انتشار بازی PERSIAN MINI FOOTBALL بر روی گوگل پلی
#11
سلام نریمان
تبریک میگم!
من نقدی از بازیت ندارم، اما اگه تو مارکت ایرانی منتشر می کردی کلی انتقاد خوب داشتم
فقط چن تا پیشنهاد دارم، اول اینکه نرخ بازگشت به بازیت بنظرم پایینه، یعنی توی بازی رویدادی یا سناریویی یا اتفاقی نمیبینم که بازیکن دوباره بخواد برگرده بازی رو پیگیری بکنه.
پیشنهاد می کنم با یک حرکت ساده، جدول امتیازات به بازی اضافه بکنی، نیاز به سرور و این چیزام نیست، با پلاگین خود گوگل پلی گیمز راحت و در عرض نیم ساعت کاملاً انجام میشه.
یک راه مجانی بالا بردن نصب هم تبلیغ تو گروههای واتساپه، باید یک گیف جذاب از بازی بسازی و یه لینک از بازی زیرش ضمیمه بکنی
توی گوگل سرچ بکن what's up groups و هزاران گروه میاد که میتونی عضو بشی و تبلیغ بازی بکنی و از کشورهای مختلف نصب بگیری.
با آرزوی موفقیت
  پاسخ


 سپاس شده توسط: hasansanaei ، ᔕinaᗪehghani
#12
(1400/2/22، 02:40 صبح)persiangamer نوشته است: سلام نریمان
تبریک میگم!
من نقدی از بازیت ندارم، اما اگه تو مارکت ایرانی منتشر می کردی کلی انتقاد خوب داشتم
فقط چن تا پیشنهاد دارم، اول اینکه نرخ بازگشت به بازیت بنظرم پایینه، یعنی توی بازی رویدادی یا سناریویی یا اتفاقی نمیبینم که بازیکن دوباره بخواد برگرده بازی رو پیگیری بکنه.
پیشنهاد می کنم با یک حرکت ساده، جدول امتیازات به بازی اضافه بکنی، نیاز به سرور و این چیزام نیست، با پلاگین خود گوگل پلی گیمز راحت و در عرض نیم ساعت کاملاً انجام میشه.
یک راه مجانی بالا بردن نصب هم تبلیغ تو گروههای واتساپه، باید یک گیف جذاب از بازی بسازی و یه لینک از بازی زیرش ضمیمه بکنی
توی گوگل سرچ بکن what's up groups و هزاران گروه میاد که میتونی عضو بشی و تبلیغ بازی بکنی و از کشورهای مختلف نصب بگیری.
با آرزوی موفقیت

سلام پرشین گیمز عزیز (من کلا با مخاطب قرار دادن اسامی آواتاری مشکل دارم و متاسفانه اسم شما هم تو پروفایلتون نیست و نمیدونم چی خطابتون کنم)
این بازی که همزمان هم تو مایکت و هم تو کافه بازار منتشر شده با گوگل پلی البته فقط برای فید بک گیری چون کاملا رایگان منتشرش کردم و بدون سیستم درآمدزایی.
بنابراین اگر نقدی به بازی برای مارکت ایران هم داشته باشین خوشحال میشم بخونم.
پیشنهاد واتساپیتون خیلی عالی بود و حتما بهش عمل میکنم.
اما در مورد نرخ بازگشت... من خیلی دارم سعی میکنم دیگه بازیهام رو ساده و ریتمشون رو تند بکنم و مکانیکهاش رو بشدت ساده بکنم تا ببشتر تو طبقه بندی بازیهای کژوال قرار بگیرن. و نتیجتا درآمدشون صرفا ثبلیغات باشه.
این مورد که شما فرمودین دقیقا نکته ای هست که نمیتونم درکش کنم و توش بشدت مشکل دارم. من برام سواله که بازیهای پر درآمدی مثل بازیهای ساده شرکت کچاپ و یا حتی مثال ساده اش بازی فلپی برد که نه رویداد دارن و نه لیست برترینها و صرفا یک بازی ساده هستن که گیمر هر وقت حوصله اش سر رفت بیاد و چند دقیقه کوتاه بازی رو فارغ از اینکه کی تا حالا بالاترین رکورد رو زده و یا خودش قبلا چیکار کرده.... بیاد بازی کنه و در خلالش دوتا تبلیغ ساده بنری تمام صفحه هم ببینه و بره و دوباره و دوباره این اتفاق بیوفته من باید دقیقا چیکار کنم که این اتفاق برای بازیم بیوفته؟
من دنبال اون کلید طلایی هستم که گیمر بواسطه خوب شدن موقت حالش بدون وجود هیچ رویدادی علاقمند بشه که دوباره و دوباره و دوباره بیاد و بازی ساده من رو انجام بده و بره. قطعا جواب این سوال راحت نیست چون اگر جوابش راحت بود و یک فرمول طلایی واحد داشت همه بازیها به درآمدهای افسانه ای میرسیدن.
اما مشخصا این سبک بازی, ایده آل من هست و هر پیشنهادی که منرو به این ایده آل نزدیک کنه ازش بشدت استقبال میکنم.
  پاسخ


 سپاس شده توسط: hasansanaei ، ᔕinaᗪehghani ، persiangamer
#13
نقل قول: سلام پرشین گیمز عزیز (من کلا با مخاطب قرار دادن اسامی آواتاری مشکل دارم و متاسفانه اسم شما هم تو پروفایلتون نیست و نمیدونم چی خطابتون کنم)
این بازی که همزمان هم تو مایکت و هم تو کافه بازار منتشر شده با گوگل پلی البته فقط برای فید بک گیری چون کاملا رایگان منتشرش کردم و بدون سیستم درآمدزایی.
بنابراین اگر نقدی به بازی برای مارکت ایران هم داشته باشین خوشحال میشم بخونم.
پیشنهاد واتساپیتون خیلی عالی بود و حتما بهش عمل میکنم.
اما در مورد نرخ بازگشت... من خیلی دارم سعی میکنم دیگه بازیهام رو ساده و ریتمشون رو تند بکنم و مکانیکهاش رو بشدت ساده بکنم تا ببشتر تو طبقه بندی بازیهای کژوال قرار بگیرن. و نتیجتا درآمدشون صرفا ثبلیغات باشه.
این مورد که شما فرمودین دقیقا نکته ای هست که نمیتونم درکش کنم و توش بشدت مشکل دارم. من برام سواله که بازیهای پر درآمدی مثل بازیهای ساده شرکت کچاپ و یا حتی مثال ساده اش بازی فلپی برد که نه رویداد دارن و نه لیست برترینها و صرفا یک بازی ساده هستن که گیمر هر وقت حوصله اش سر رفت بیاد و چند دقیقه کوتاه بازی رو فارغ از اینکه کی تا حالا بالاترین رکورد رو زده و یا خودش قبلا چیکار کرده.... بیاد بازی کنه و در خلالش دوتا تبلیغ ساده بنری تمام صفحه هم ببینه و بره و دوباره و دوباره این اتفاق بیوفته من باید دقیقا چیکار کنم که این اتفاق برای بازیم بیوفته؟
من دنبال اون کلید طلایی هستم که گیمر بواسطه خوب شدن موقت حالش بدون وجود هیچ رویدادی علاقمند بشه که دوباره و دوباره و دوباره بیاد و بازی ساده من رو انجام بده و بره. قطعا جواب این سوال راحت نیست چون اگر جوابش راحت بود و یک فرمول طلایی واحد داشت همه بازیها به درآمدهای افسانه ای میرسیدن.
اما مشخصا این سبک بازی, ایده آل من هست و هر پیشنهادی که منرو به این ایده آل نزدیک کنه ازش بشدت استقبال میکنم.
سلام ؛

هیچ بازی ای نیست که بشه گفت 100 درصد موفق میشه .
در واقع ما برنامه نویس ها و بازی ساز ها توی یک دسته قرار میگیریم ؛ تا زمانی که پروژه ای موفق نداشته باشیم ( یا ) اعتبار کافی برای تبلیغات و مارکتینگ نداشته باشیم ، همیشه به دنبال اون موفقیته هستیم ( نه فرمول طلایی ) چون فرمول طلایی ای وجود نداره .
خیلی از گروه ها و شرکت هایی که بازی موفقی ساختن ، دلیل بر موفقیت پروژه های بعدیشون نشده .
اما شما فکر میکنید همه پروژه هاشون تاپ چارت بوده بخاطر همینم موفق شده !
نه ، با همون پروژه موفق ؛ باقی رو به زور موفق کردن .

اگر حرف از فرمول باشه ، به نظر من اون فرمول به اتمام رسوندن کار به بهترین نحو ممکن است .

هیچ تضمینی وجود نداره که حرف من و دیگران درباره سبک کاری شما درست باشه !
بازار دست مردم هست و رفتار مردم غیر قابل پیش بینی است .
بخاطر همین ، از کجا معلوم که بین این همه پروژه ای که میسازید یکیشون به همون موفقیتی که میخواهید نرسه ؟
شاید بازی هایی که من یکی دو سال روشون وقت میذارم ، در نهایت با حداکثر 1000 دانلود شکست بخورن ، اما پروژه های شما با نهایتا یکی دو ماه زمان موفق بشن ؛ چه تضمینی وجود داره ؟
اما ؛ این اما خیلی مهمه که برای این تضمین میدم که صد درصد درست هست . اونم اینه که شما فقط لازم دارید تا یک پروژه موفق داشته باشید ، اگر از همین فرصت استفاده نکردید ، تبریک میگم ، شما احمق ترین فرد روی زمین هستید .
اونوقت شما میتونی کپی ماریو قارچ خور رو به اسم ماریو تمام اچ دی بفروشید و سکه بزنید .
نمونه و امثال این بازی هایی که لیاقت حضور و وجود در بازار و تاپ چارت رو ندارند در نمونه های خارجی و داخلی به راحتی میتونید مشاهده کنید .
دلیلش فرمول طلایی نیست . پوله . اگرم میخواید میتونید اسمشو بذارید فرمول طلایی .

البته اینطوریم نیست که ریخته باشن و شما راحت بتونید جمع کنید ، برای این موارد که از پول برای بالا اومدنش باید استفاده بشه ، باید هم خود پروژه سناریو اقتصادی داشته باشه .

موفق باشید .
  پاسخ


 سپاس شده توسط: ᔕinaᗪehghani ، محمد40 ، nariman ، persiangamer
#14
سلام.
نریمان جان در رابطه با سوالت درباره ی دلایل موفق بودن بازیهای هایپرکژوال مثل بازیهای کچاپ یه چنتا نکته رو میخوام اشاره کنم.
اولش دو نکته رو بگم اینا رو تو ذهنت داشته باش :
1- درآمد به ازای هر کاربر در این نوع بازیها بسیار پایینه. در حد چند سنت. برای بقیه ژانرها این رقم چند دلاره. دلیلش یکی نبود پرداخت درون برنامه اس دلیل دومش هم این نکته دوم هست که میخوام بگم.
2- نرخ بازگشت این سبک بازی پایینه. تو ژانرهای دیگه بعد از 7 روز حدود 15-20 % کاربرهایی که بازی رو دانلود کردن ( یعنی از روزی که یارو دانلود کرده تا روز هفتم برا اون شخص ) تو بازی میمونن و میشن کاربر فعال اما تو سبک هایپرکژوال این رقم بین 1-5 % هست یعنی تقریبا همه بازیکن ها بعد از 7 روز بازی رو حذف میکنن. چرا ؟ چون تو این سبک مدام بازی جدید وارد بازار میشه و میره تو برترین های رایگان قرار میگیره.

حالا از منظر بیزینسی به قضیه نگاه کنی شرکتی که بازی هایپرکژوال میسازه اگر بخواد رو تک تک پلیرها تمرکز کنه توجیه اقتصادی نداره. پس چیکار میکنه ؟ تعداد بازیهاش رو بالا میبره و اینکه روی جمعیت بالا سرمایه گذاری میکنه. چطوری ؟ روال کار اینجوریه : 

اول شرکت میاد بازی رو تو چنتا کشور محدود سافت لانچ میکنه ببینه بازی از نظر درآمد به ازای هر کاربر و نرخ بازگشت چه عملکردی داره. بازی ای که بعد از 3 روز همه پلیرها حذفش کنن بدرد لای جرز دیوار هم نمیخوره و شرکت هم خیلی راحت کنارش میزاره و میره سراغ پروژه بعدی. بازی ای که حداقل ها رو داشته باشه تست رو رد میکنه و آماده میشه برا انتشار جهانی.
مرحله دوم بازی منتشر میشه ولی بازی بدون تبلیغات هیچ دانلودی نمیگیره. اینجا کمپین های سنگین UA یا جذب کاربر شروع میشه و شرکت خیلی سنگین خرج میکنه ( در حد میلیون دلار ) این کمک میکنه که بازی دیده بشه و بره تو جدول برترین های رایگان مارکت ها.
بعد از اون دیگه بازی خود به خود دانلود بالا میگیره هر روز و کمپین ها هم کاربرهای جدید میارن دوباره. این باعث میشه بازی در مدت محدودی دانلود سرسام آوری بگیره ( مثلا تو یکی دو ماه صد میلیون دانلود بگیره در حالی که یه بازی معمولی با نصب ارگانیک و رشد طبیعی شاید تو دو سال هم نتونه به این رقم برسه شایدم هیچ وقت نرسه ) 
دیگه از این به بعده که چرخ به کار میفته هی بازیکن جدید میاد و اگه بازی حداقل هارو داشته باشه درآمد کسب میکنه و چون تعداد پلیرها زیاده این درآمد ها قطره قطره جمع میشن و یه عدد بزرگی میشن. همچنین شرکت بازیهای دیگه ای هم باز به همین شکل داره و اونا هم همین اتفاق براشون میفته و اینطوری میشه که یه شرکت بازیسازی هایپرکژوال میتونه هزینه هاش رو برگردونه و کارش توجیه اقتصادی داشته باشه.
  پاسخ


 سپاس شده توسط: ᔕinaᗪehghani ، محمد40 ، nariman ، hasansanaei ، persiangamer
#15
سلام ؛ نریمان جان ؛ اجازه بده یخورده باحرفت مخالفت کنم البته طبق نظر شخصی خودم . من به شخصه بازی هایی که روند یکسان دارن مثل همین هایی که گفتی نصب میکنم و بازی هم میکنم و لذت هم میبرم ، اما هرچقدر هم ساده باشه بعد به مدت این یکنواختیش به نظرم دل ادمو میزنه . و من اون رو حذف میکنم . البته که نظرات و سلیقه ها متفاوته و شاید من اینطوریم و میدونم این بازی ها مخصوصا برای شرکت کچاپ (اگه همین باشه اسمش ، دقیق نمیدونم) نصب چندصد هزارتایی یا میلیونی داره و این نشون میده سلیقه من با اغلب مردم فرق داره انگار . بگذریم .
تجربه ای تو این بازی ها ندارم الا یه نجربه ناموفق که اونم همین ATOM هست . تو این بازی که رایگان هم گذاشتم سعی کردم روش تورو پیش بگیرم اما به بن بست خوردم (حالا بعد چند سال دلیلشو میفهمم که به گرافیک و ... مربوط میشه و این شکست شاید از روی تجربه کم بود ، نمیدونم ...) اما تنها پیشنهادی که برات دارم حتما با یه روان شناس خوب و کسی که به رنگ ها و اینها مسلطه مشورت کن . شرط ماندگاری بازی علاوه بر جذابیتش فک کنم به این چیزها هم برمیگرده .
یه نکته هم بگم ، شاید به خاطر سلایق هم باشه ، مثلا من خودم خیلی با شخصیت های بازیت ارتباط برقرار نمیکنم و دوست دارم کاراکتر های بازی شسته رفته باشه ، اما همونطور که گفتم فک کنم نظر عموم مخالف منه و بالا اومدن بازیت تو مارکت ها هم همینو میده ، پس پرقدرت ادامه بده  4
استودیو بازیسازی ایروید
جدید ترین ها : شهرزاد ، دربند;1357 و ATOM
[تصویر:  ads.gif]
  پاسخ


 سپاس شده توسط: ᔕinaᗪehghani ، nariman ، hasansanaei
#16
(1400/2/22، 07:01 صبح)hasansanaei نوشته است:
نقل قول: سلام پرشین گیمز عزیز (من کلا با مخاطب قرار دادن اسامی آواتاری مشکل دارم و متاسفانه اسم شما هم تو پروفایلتون نیست و نمیدونم چی خطابتون کنم)
این بازی که همزمان هم تو مایکت و هم تو کافه بازار منتشر شده با گوگل پلی البته فقط برای فید بک گیری چون کاملا رایگان منتشرش کردم و بدون سیستم درآمدزایی.
بنابراین اگر نقدی به بازی برای مارکت ایران هم داشته باشین خوشحال میشم بخونم.
پیشنهاد واتساپیتون خیلی عالی بود و حتما بهش عمل میکنم.
اما در مورد نرخ بازگشت... من خیلی دارم سعی میکنم دیگه بازیهام رو ساده و ریتمشون رو تند بکنم و مکانیکهاش رو بشدت ساده بکنم تا ببشتر تو طبقه بندی بازیهای کژوال قرار بگیرن. و نتیجتا درآمدشون صرفا ثبلیغات باشه.
این مورد که شما فرمودین دقیقا نکته ای هست که نمیتونم درکش کنم و توش بشدت مشکل دارم. من برام سواله که بازیهای پر درآمدی مثل بازیهای ساده شرکت کچاپ و یا حتی مثال ساده اش بازی فلپی برد که نه رویداد دارن و نه لیست برترینها و صرفا یک بازی ساده هستن که گیمر هر وقت حوصله اش سر رفت بیاد و چند دقیقه کوتاه بازی رو فارغ از اینکه کی تا حالا بالاترین رکورد رو زده و یا خودش قبلا چیکار کرده.... بیاد بازی کنه و در خلالش دوتا تبلیغ ساده بنری تمام صفحه هم ببینه و بره و دوباره و دوباره این اتفاق بیوفته من باید دقیقا چیکار کنم که این اتفاق برای بازیم بیوفته؟
من دنبال اون کلید طلایی هستم که گیمر بواسطه خوب شدن موقت حالش بدون وجود هیچ رویدادی علاقمند بشه که دوباره و دوباره و دوباره بیاد و بازی ساده من رو انجام بده و بره. قطعا جواب این سوال راحت نیست چون اگر جوابش راحت بود و یک فرمول طلایی واحد داشت همه بازیها به درآمدهای افسانه ای میرسیدن.
اما مشخصا این سبک بازی, ایده آل من هست و هر پیشنهادی که منرو به این ایده آل نزدیک کنه ازش بشدت استقبال میکنم.
سلام ؛

هیچ بازی ای نیست که بشه گفت 100 درصد موفق میشه .
در واقع ما برنامه نویس ها و بازی ساز ها توی یک دسته قرار میگیریم ؛ تا زمانی که پروژه ای موفق نداشته باشیم ( یا ) اعتبار کافی برای تبلیغات و مارکتینگ نداشته باشیم ، همیشه به دنبال اون موفقیته هستیم ( نه فرمول طلایی ) چون فرمول طلایی ای وجود نداره .
خیلی از گروه ها و شرکت هایی که بازی موفقی ساختن ، دلیل بر موفقیت پروژه های بعدیشون نشده .
اما شما فکر میکنید همه پروژه هاشون تاپ چارت بوده بخاطر همینم موفق شده !
نه ، با همون پروژه موفق ؛ باقی رو به زور موفق کردن .

اگر حرف از فرمول باشه ، به نظر من اون فرمول به اتمام رسوندن کار به بهترین نحو ممکن است .

هیچ تضمینی وجود نداره که حرف من و دیگران درباره سبک کاری شما درست باشه !
بازار دست مردم هست و رفتار مردم غیر قابل پیش بینی است .
بخاطر همین ، از کجا معلوم که بین این همه پروژه ای که میسازید یکیشون به همون موفقیتی که میخواهید نرسه ؟
شاید بازی هایی که من یکی دو سال روشون وقت میذارم ، در نهایت با حداکثر 1000 دانلود شکست بخورن ، اما پروژه های شما با نهایتا یکی دو ماه زمان موفق بشن ؛ چه تضمینی وجود داره ؟
اما ؛ این اما خیلی مهمه که برای این تضمین میدم که صد درصد درست هست . اونم اینه که شما فقط لازم دارید تا یک پروژه موفق داشته باشید ، اگر از همین فرصت استفاده نکردید ، تبریک میگم ، شما احمق ترین فرد روی زمین هستید .
اونوقت شما میتونی کپی ماریو قارچ خور رو به اسم ماریو تمام اچ دی بفروشید و سکه بزنید .
نمونه و امثال این بازی هایی که لیاقت حضور و وجود در بازار و تاپ چارت رو ندارند در نمونه های خارجی و داخلی به راحتی میتونید مشاهده کنید .
دلیلش فرمول طلایی نیست . پوله . اگرم میخواید میتونید اسمشو بذارید فرمول طلایی .

البته اینطوریم نیست که ریخته باشن و شما راحت بتونید جمع کنید ، برای این موارد که از پول برای بالا اومدنش باید استفاده بشه ، باید هم خود پروژه سناریو اقتصادی داشته باشه .

موفق باشید .


حسام جان سلام.
من کاملا متوجه منظورت هستم و 100 در 100 با نظرت موافقم اما منظور من از فرمول طلایی نکات و مواردی هست که هر سبک بازیسازی اون حداقلها باید رعایت بشه تا بازی حداقل پتانسیل موفقیت رو داشته باشه. صد البته که بقیه راه موفقیتش وابسته به تبلیغات و عکس العمل بازار هست.
حسین جان هم دقیقا همین نکته رو به زبان دقیق آماری گفت و خیلی اطلاعاتش برای من مفید بود. من بارها گفتم که ما یک تعداد محدودی بازیساز هستیم تو انجمن که داریم با کمک هم بازیسازی رو یاد میگیریم و با هم بالا میریم. برای همین هم من همیشه سوالهام رو تو فضای عمومی انجمن میپرسم که همه از هر نکته ای استفاده کنیم.
ممنونم از نظرت.
حسین جان سلام. اطلاعاتت مثل همیشه عالی بود. خیلی دیدگاهم رو روشن کرد ممنونم از لطفت.
محمد جان سلام.
ممنونم از لطفت. راستش علت اینکه دارم کم کم سوییچ میکنم سمت بازیهای کژوال دلیلش مادی نیست. احساس میکنم این سبک بازیسازی خیلی به روحیم نزدیکتره. من اتفاقا بازی اتمت رو دوست داشتم و هنوزم معتقدم سه تا بازی اتم شما و پرتاب کاغذ محمد امین و حتی بازی شپردان اگر یک تجدید نظر جدی روی گرافیکشون بکنن خیلی میتونن تو مارکت بین المللی موفق باشن. شپردان رو از این نظر گفتم که با وجودی که گرافیکش خوب بود اما به نظرم نیاز به کاراکترهای متحرک داشت مثلا گوسفندهایی که واقعا بدو ان و با برخورد به هم ری اکشن طنز انیمیشنی داشته باشن.
محمد جان نکته خیلی مهمی رو بهم گفتی که با رنگ و طرح کاراکترهام نمیتونی ارتباط برقرار کنی...
من یک عکس از پوستر بازی جدیدم برات میگذارم که فقط همین دو کاراکتر رو داره. ممنون میشم موردی بهم بگی کدوم بخشهای کاراکتر رو نمیپسندی؟ رنگ؟ طرح؟ و یا هر چیزی؟ ممنونم از لطفت.

Object moved
این عکس بالا منظورم هست
  پاسخ


 سپاس شده توسط: hasansanaei ، persiangamer
#17
ممنون لطف داری درمورد ATOM . شاید تابستون یه تجدیدنظری توش کردم (اتفاقا یه تپق علمی ضایع و بزرگ داره که بعد انتشار متوجهش شدم و حوصله نداشتم درستش کنم 21 ‌) . در مورد کاراکتر این نظر شخصی من بود و قطعا مردم شخصیت های کارتو دوست دارن که توی مارکت ها بالا میاد یا دانلود خوب و بالا میگیره . اما مثلا من بخوام نظر بدم مثلا درمورد این کاراکتر خوبه مشکلی نداره (به جز شلوارکش که ضایعس رنگه و جدا از بدنش نیست اینطور جزئیات) اما کلا من خیلی طرفدار اینطور بازی های بوکس و .... (ورزش های رزمی) نیستم . اون شخصیت هایی هم که گفتم خیلی سلیقم نیست منظورم اون شخصیت هایی بود که مثلا تو بازی فوتبالتون بود ، همون که فک کنم یه زیرپوش پوشیده و پیژامه آبی . کلا چه فیلم و سریال باشه (مثل ابد و یک روز) و چه بازی دوست دارم شخصیت هاش شسته رفته باشن . البته بازم تاکید میکنم این سلیقه منه و طبق سال هایی که چه زندگی کردم و چه بازیسازی فهمیدم مردم خیلی سلیقه شون با من یکی نیست و من جزو اقلیتم . به خاطر همین گفتم باقدرت ادامه بده و این نظر منو کلا جدی نگیر . 
استودیو بازیسازی ایروید
جدید ترین ها : شهرزاد ، دربند;1357 و ATOM
[تصویر:  ads.gif]
  پاسخ


 سپاس شده توسط: nariman
#18
(1400/2/22، 06:13 صبح)nariman نوشته است: سلام پرشین گیمز عزیز (من کلا با مخاطب قرار دادن اسامی آواتاری مشکل دارم و متاسفانه اسم شما هم تو پروفایلتون نیست و نمیدونم چی خطابتون کنم)
این بازی که همزمان هم تو مایکت و هم تو کافه بازار منتشر شده با گوگل پلی البته فقط برای فید بک گیری چون کاملا رایگان منتشرش کردم و بدون سیستم درآمدزایی.
بنابراین اگر نقدی به بازی برای مارکت ایران هم داشته باشین خوشحال میشم بخونم.
پیشنهاد واتساپیتون خیلی عالی بود و حتما بهش عمل میکنم.
اما در مورد نرخ بازگشت... من خیلی دارم سعی میکنم دیگه بازیهام رو ساده و ریتمشون رو تند بکنم و مکانیکهاش رو بشدت ساده بکنم تا ببشتر تو طبقه بندی بازیهای کژوال قرار بگیرن. و نتیجتا درآمدشون صرفا ثبلیغات باشه.
این مورد که شما فرمودین دقیقا نکته ای هست که نمیتونم درکش کنم و توش بشدت مشکل دارم. من برام سواله که بازیهای پر درآمدی مثل بازیهای ساده شرکت کچاپ و یا حتی مثال ساده اش بازی فلپی برد که نه رویداد دارن و نه لیست برترینها و صرفا یک بازی ساده هستن که گیمر هر وقت حوصله اش سر رفت بیاد و چند دقیقه کوتاه بازی رو فارغ از اینکه کی تا حالا بالاترین رکورد رو زده و یا خودش قبلا چیکار کرده.... بیاد بازی کنه و در خلالش دوتا تبلیغ ساده بنری تمام صفحه هم ببینه و بره و دوباره و دوباره این اتفاق بیوفته من باید دقیقا چیکار کنم که این اتفاق برای بازیم بیوفته؟
من دنبال اون کلید طلایی هستم که گیمر بواسطه خوب شدن موقت حالش بدون وجود هیچ رویدادی علاقمند بشه که دوباره و دوباره و دوباره بیاد و بازی ساده من رو انجام بده و بره. قطعا جواب این سوال راحت نیست چون اگر جوابش راحت بود و یک فرمول طلایی واحد داشت همه بازیها به درآمدهای افسانه ای میرسیدن.
اما مشخصا این سبک بازی, ایده آل من هست و هر پیشنهادی که منرو به این ایده آل نزدیک کنه ازش بشدت استقبال میکنم.
سلام مجدد
نکته طلایی که من دیدم اینکه ما تیم های تک نفره هستیم، و باید خیلی از قوانین رو دور بریزیم
خیلی از دوره های تحلیل و آنالیز بازی و تحلیل رفتار کاربرا و ... اینا اصلا به کار ما نمیاد
پس با خیال راحت یک کار دلی خوب میسازیم و حتما هم قد خودش می گیره
چن تا کامنت روی بازیت برای مارکت داخلی دارم
اگه دوست داشتی تلگرام بهم پیام بده
@samthepersiangamer
انجمن هفته ای یک یا 2 بار میام
ولی تلگرام هر روز چک می کنم
راستی فکر کنم اگه یک خط کد به کانفیگت اضافه بکنی مشکل نصب روی همه دیوایسها حل میشه، پیدا کنم برات میفرستم
با توجه با اینکه روی بعضی دیوایسها قابل نصب نبود
  پاسخ


 سپاس شده توسط: nariman
#19
(1400/2/24، 06:24 عصر)persiangamer نوشته است:
(1400/2/22، 06:13 صبح)nariman نوشته است: سلام پرشین گیمز عزیز (من کلا با مخاطب قرار دادن اسامی آواتاری مشکل دارم و متاسفانه اسم شما هم تو پروفایلتون نیست و نمیدونم چی خطابتون کنم)
این بازی که همزمان هم تو مایکت و هم تو کافه بازار منتشر شده با گوگل پلی البته فقط برای فید بک گیری چون کاملا رایگان منتشرش کردم و بدون سیستم درآمدزایی.
بنابراین اگر نقدی به بازی برای مارکت ایران هم داشته باشین خوشحال میشم بخونم.
پیشنهاد واتساپیتون خیلی عالی بود و حتما بهش عمل میکنم.
اما در مورد نرخ بازگشت... من خیلی دارم سعی میکنم دیگه بازیهام رو ساده و ریتمشون رو تند بکنم و مکانیکهاش رو بشدت ساده بکنم تا ببشتر تو طبقه بندی بازیهای کژوال قرار بگیرن. و نتیجتا درآمدشون صرفا ثبلیغات باشه.
این مورد که شما فرمودین دقیقا نکته ای هست که نمیتونم درکش کنم و توش بشدت مشکل دارم. من برام سواله که بازیهای پر درآمدی مثل بازیهای ساده شرکت کچاپ و یا حتی مثال ساده اش بازی فلپی برد که نه رویداد دارن و نه لیست برترینها و صرفا یک بازی ساده هستن که گیمر هر وقت حوصله اش سر رفت بیاد و چند دقیقه کوتاه بازی رو فارغ از اینکه کی تا حالا بالاترین رکورد رو زده و یا خودش قبلا چیکار کرده.... بیاد بازی کنه و در خلالش دوتا تبلیغ ساده بنری تمام صفحه هم ببینه و بره و دوباره و دوباره این اتفاق بیوفته من باید دقیقا چیکار کنم که این اتفاق برای بازیم بیوفته؟
من دنبال اون کلید طلایی هستم که گیمر بواسطه خوب شدن موقت حالش بدون وجود هیچ رویدادی علاقمند بشه که دوباره و دوباره و دوباره بیاد و بازی ساده من رو انجام بده و بره. قطعا جواب این سوال راحت نیست چون اگر جوابش راحت بود و یک فرمول طلایی واحد داشت همه بازیها به درآمدهای افسانه ای میرسیدن.
اما مشخصا این سبک بازی, ایده آل من هست و هر پیشنهادی که منرو به این ایده آل نزدیک کنه ازش بشدت استقبال میکنم.
سلام مجدد
نکته طلایی که من دیدم اینکه ما تیم های تک نفره هستیم، و باید خیلی از قوانین رو دور بریزیم
خیلی از دوره های تحلیل و آنالیز بازی و تحلیل رفتار کاربرا و ... اینا اصلا به کار ما نمیاد
پس با خیال راحت یک کار دلی خوب میسازیم و حتما هم قد خودش می گیره
چن تا کامنت روی بازیت برای مارکت داخلی دارم
اگه دوست داشتی تلگرام بهم پیام بده
@samthepersiangamer
انجمن هفته ای یک یا 2 بار میام
ولی تلگرام هر روز چک می کنم
راستی فکر کنم اگه یک خط کد به کانفیگت اضافه بکنی مشکل نصب روی همه دیوایسها حل میشه، پیدا کنم برات میفرستم
با توجه با اینکه روی بعضی دیوایسها قابل نصب نبود

حتما باهات در تلگرام در تماس خواهم بود.
در مورد اضافه کردن کد به کانفیگ هم حتما استفاده میکنم ازش اما نکته ای که هست اینه که این بازی رو با کانستراکت 3 و با تمام تنظیمات پیشفرض خود کانستراکت3 خروجی گرفتم بنابراین فرضم این بود و هست که قطعا کانستراکت3 با توجه به آنلاین بودن و بروز شدن لحظه ایش، قطعا خودش بهترین تنظیمات رو برای خروجی در نظر میگیره.
  پاسخ


 سپاس شده توسط: persiangamer ، ᔕinaᗪehghani


موضوع‌های مشابه…
موضوع نویسنده پاسخ بازدید آخرین ارسال
  انتشار بازی بنا morj09 6 424 1400/6/29، 10:51 عصر
آخرین ارسال: morj09
  فوتبال کلماتی morj09 14 3,668 1400/3/31، 04:36 عصر
آخرین ارسال: morj09
  درخواست برای تست بازی SHADOWS nariman 19 990 1400/3/27، 03:46 صبح
آخرین ارسال: persiangamer
  بازی فوتبال گل کوچیک ایرانی (شوت یه ضرب!!!) nariman 14 2,178 1400/3/20، 03:16 عصر
آخرین ارسال: mehdi1100
  قسمت دوم منطقه آلوده منتشر شد alii 12 1,217 1400/2/30، 06:17 عصر
آخرین ارسال: nariman

پرش به انجمن: