ارسالها: 31
موضوعها: 1
تاریخ عضویت: اسف 1397
مکان: شیراز
سپاسها: 1
71 سپاس گرفتهشده در 29 ارسال
تعداد متغیر و ایونت شیت تاثیری روی عملکرد بازی نداره.
ولی ۶۰۰ ایونت شیت یکم غیرمعموله ! مگه چیکار میخواید بکنید که اینهمه ایونت شیت لازمه ؟!
ارسالها: 31
موضوعها: 1
تاریخ عضویت: اسف 1397
مکان: شیراز
سپاسها: 1
71 سپاس گرفتهشده در 29 ارسال
فکر کنم اشتباه متوجه شدید.
اگه بازیتون مرحله ای هست که شما میتونید با یه ایونت شیت هم بازی رو بسازید.
به این صورت که شما همه ی اجزای بازی رو مینویسید تو یه ایونت شیت و براش حالت های مختلف درنظر میگیرید که برای مراحل مختلف صدق کنه.
حتی اگه بازیتون مراحلش زیاده ولی اجزای داخل مراحل تکرار میشن میتونید کاری کنید که بازی تو یه لیوت کلا اجرا بشه اما برای هر مرحله اون لیوت با توجه به مشخصات مرحله چینش بشه.
همه بازیها معمولا از یه چرخه ی تکراری تو هر مرحله پیروی میکنن و فکر نمیکنم بازی شما هم خلاف این باشه.
ارسالها: 2,049
موضوعها: 36
تاریخ عضویت: اسف 1394
سپاسها: 5824
2904 سپاس گرفتهشده در 1521 ارسال
سلام
این رو هم من اضافه کنم که اگه شما میخوایید کار با کانستراکت 2 رو شروع کنید باید بدونید که خروجی گرفتن برای اندروید از بازیتون خیلی کار سختیه
مگر اینکه بتونید وینوس رو پیاده سازی کنید و یا کسی رو پیدا کنید تا براتون خروجی بگیره از وینوس و یا اینکه مستقیم برید سمت کانستراکت 3 که اونم هزینه ی 100 دلار به بالا داره در سال
یا هم اینکه برید سمت انجین دیگه ای.