برابر کردن مختصات شی یوای با یک شی اسپرایت
#1
سلام


من یک شی image از قسمت یوای وارد صحنه کردم و یک ابجکت وارد صحنه کردم

می خواهم هر وقت این ابجکت مختصاتش تغییر کرد اون شی image هم مختصاتش برابر با ابجکت باشد.
یعنی روی ابجکت باشه
  پاسخ


 سپاس شده توسط:
#2

شما image رو توی canvas وارد کردید و نمایش کنواس بصورت دوبعدی هست. اما فضای کلی یونیتی سه بعدی هستش.
بنابراین آبجکتی که وارد کردید رو اینطوری نمیتونید مختصات بدید تا جایی که اطلاع دارم.
اگه آبجکتی که میگید یا کلا بازی شما دو بعدی هست، قضیه متفاوته.
  پاسخ


 سپاس شده توسط:
#3
بازی دو بعدی هستش
نمیشه یه جوری مختصات image را تبدبل به مختصات شی اسپرایت کرد
  پاسخ


 سپاس شده توسط:
#4

302 Moved

مثلا:
Object moved
  پاسخ


 سپاس شده توسط:


موضوع‌های مشابه…
موضوع نویسنده پاسخ بازدید آخرین ارسال
  سیستمم مورد نیاز برای یونیتی 5 ^_^ Ali ^_^ 5 3,354 1402/3/5، 10:31 عصر
آخرین ارسال: M.Y
  کمترین حجم بازی محمد 82 3 770 1401/11/16، 11:29 صبح
آخرین ارسال: mostafanastary
  خروجی IL2CPP در یونیتی arshia ajoudani 2 1,198 1401/11/11، 11:09 صبح
آخرین ارسال: abedi
  خروجی وب M.Y 0 797 1401/8/1، 04:36 عصر
آخرین ارسال: M.Y
  سوال در مورد دوره شوتر اول شخص استاد رجب زاده amin hosseini 1 1,414 1400/12/20، 11:01 عصر
آخرین ارسال: ᔕinaᗪehghani

پرش به انجمن: