درخواست برای تست بازی SHADOWS
#11
سلام نریمان عزیز ؛

من یکی دو روز پیش بازی رو تست کردم ، فقط یکم سرم شلوغ بود و بعدم یادم رفت مواردی که مشاهده کردم رو بهت بگم .

اول اینکه این نسخه از اونی که یکی دو سال پیش دیدم خیلی بهتره ، به نظرم جذابیتش هم بیشتره .
بعد از حدود ده پونزده دقیقه که از بازی میگذره فکر میکنم دشمنا همزمان از چند طرف میان ، هرکاری کردم نتونستم همه رو همزمان بزنم ، مخصوصا اون چیز سیاهی که میاد و باید چند بار بزنیش تا بمیره ...
بازی هم توی همون حدودا ظاهرا کند میشه .
فعلا چیزی به ذهنم نمیرسه ، کمی ذهنم مشغوله ، اگر وقت کردم دوباره حتما تست میکنم و میگم .

موفق باشید .
  پاسخ


 سپاس شده توسط: ᔕinaᗪehghani ، nariman
#12
(1400/3/18، 09:39 عصر)hasansanaei نوشته است: سلام نریمان عزیز ؛

من یکی دو روز پیش بازی رو تست کردم ، فقط یکم سرم شلوغ بود و بعدم یادم رفت مواردی که مشاهده کردم رو بهت بگم .

اول اینکه این نسخه از اونی که یکی دو سال پیش دیدم خیلی بهتره ، به نظرم جذابیتش هم بیشتره .
بعد از حدود ده پونزده دقیقه که از بازی میگذره فکر میکنم دشمنا همزمان از چند طرف میان ، هرکاری کردم نتونستم همه رو همزمان بزنم ، مخصوصا اون چیز سیاهی که میاد و باید چند بار بزنیش تا بمیره ...
بازی هم توی همون حدودا ظاهرا کند میشه .
فعلا چیزی به ذهنم نمیرسه ، کمی ذهنم مشغوله ، اگر وقت کردم دوباره حتما تست میکنم و میگم .

موفق باشید .

حسام جان سلام.
ممنونم که بازی رو تست کردی و خوشحالم که به نظرت بهتر شده.
راست میگی بازی مخصوصا لولهای بالاش خیلی سخت بود. تو نسخه امروز بازی رو آسونترش کردم.
اشکال افت فریم رو هم تو دو,سه تا پست بالاتر توضیح دادم که چی بود. اشکال از خود من بود و اشتباهی که همه این دو سال داشتم مرتکب میشدم و همه بازیهام با گذشت زمان افت فریم پیدا میکردن.
ممنونم از لطفت...
  پاسخ


 سپاس شده توسط: ᔕinaᗪehghani
#13
(1400/3/17، 04:04 عصر)nariman نوشته است: [تصویر:  512.png]
سلام و عرض ادب خدمت دوستان عزیزم
من یکی از اولین بازیهایی که ساختم بازی بود به اسم فایتر2.
از اونجاییکه مدتهاست علاقمند شدم که بتونم یک بازی هایپر کژوال بسازم برای همین تو فرصت آزادی که پیدا کردم افتادم به جون بازی فایتر2... و سعی کردم از این بازی یک بازی نزدیک به بازیهای هایپر کژوال بسازم.
طبق معمول تمام گرافیکهای زائد و تمام لی اوتهای اضافه و کاتسینهای داستانپردازی غیر ضروری رو که کلی برای ساختشون زحمت کشیده بودم رو حذف کردم و ریختم دور.
تمام دکمه های گیم پلی اصلی رو به غیر از دکمه پاز حذف کردم.
تا جایی که در توانم بود بازی رو ساده کردم.
هنوز برای بازی هلپ نساختم اما خیلی هم نیاز به هلپ نداره. کل قاعده بازی تپ کردن رو دشمنان برای کشتنشون هست.
بازی تبدیل شده به یک بازی ساده 5 مگا بایتی!
میخواستم باز پر رویی کنم و از دوستانم خواهش کنم که اگر فرصت داشتن لطف کنن و بازی رو تست بفرمایند و ببینن به عنوان یک پلیر این نوع بازی هایپر کژوال رو میپسندن و طبق معمول همیشه مشتاقانه منتظر شنیدن نظرهای اصلاحی و انتقاداتتون هستم.
البته خودم که الان بازی رو تست کردم متوجه شدم که لولهای بالاش خیلی سخت شده و باید سختی بازی کمتر بشه.
بازمم ممنونم از لطفتون.
لینک نسخه تستی html5 بازی:
SHADOWS
ارادتمند...


سلام
خیلی خوب شده من که حال کردم
ولی از یک جایی به بعد سیستم کرش میخوره 22
  پاسخ


 سپاس شده توسط: ᔕinaᗪehghani ، nariman
#14
سلام
بازی واقعا جالب و جذابه
هر چند به نظر من افکت های صوتی خیلی به بازی نمیخورن (و خیلی هاشون مشابه افکت های هستن که در بازی های قبلی استفاده شده)
همچنین پیشنهاد میکنم یکمی محیط رو پویا تر کنی. مثلا اینکه بعد از یه مدت دشمنان عادی و خسته کننده میشن (و پیشنهاد میکنم تنوع دشمنان رو بالا ببری همچنین اینکه همشون رو در اول بازی به کار نبری . به مرور زمان که کاربر زمان بیشتری زنده موند اون حرف های سر سخت هم بیان)

مورد دیگه خود بک گراند بازی هست . اون تار عنکبوت ایده جالبی هست اما کامل نیست . یعنی میشه موارد دیگه ای در بک گراند یا خود تار استفاده کرد تا بازی رو جذاب تر و بهتر بکنه

چند مورد کوچک دیگه هم هست که ذکر میکنم به صورت موردی:
1- فونتی که استفاده کردی خیلی به حال و هوای بازی نمیاد و بهتره نازک تر و متفاوت تر باشه
2-توی خیلی از جاها از رنگ سیاه استفاده شده و این چشم کاربر رو به مرور زمان خسته میکنه . پیشنهاد میکنم رنگ های تیره تر بیشتری در بازی استفاده کنی
3- افکت مردن جالبه اما بهتره افکت مردن با نحوه مردن یکسان باشه . مثلا من اگه در لحظه آخر با اون تیغ کشته بشم خوبه که نحوه مردن من یه ربطی به تیغ داشته باشه
4-از اون آموزش اولیه بازی خیلی خوشم اومد .
5- افکت برگ داخل منو خوبه اما خیلی سریع رد میشه . نرم تر شدن ش خیلی منو رو بهتر میکنه
6- منو خیلی شلوغه و خیلی دکمه و اینا به کار رفته پیشنهاد میکنم المان ها به صورت کشویی بزاری که فضای زیادی از منو رو نگیره
7- اون جام وسط صفحه جاش خیلی خوب نیست از نظر من

در هر صورت بازی خوبیه و در کل خوشم اومد از ایده و گیم پلی
  پاسخ


 سپاس شده توسط: ᔕinaᗪehghani ، nariman
#15
سلام مهدی یار جان
ممنونم از لطفت. همونطور که قبلا هم گفتم یک بخش بزرگ و فاجعه بار افت فریم بازی بابت پوشه صدای لوپ شونده بازی بود که الان خیلی بهتر شده اما همچنان به مرور زمان افت فریم رو دارم. هنوز جوابی بابتش پیدا نکزدم. شاید اگر بازی بره برای خروجی اندروید این مشکل کمتر به چشم بیاد. نمیدونم شاید..
.
رضا جان سلام. افتخار دادید بهم که بازی رو تست کردین. متشکرم..
_ منرو دیگه میشناسی... من اصلا آدم خوش سلیقه ای تو صداگذاری نیستم. یه مشت افکت صوتی رایگان دارم از همونها تو همه بازیها استفاده میکنم اما حرفت کاملا درسته اگر یه روزی احساس کردم یه بازی تونستم بسازم که ممکنه مخاطب پیدا کنه حتما از یک آهنگساز کمک میگیرم.
_ در مورد ورود تدریجی دشمنان به بازی از اولش هدفم این بود که این دشمنان فعلی دشمنان عمومی بازی باشن و از همون ابتدا تو بازی باشن اما به مرور دشمنان خاص و عجیب و نامتعارف وارد بازی بشن. تا حدودی هم روش ایده پردازی کردم اما طبق معمول دوباره یه ایده بازی جدید اومده تو ذهنم و دیگه تمرکز رو این بازی سایه ها ندارم. باید بتونم دوباره تمرکز کنم و هیولاهای جدید براش طراحی کنم.
_ در مورد موارد ترکیبی دیگه در بکگراند به جز تارعنکبوت اولش یه چندتا تست زدم اما دیدم خیلی شلوغ شد و تمرکز از گیم پلی اصلی دور شد (هر وقت بازی میخوام بسازم همیشه جمله دکتر رضایی تو ذهنم هی تکرار میشه که ایشون یکبار فرموده بودن در نهایت اون چیزی که در بازی مهم هست گیم پلی بازی هست برای همین معمولا گیم پلی رو فدای هیچ چیزی نمیکنم)
_ رضا جان فونت رو کاکممد هم بهم تذکر داد اما من خودم شخصا فرم ساده و همیشه در دسترس arial رو دوست دارم و خیلی به نظرم اونقدری که فونت برای بازیسازها مهم هست برای بازیکنها مهم نیست.
_روی پیشنهادت بابت استفاده از رنگهای تیره تر در بازی حتما فکر میکنم و تست میزنم
_افکت مردن هم دوباره برمیگرده به عدم تمرکز فعلیم رو این بازی وگرنه درست میگی و میدونی که من کرم کات سین زدن و انیمیشن زدن دارم. باید دوباره تمرکزم برگرده رو این بازی و مثل بازی فوتبال گل کوچیک که چندین شادی پس از گل انیمیشن زدم برای این بازی هم چندین حالت مرگ طراحی کنم
_نرم تر شدن حرکت برگها مستلزم افزایش فریم انیمیشنش هست که چون این برگ در گیم پلی اصلی هم وجود داره مموری یوزیج رو بالا میبره و دست منرو برای افزایش هیولاهای جدید میبنده. مجبورم بین بد و بدتر رو انتخاب کنم
_قبول دارم منو شلوغ شده و باید طراحی مجدد بشه.
.
در کل رضا جان ممنونم بابت راهنماییهات و وقتی که برام گذاشتی. شرمنده ام کردی...
متشکرم.
  پاسخ


 سپاس شده توسط: ᔕinaᗪehghani
#16
سلام مهدی یار جان
ممنونم از لطفت. همونطور که قبلا هم گفتم یک بخش بزرگ و فاجعه بار افت فریم بازی بابت پوشه صدای لوپ شونده بازی بود که الان خیلی بهتر شده اما همچنان به مرور زمان افت فریم رو دارم. هنوز جوابی بابتش پیدا نکزدم. شاید اگر بازی بره برای خروجی اندروید این مشکل کمتر به چشم بیاد. نمیدونم شاید..



سلام
من قبلا تست کرده بودم بازی رو و الان نوشتم ، الان که دوباره تست کردم کاملا اوکی بود

از مغزت به عنوان یه پردازنده (CPU) استفاده کن نه بعنوان یه هارد دیسک !   ‌
  پاسخ


 سپاس شده توسط: nariman ، ᔕinaᗪehghani
#17
رضا جان راستی یه چیزی هم یادم اومد که بهت بگم تا یادم نرفته...
شما هیچوقت در مورد بازی شپردانتون که تو انجمن معرفی کردین از کسی نخواستین که در مورد بازی نظر بدن و صرفا تاپیکتون معرفی بازی و دعوت به نصب بود برای همین من هیچوقت نظری در مورد بازی تیمتون تو اون تاپیک ندادم اما الان شاید بهانه ای شد که منم یه پیشنهاد کوچولو در مورد بازیتون بدم.
من به نظرم ایده کش بازیتون خیلی خلاقانه بود اما خود بازی شاید یه خورده هیجان بیشتری لازم داشت. شما و تیمت ماشالله استادین و من صرفا میخوام نظر شخصیم رو بگم که شاید 100 در100 هم غلط باشه.
ببین رضا جان من یه اتود ساده برات زدم که فایلش این پایینه.
[تصویر:  1.png]
من فکر میکنم بیاین و این ایده عالی کش رو نگهدارین اما بازی رو از محوریت گوسفندها خارج کنین و یک مقدار همه پسندترش بکنین تا طیف مخاطب بیشتری پیدا کنه بخصوص توی گوگل پلی.
مثلا بیاین بازی کزوال رو با استراتژیکی تلفیق کنین.
من اگر بودم بازی رو تبدیل به مبارزه وایکینگها میکردم. دوتا کشتی تو شروع بازی از سمت چپ و راست وارد لی اوت می کردم تا روبروی هم قرار بگیرن (مطابق اتود بالا).
حالا با شروع بازی باید هر بازیکن تلاش کنه با پرتاب نیروهاش به داخل کشتی دشمن با کش و همینطور با شلیک توپ به کشتی جنگ رو پیروز بشه و کشتی رقیب رو تصاحب کنه.
هر سرباز وایکینگی هم که به داخل کشتی دشمن پرتاب میشه مثل بازیهای استراتزیک با هوش مصنوعیش بره و نزدیکترین نیروی دشمن رو پیدا کنه و باهاش بجنگه.
اینجوری پلیر میتونه نیروهایی که دارن جونشون کم میشه رو با انگشت سریع از مبارزه بیرون بکشه و با کش به کشتی دشمن پرتاب بکنه.
درواقع با این کار پلیر دایما بین پرتاب نیرو و شلیک توپ و انتخاب و مدیریت نیروی در حال شکستش درگیره و هیجان گیم پلی فوق العاده بالا میره.
یک نکته مثبت این طرح اینه که قابلیت فوق العاده بالایی تو راه اندازی فروشگاه داره. میشه n تا کشتی طراحی کرد و تو فروشگاه قرار داد و فقط با عوض کردن یک png کشتی از پلیر پول گرفت. بی نهایت حالت هم میشه برای افزایش تجهیزات و گلوله و سنگربندی و کاستومایز کردن داخل کشتی تو فروشگاه آپشن آورد و پول درآورد و پیاده سازیش هم برای این بازی بخصوص که صرفا کشتی ثابت و با دید دوبعدی تاپ ویو هست خیلی راحته...
فکر کنم پتانسیل خیلی بالایی هم تو موفقیت بین الملل داشته باشه.
ببخشید که تو کارتون فصولی کردم اما دوست داشتم ایده ام رو بهتون بگم شاید بدردتون خورد
ارادتمند...
  پاسخ


 سپاس شده توسط: ᔕinaᗪehghani ، rezamms ، hasansanaei ، persiangamer
#18
(1400/3/26، 10:03 صبح)nariman نوشته است: رضا جان راستی یه چیزی هم یادم اومد که بهت بگم تا یادم نرفته...
شما هیچوقت در مورد بازی شپردانتون که تو انجمن معرفی کردین از کسی نخواستین که در مورد بازی نظر بدن و صرفا تاپیکتون معرفی بازی و دعوت به نصب بود برای همین من هیچوقت نظری در مورد بازی تیمتون تو اون تاپیک ندادم اما الان شاید بهانه ای شد که منم یه پیشنهاد کوچولو در مورد بازیتون بدم.
من به نظرم ایده کش بازیتون خیلی خلاقانه بود اما خود بازی شاید یه خورده هیجان بیشتری لازم داشت. شما و تیمت ماشالله استادین و من صرفا میخوام نظر شخصیم رو بگم که شاید 100 در100 هم غلط باشه.
ببین رضا جان من یه اتود ساده برات زدم که فایلش این پایینه.
[تصویر:  1.png]
من فکر میکنم بیاین و این ایده عالی کش رو نگهدارین اما بازی رو از محوریت گوسفندها خارج کنین و یک مقدار همه پسندترش بکنین تا طیف مخاطب بیشتری پیدا کنه بخصوص توی گوگل پلی.
مثلا بیاین بازی کزوال رو با استراتژیکی تلفیق کنین.
من اگر بودم بازی رو تبدیل به مبارزه وایکینگها میکردم. دوتا کشتی تو شروع بازی از سمت چپ و راست وارد لی اوت می کردم تا روبروی هم قرار بگیرن (مطابق اتود بالا).
حالا با شروع بازی باید هر بازیکن تلاش کنه با پرتاب نیروهاش به داخل کشتی دشمن با کش و همینطور با شلیک توپ به کشتی جنگ رو پیروز بشه و کشتی رقیب رو تصاحب کنه.
هر سرباز وایکینگی هم که به داخل کشتی دشمن پرتاب میشه مثل بازیهای استراتزیک با هوش مصنوعیش بره و نزدیکترین نیروی دشمن رو پیدا کنه و باهاش بجنگه.
اینجوری پلیر میتونه نیروهایی که دارن جونشون کم میشه رو با انگشت سریع از مبارزه بیرون بکشه و با کش به کشتی دشمن پرتاب بکنه.
درواقع با این کار پلیر دایما بین پرتاب نیرو و شلیک توپ و انتخاب و مدیریت نیروی در حال شکستش درگیره و هیجان گیم پلی فوق العاده بالا میره.
یک نکته مثبت این طرح اینه که قابلیت فوق العاده بالایی تو راه اندازی فروشگاه داره. میشه n تا کشتی طراحی کرد و تو فروشگاه قرار داد و فقط با عوض کردن یک png کشتی از پلیر پول گرفت. بی نهایت حالت هم میشه برای افزایش تجهیزات و گلوله و سنگربندی و کاستومایز کردن داخل کشتی تو فروشگاه آپشن آورد و پول درآورد و پیاده سازیش هم برای این بازی بخصوص که صرفا کشتی ثابت و با دید دوبعدی تاپ ویو هست خیلی راحته...
فکر کنم پتانسیل خیلی بالایی هم تو موفقیت بین الملل داشته باشه.
ببخشید که تو کارتون فصولی کردم اما دوست داشتم ایده ام رو بهتون بگم شاید بدردتون خورد
ارادتمند...
نریمان جان با تمام احترامی که برات قائلم باید بگم این ایده خیلی شباهت داره به ایده دریانوردان و عملا میشه گفت اسکی (کپی و پیست)
ای خدایی که مفرح بخش رنجوران تویی
در میان لطف و رحمت همچو جان پنهان تویی
خسته کردی بندگان را تا تو را زاری کنند
چون خریدار نفیر و لابه و افغان تویی

مولوی - دیوان شمس - غزل 2778
  پاسخ


 سپاس شده توسط: nariman
#19
نقل قول: نریمان جان با تمام احترامی که برات قائلم باید بگم این ایده خیلی شباهت داره به ایده دریانوردان و عملا میشه گفت اسکی (کپی و پیست)
سلام ؛

با تمام احترامی که براتون قائلم ، دو تا موضوع رو باید بیان کنم .

اول اینکه شما هنوز بازیتو منتشر نکردی و هیچی ازش معلوم نیست . عملا بازیت ی چیزی توی مایه های همه چیزیه !!!
دوم اینکه از این نوع ایده ها توی بازی ها زیاد هست ، یعنی بازی شما هم اسکی از روی همه این عناوینی هست که توی تمام اینترنت پر هست ؟

توصیه میکنم ی نگاهی به این بازی بندازید تا دفعه بعدی دیگرانو متهم به این موارد نکنید :

http://www.baziline.com/piratestorm

از این سبک هم خیلی خیلی زیاده ، منم این یکی رو به عنوان نمونه گفتم تا بعدا حرفی توش نباشه .
یادمون نره که نسخه پرو اینا دزدان دریایی اساسینز کرید هست .

من احساس میکنم از این به بعد هرکسی بخواد از کشتی توی بازیش استفاده بکنه باید بیاد از شما اجازه نامه کتبی و حقوقی بگیره .

قبلا بار ها گفتم توی کار دیگران دخالت نکنید تا دیگران هم به خودشون اجازه ندن توی کاراتون دخالت کنند ؛ از دخالت توی کارای دیگران میشه گذشت ، اما توهین به دیگران رو نمیتونم ببخشم .

موفق باشید .
  پاسخ


 سپاس شده توسط: persiangamer ، nariman ، oak ، محمد40 ، ᔕinaᗪehghani
#20
بازی شدو باحاله
من یاد یک بازی فلش قدیمی افتادم که کمی هم مورد داشت و خیلیییی فان بود
حتما با کمی تغییرات و بهبود میتونه نصب خوبی بخوره

  پاسخ


 سپاس شده توسط: hasansanaei ، nariman ، محمد40 ، ᔕinaᗪehghani


موضوع‌های مشابه…
موضوع نویسنده پاسخ بازدید آخرین ارسال
  انتشار بازی بنا morj09 6 424 1400/6/29، 10:51 عصر
آخرین ارسال: morj09
  فوتبال کلماتی morj09 14 3,667 1400/3/31، 04:36 عصر
آخرین ارسال: morj09
  بازی فوتبال گل کوچیک ایرانی (شوت یه ضرب!!!) nariman 14 2,178 1400/3/20، 03:16 عصر
آخرین ارسال: mehdi1100
  قسمت دوم منطقه آلوده منتشر شد alii 12 1,217 1400/2/30، 06:17 عصر
آخرین ارسال: nariman
  انتشار بازی PERSIAN MINI FOOTBALL بر روی گوگل پلی nariman 18 1,520 1400/2/24، 07:02 عصر
آخرین ارسال: nariman

پرش به انجمن: