام
خب دوست عزیز شما عنوان تایپیک رو یه چیزی بزار که وقتی کسی می بینه بفهمه درمورد چیه
  پاسخ


 سپاس شده توسط: shaygaaan
#3
(1396/12/2، 03:09 عصر)shazde نوشته است: سلام
خب دوست عزیز شما عنوان تایپیک رو یه چیزی بزار که وقتی کسی می بینه بفهمه درمورد چیه

ببخشید من حواسم نبود و اشتباهی فکر کردم نوشتم 
         افراد موفق کارهای متفاوت انجام نمی دهند، بلکه کارها را بگونه ای متفاوت انجام می دهند.

 
                                    * * * * * *جملات کوروش کبیر * * * * * *
  پاسخ


 سپاس شده توسط:
#4
(1396/12/2، 12:02 عصر)erfab نوشته است: سلام
چگونه در یونیتی بگیم که وقتی دشمن ما به محدوده خاص رسید (اینو بلدم) پلیر ما زاویه ش به طرف دشمن تغییر کنه.برای بازی دفاعی میخواهم

ممنون.عرفان

باید بگید زاویه ی پلیر رو به زاویه ی بین پلیر و دشمن تغییر بدید
بدست آوردن زاویه بین دو جسم:
کد:
Vector2.angle(Vector2 posision1,Vector2 posision2);

تغییر زاویه:
کد:
transform.rotation = Quaretnion.euler(0,0,angle);

چرخش پلیر در جهت x همون زاویه ی پلیر محسوب میشه
برای نرم شدن حرکت هم میتونید از Lerp استفاده کتید
  پاسخ


 سپاس شده توسط: erfab


موضوع‌های مشابه…
موضوع نویسنده پاسخ بازدید آخرین ارسال
  سیستمم مورد نیاز برای یونیتی 5 ^_^ Ali ^_^ 5 3,999 1402/3/5، 10:31 عصر
آخرین ارسال: M.Y
  کمترین حجم بازی محمد 82 3 960 1401/11/16، 11:29 صبح
آخرین ارسال: mostafanastary
  خروجی IL2CPP در یونیتی arshia ajoudani 2 1,418 1401/11/11، 11:09 صبح
آخرین ارسال: abedi
  خروجی وب M.Y 0 914 1401/8/1، 04:36 عصر
آخرین ارسال: M.Y
  سوال در مورد دوره شوتر اول شخص استاد رجب زاده amin hosseini 1 1,629 1400/12/20، 11:01 عصر
آخرین ارسال: ᔕinaᗪehghani

پرش به انجمن: