قسمت دوم منطقه آلوده منتشر شد
#11
(1400/2/29، 11:14 عصر)alii نوشته است: [تصویر:  concept_art_zombie_3af7.jpg]

هم اکنون در مایکت و کافه بازار

https://myket.ir/app/ir.pisagames.Pollutedarea

https://cafebazaar.ir/app/ir.pisagames.Pollutedarea

علی جان, سلام و خسته نباشید.
امیدوارم بازیتون تو همه مارکتها بدرخشه.
من چند تا سوال ازتون داشتم و طبیعی هست که اگر هر کدومش رو به دلایل شخصی دوست نداشتین جواب بدین از روش عبور کنین:

1. الان که چند وقتی از انتشار نسخه 2 بازی میگذره و با توجه به اینکه نسخه1 کاملا رایگان و برای جذب مخاطب برای نسخه پولی شماره دو بود الان شما از برگشت مالی کار راضی هستین؟ و بازی به درآمد قابل قبولی رسیده؟

2. الان از آپدیت نسخه 2 روی نسخه1 راضی هستین و یا اگر برگردین به عقب دوباره اینکار رو نمیکنین و نسخه مستقل منتشر میکنین؟

3. من آرشیو مطالبتون در انجمن رو دیده بودم. کاملا مشخصه که شما بازیسازی رو جدی گرفتین و معلومه که دارین برای اینکار زحمت زیادی میکشین و احتمالا با توجه به وقتی که دارین برای بازیهاتون صرف میکنین باید بازیسازی شغل اصلیتون باشه... سوالم اینه که الان بعد این سالها وقت گذاشتن برای بازیسازی از اینکه اینکار رو به عنوان محل اصلی درآمدتون انتخاب کردین راضی هستین و یا اگر مثلا 5 سال و یا حتی 10 سال برگردین به عقب تصمیم دیگه ای میگیرین؟

4. با توجه به سابقه و تجربه بالاتون تو بازیسازی کلا اگر برگردین به عقب, تو حوزه بازیسازی چه کارهایی میکنین که قبلا نکردین و یا چه کارهایی نمیکنین که قبلا میکردین؟

بازم براتون آرزوی موفقیت میکنم...
  پاسخ


 سپاس شده توسط: ᔕinaᗪehghani ، محمد40
#12
سلام دوست عزیز

تا الان درامد بد نبوده البته راضی کننده هم نیست و امیدوارم که تا هفته های اتی با توجه به پایان رسیدن فصل امتحانات بهتراز این بشه !

اضافه شدن قسمت دوم به بازی اونم تو یک نسخه به چند دلیل بوده یکیش فرار از گرفتن مجوز انتشار و رده بندی سنی از توی بنیاد ، همین مجوز سه ماه از انتشار بازی عقب می انداخت

دومیش بالا بردن نصب فعال بازی بود هدف حذف نشدن بازی تا اومدن اپیزود بعدی هست که امیدوارم جواب بده . همه اینا میشه تجربه جهت کار بهتر توی انتشار بازی های بعدی

نظر شخصی من در مورد اینکه بازیسازی میشه بعنوان شغل اصلی درنظر گرفت رو اصلا و در حال حاضر قبول ندارم چون یه کار پریسکی هست و با توجه به اشباع بازی توی مارکت ها اومدنت توی پرفروش ها سخت بنظر میرسه ! مگر اینکه توی استدیوهایی حرفه ای مثل پاییزان و مدریک یا با افرادی متخصص همکار باشی! من به بازیسازی خیلی علاقه مندم و حال حاضر در کنار شغل اولم انجامش میدم !

نریمان جان من اگه به عقب برگردم دوباره همین بازیسازی انتخاب میکنم ولی نه بعنوان منبع درامدم بلکه کاری سرگرمی و حس خوب ، البته واقعا توی بازیسازی پول هست و من منکرش نیستم و میتونه درامد هنگفتی داشته باشه کافیه یه نگاه به درامد شرکتهای همچون اپیک گیمز از بازی فورت نایت و بازی پابجی از تنسنت کنید ! بازیسازی فرمول نیست که بگن این فرمولشه بیا برو موفق شو نه فقط از تجربه شخصی بدست میاد! موفق باشید

توی تلگرام سوالی داشتید پاسخگو هستم
alidavani2021
  پاسخ


 سپاس شده توسط: ᔕinaᗪehghani ، nariman ، محمد40 ، oak
#13
علی جان خیلی ممنونم از توضیحات خیلی خوبت.
هیچ چیزی ارزشمند تر از شنیدن تجربه افرادی که یک راه رو تو هر زمینه ای پیش از ما رفتن نیست و بنابراین ممنونم که تجربیاتت رو با ما به اشتراک گذاشتی.
امیدوارم تو بازیسازی به حقت برسی چون کاملا مشخصه که خیلی داری زحمت میکشی و برخلاف خیلی بازیسازهای حتی تو همین انجمن خودمون که تمام تمرکزشون رو به جای جنگیدن بر روی اهدافشون گذاشتن روی اثبات به درد نخور بودن این انجین یا اون انجین و یا گفتن جمله تکراری "دیگه انجمن مرده"... شما برخلافش کاملا مشخصه که دارین برای رسیدن به اهدفتون میجنگین و این تلاش واقعا قابل تقدیره.
من اگر اجازه بدی یک نظر شخصی هم در مورد بازی منطقه آلوده ات بدم البته نه به عنوان بازیساز چون شما خودت استادی تو بازیسازی بلکه من صرفا از دیدگاه یک بیننده عامی میخوام نظر بدم.
من قبلش بگم که خودم برای اولین بار که بازیت رو دیدم منتقد جدی گرافیکت بودم اما هرچقدر که گذشت نظرم عوض شد. کم کم متوجه شدم که این نوع گرافیک سبک منحصربفرد خودت هست و من برای همه کسانی که تو هر کاری, سبک کاری اختصاصی خودشون رو دارن احترام زیادی قائلم.
من هرچی زمان گذشت بیشتر از گرافیک بازی منطقه آلوده ات خوشم اومد.
با توجه به این مورد و جزییات خوب کاراکترهات... میخوام بهت پیشنهاد بدم که یا تو نسخه بعدی یا حتی رو همین اپیزود فعلی یه تست بزن و قسمتی از بازی رو دوباره بساز اما اینبار با کادر بسته تر و زوم بیشتر. با توجه به کاراکترهای خوب و با جزییات بالایی که ساختی حیفه که نماهات اینقدر باز و لانگ شات هست. اینطوری خیلی پلیر با قهرمان بازیت ارتباط برقرار نمیکنه.
همه دنیا قبول دارن که آلفردهیچکاک استاد مسلم ایجاد ترس و دلهره و تعلیق در سینما هست (و شاید بشه گفت تو این زمینه بهترین هست...)
آلفرد هیچکاک میگه توی یک فیلم ترسناک این صحنه های ترسناک و وحشتناک نیست که شمارو میترسونه بلکه انتظار و حس تعلیق دیدن یک صحنه وحشتناک هست که شمارو میترسونه. یعنی ممکنه شما یک فیلم وحشتناک رو 90 دقیقه ببینین و بترسین اما حتی یک صحنه وحشتناک هم نداشته باشه اما شما تمام 90 دقیقه در حس تعلیق و وحشت ظهور یک صحنه ترسناک باشین. این همون کاری هست که آلفرد هیچکاک در فیلمهاش انجام میده که با وجود اینکه ترسناکترین فیلمهای تاریخ سینمان اما شما خیلی صحنه های وحشتناک در فیلم نمی بینین.
حالا اینارو گفتم که ارتباط بدم به بازی شما.
وقتی شما تم بازیت ترسناک هست اما تصاویرت لانگ شات هست پلیر از 10 ها متر جلوتر داره زامبی رو میبینه و دیگه حسه دلهوره ای درش به وجود نمیاد. تو این حالت بازی بیشتر از اینکه ترسناک باشه بیشتر تبدیل میشه به یک بازی پلتفرمر مبارزه ای و گاهی معمایی. در حالیکه وقتی کاراکتر ها تو کادر زوم هستن و کادر بسته هست حس بی پناهی و وحشت و دلهوره بیشتری به پلیر میده چون هر لحظه پلیر احتمال میده که ممکنه با قدم بعدی که برمیداره یک زامبی جلوش ظاهر بشه.
من پیشنهاد میکنم یک بخش از بازیت رو با کادر بسته تر بساز و به نظرسنجی بذار. ببین حسه وحشت و تعلیق تو کدوم حالت بیشتر به پلیر منتقل میشه...
اینها البته نظر شخصی من بود و نظر کارشناشی نبود. چه بسا 100 در 100 نظراتم غلط باشه اما به نظرم به تستش می ارزه.
امیدوارم هرچه زودتر به رویاهات برسی.
ارادتمند...
  پاسخ


 سپاس شده توسط: محمد40 ، ᔕinaᗪehghani ، alii


موضوع‌های مشابه…
موضوع نویسنده پاسخ بازدید آخرین ارسال
  رمزینو | بتا ، منتشر شد ARKEYA 1 125 دیروز، 12:03 عصر
آخرین ارسال: oak
  بازی کلماتی کلمپز منتشر شد mostafanastary 6 346 1400/9/4، 07:20 عصر
آخرین ارسال: hasansanaei
  انتشار بازی بنا morj09 13 1,030 1400/8/16، 11:04 صبح
آخرین ارسال: hasansanaei
  فوتبال کلماتی morj09 15 4,169 1400/8/15، 05:07 عصر
آخرین ارسال: morj09
  دیانا seyed 2 275 1400/8/9، 03:51 عصر
آخرین ارسال: amin COD

پرش به انجمن: