مقایسه خروجی اندروید در کانستراکت3 و فونگپ
#1
سلام و عرض ادب خدمت دوستان عزیز
من یک سوال از دوستانی که با کانستراکت3 کار کردن داشتم.
میخواستم بدونم مکانیزم و روش خروجی گرفتن نیتیو کانستراکت3 همون روشی هست که در سایت فونگپ قبلا استفاده میشد؟
دلیل این سوالم اینه که من بازیهایی که با فونگپ قبلا خروجی میگرفتم پرفورمنس خیلی خوبی داشتن. بازیها خیلی نرم و روون حتی روی گوشیهای خیلی ضعیف اجرا میشدن اما وقتی همون بازی رو انتقالش میدم روی کانستراکت3 و خروجی میگیرم بازی روی گوشیهای ضعیف خیلی لگ داره و اصلا نرم و روون اجرا نمیشه و توی بازی یک فاصله زمانی بین انتقال به لی اوت بعدی به وجود میاد و در هنگام پخش چند افکت صوتی بر روی بازی یک لحظه موزیک پس زمینه قطع میشه و حتی توی گوشیهای ضعیف دایم بازی هنگ میکنه و از بازی میپره بیرون و حتی گوشی هنگ میکنه. این مشکل در خروجیهای html5 نیست و فقط بر روی خروجی اندروید این مشکل ظاهر میشه.
مگه روش خروجی گرفتن کانستراکت3 متفاوته؟ و اگر هست خب این که پیشرفت نیست... عملا پسرفت کرده!!!
  پاسخ


 سپاس شده توسط: ᔕinaᗪehghani
#2
Big Grin 

باسلام  دوستان عزیز 
من تنها مشکلی که با کانستراکت دارم سر خروجی گرفتنه  
من چون کامپیوترم ضعیفه نمیتونم خروجی مستقیم بگیرم به همین دلیل از سایت استفاده میکردم(فونگپ)
فون گپ هم خدا رحمتش کنه دیگه نمیشه باش کار کرد 
اگه میشه یه سایت مثل فون گپ به من معرفی کنید که مثل اون بی دردسر خروجی بده  تصویر: images/smilies/yahoo/63.gif ‌

راستی دوستان عزیز مگه کانستراکت 3 پولی نبود...اگه میشه رایگان باش کار کرد و خروجی مستقیم گرفت خب بگید تا ما هم نصب کنیم  تصویر: images/smilies/yahoo/39.gif ‌
 
بچه ها من اولین باره که از انجمن کمک میخام دست خالی برم نگردونید تصویر: images/smilies/yahoo/4.gif ‌
چرا این راه این همه سختی داره !!چرا این همه باگ داره !!ولی هنور ادامه میدم....
  پاسخ


 سپاس شده توسط:
#3
(1400/6/8، 06:42 عصر)nariman نوشته است: سلام و عرض ادب خدمت دوستان عزیز
من یک سوال از دوستانی که با کانستراکت3 کار کردن داشتم.
میخواستم بدونم مکانیزم و روش خروجی گرفتن نیتیو کانستراکت3 همون روشی هست که در سایت فونگپ قبلا استفاده میشد؟
دلیل این سوالم اینه که من بازیهایی که با فونگپ قبلا خروجی میگرفتم پرفورمنس خیلی خوبی داشتن. بازیها خیلی نرم و روون حتی روی گوشیهای خیلی ضعیف اجرا میشدن اما وقتی همون بازی رو انتقالش میدم روی کانستراکت3 و خروجی میگیرم بازی روی گوشیهای ضعیف خیلی لگ داره و اصلا نرم و روون اجرا نمیشه و توی بازی یک فاصله زمانی بین انتقال به لی اوت بعدی به وجود میاد و در هنگام پخش چند افکت صوتی بر روی بازی یک لحظه موزیک پس زمینه قطع میشه و حتی توی گوشیهای ضعیف دایم بازی هنگ میکنه و از بازی میپره بیرون و حتی گوشی هنگ میکنه. این مشکل در خروجیهای html5 نیست و فقط بر روی خروجی اندروید این مشکل ظاهر میشه.
مگه روش خروجی گرفتن کانستراکت3 متفاوته؟ و اگر هست خب این که پیشرفت نیست... عملا پسرفت کرده!!!

سلام نريمان جان؛

طبق چيزي كه ميدونم ، خروجي كانس 3 ، همون خروجي مستقيم كرودوا است كه آموزشش توي انجمن هست ، و فقط سيرا همون كار رو بصورت اتوماتيك روي سروراش انجام ميده!

كرودوا هم كه همون فونگپه كه از شركت ادوبي توسط آپاچي خريداري شده!

پس عملا نبايد تفاوتي توي پرفرمنس و... باشه ، و چه بسا پرفرمنس بايد بهتر هم بوده باشه...

خروجي هاي پلتفرم هاي مختلف طبق تجربه من هميشه پرفرمنس بهتري دارن تا اجراي اون html ساده، دليلش هم اينه كه يه مرورگر كامل منابع رو مصرف نميكنن...

يسوال الان توي كانس 3 رانتايم رو روي سه گذاشتي يا دو؟!

و اينكه شايدم مشكل يه اشتباهي كه خودت انجام دادي بوده باشه ، از اونجايي كه فونگپ يه مدته دار فاني رو وداع گفته شايد توي اين مدت حواست نبوده باشه و تغييري انجام دادي توي سورس...

و هزاران اما و اگر و حدس و گمان ديگه ...

موفق باشي!

(1400/6/8، 06:42 عصر)nariman نوشته است: باسلام دوستان عزیز
من تنها مشکلی که با کانستراکت دارم سر خروجی گرفتنه
من چون کامپیوترم ضعیفه نمیتونم خروجی مستقیم بگیرم به همین دلیل از سایت استفاده میکردم(فونگپ)
فون گپ هم خدا رحمتش کنه دیگه نمیشه باش کار کرد
اگه میشه یه سایت مثل فون گپ به من معرفی کنید که مثل اون بی دردسر خروجی بده تصویر: images/smilies/yahoo/63.gif ‌

راستی دوستان عزیز مگه کانستراکت 3 پولی نبود...اگه میشه رایگان باش کار کرد و خروجی مستقیم گرفت خب بگید تا ما هم نصب کنیم تصویر: images/smilies/yahoo/39.gif ‌

بچه ها من اولین باره که از انجمن کمک میخام دست خالی برم نگردونید تصویر: images/smilies/yahoo/4.gif ‌

همينطور سلام به شما دوست عزيز!

خروجي كرودوا فقط به حدود 5 تا 10 گيگ فضاي خالي نياز داره!

اما اگر همين فضا رو هم فعلا نداري ميتوني از سايت موناكا استفاده كني؛ آموزشش توي انجمن خودمون هم بود فكر كنم!

موفق باشي!


__________________________________


يخورده غير مرتبط هست اما دلم نيومد نذارمش 1 :

[تصویر:  1ril0njh-oexpkt4ws55lmq.jpg]
نقل قول:
 لحظه ها را ميگذرانديم تا به خوشبختي برسيم؛ غافل از اينكه خوشبختي در آن لحظه ها بود كه گذرانديم.
  پاسخ


 سپاس شده توسط: nariman
#4
(1400/6/8، 09:53 عصر)ᔕinaᗪehghani' نوشته است:
(1400/6/8، 06:42 عصر)nariman' نوشته است: سلام و عرض ادب خدمت دوستان عزیز
من یک سوال از دوستانی که با کانستراکت3 کار کردن داشتم.
میخواستم بدونم مکانیزم و روش خروجی گرفتن نیتیو کانستراکت3 همون روشی هست که در سایت فونگپ قبلا استفاده میشد؟
دلیل این سوالم اینه که من بازیهایی که با فونگپ قبلا خروجی میگرفتم پرفورمنس خیلی خوبی داشتن. بازیها خیلی نرم و روون حتی روی گوشیهای خیلی ضعیف اجرا میشدن اما وقتی همون بازی رو انتقالش میدم روی کانستراکت3 و خروجی میگیرم بازی روی گوشیهای ضعیف خیلی لگ داره و اصلا نرم و روون اجرا نمیشه و توی بازی یک فاصله زمانی بین انتقال به لی اوت بعدی به وجود میاد و در هنگام پخش چند افکت صوتی بر روی بازی یک لحظه موزیک پس زمینه قطع میشه و حتی توی گوشیهای ضعیف دایم بازی هنگ میکنه و از بازی میپره بیرون و حتی گوشی هنگ میکنه. این مشکل در خروجیهای html5 نیست و فقط بر روی خروجی اندروید این مشکل ظاهر میشه.
مگه روش خروجی گرفتن کانستراکت3 متفاوته؟ و اگر هست خب این که پیشرفت نیست... عملا پسرفت کرده!!!

 

سلام نريمان جان؛

طبق چيزي كه ميدونم ، خروجي كانس 3 ، همون خروجي مستقيم كرودوا است كه آموزشش توي انجمن هست ، و فقط سيرا همون كار رو بصورت اتوماتيك روي سروراش انجام ميده!

كرودوا هم كه همون فونگپه كه از شركت ادوبي توسط آپاچي خريداري شده!

پس عملا نبايد تفاوتي توي پرفرمنس و... باشه ، و چه بسا پرفرمنس بايد بهتر هم بوده باشه...

خروجي هاي پلتفرم هاي مختلف طبق تجربه من هميشه پرفرمنس بهتري دارن تا اجراي اون html ساده، دليلش هم اينه كه يه مرورگر كامل منابع رو مصرف نميكنن...

يسوال الان توي كانس 3 رانتايم رو روي سه گذاشتي يا دو؟!

و اينكه شايدم مشكل يه اشتباهي كه خودت انجام دادي بوده باشه ، از اونجايي كه فونگپ يه مدته دار فاني رو وداع گفته شايد توي اين مدت حواست نبوده باشه و تغييري انجام دادي توي سورس...

و هزاران اما و اگر و حدس و گمان ديگه ...

موفق باشي!

(1400/6/8، 06:42 عصر)nariman' نوشته است: باسلام دوستان عزیز
من تنها مشکلی که با کانستراکت دارم سر خروجی گرفتنه
من چون کامپیوترم ضعیفه نمیتونم خروجی مستقیم بگیرم به همین دلیل از سایت استفاده میکردم(فونگپ)
فون گپ هم خدا رحمتش کنه دیگه نمیشه باش کار کرد
اگه میشه یه سایت مثل فون گپ به من معرفی کنید که مثل اون بی دردسر خروجی بده تصویر: images/smilies/yahoo/63.gif ‌

راستی دوستان عزیز مگه کانستراکت 3 پولی نبود...اگه میشه رایگان باش کار کرد و خروجی مستقیم گرفت خب بگید تا ما هم نصب کنیم تصویر: images/smilies/yahoo/39.gif ‌

بچه ها من اولین باره که از انجمن کمک میخام دست خالی برم نگردونید تصویر: images/smilies/yahoo/4.gif ‌

 

همينطور سلام به شما دوست عزيز!

خروجي كرودوا فقط به حدود 5 تا 10 گيگ فضاي خالي نياز داره!

اما اگر همين فضا رو هم فعلا نداري ميتوني از سايت موناكا استفاده كني؛ آموزشش توي انجمن خودمون هم بود فكر كنم!

موفق باشي!


__________________________________


يخورده غير مرتبط هست اما دلم نيومد نذارمش 1 :

[تصویر:  1ril0njh-oexpkt4ws55lmq.jpg]


 

سلام دوست عزیز ممنون که جواب دادید راستش تا جایی که میدونم ویدیو اموزشی قدیمیه و پلاگین وب ویو در موناکا برداشته شده 
اگه اموزش جدیدی سراغ دارید خیلی ممنون میشم بهم معرفی کنید 
میشه پلاگین رو به شکل دستی وارد کرد ولی من هرجی گشتم تو این ترنت چنین پلاگینی پیدا نکردم ممنون میشم اگه شما این پلاگین رو دارید به من بدید 
بازم ممنون

 
چرا این راه این همه سختی داره !!چرا این همه باگ داره !!ولی هنور ادامه میدم....
  پاسخ


 سپاس شده توسط:
#5
سینا جان سلام.
ممنونم از راهنماییت. من کجا باید مشخص بکنم رانتایم روی 2 باشه یا 3؟
و اینکه چه تفاوتی تو پرفرمنس به وجود میاره؟

من اگر دوستان تازه وارد اجازه بدن یک پیشنهاد بهشون بدم که از تجربه شخصی به وجود اومده شاید راه براشون کوتاهتر بشه.
من پیشنهاد میکنم دوستان خیلی خودشون رو درگیر خروجی نکنن. با کانس2 بازیشون رو بسازن اما حتی المقدور بدون پلاگینهای متفرقه و صرفا با پلاگینهای خود کانس بازی سازی کنن. بعد برای ارایه بازهاشون و فیدبک گیری بازیهاشون رو به صورت html5 روی هاستهای رایگان منتشر کنن و از همه فیدبک بگیرن و خیلی دنبال انتشار بازی تو کافه بازار و مایکت تو شروع کار نباشن.
مطمین باشن خیلی قرار نیست اول کار پول عجیبی از انتشار بازیشون بدست بیارن.
اگر روزی احساس کردن که بازیشون خیلی خوب شده اونموقع بدون اینکه پول آتیش بزنن و اکانت یکساله کانس3 بخرن برن و فقط برای خروجی گرفتن یک اکانت یک ماهه کانس3 با 17 دلار بخرن و خروجی بی دردسر و شرعی! و قانونی بگیرن تا حتی امکان انتشار در گوگل پلی هم بدون مشکل قانونی داشته باشن.
البته به شرطی که مطمین بشن بازیشون حداقل میتونه اون 17 دلار رو برگردونه.
علت اینکه گفتم سعی کنن از پلاگینهای خود کانس استفاده کنن اینه که بتونن به راحتی بازی ساخته شده با کانس 2 رو با کانس3 باز کنن و خروجی بگیرن.
یک بازی خوب ممکنه یک تا دو سال ساختش زمان ببره پس هیچ دلیلی وجود نداره که شما یک تا دو سال الکی پول اکانت کانس3 بدین.
با کانس2 هرچقدر دوست دارین تجربه و خطا کنین و با آرامش بازیتون رو بسازین و فقط با اکانت یک ماهه کانس خروجی بگیرین.
ارادتمند...
  پاسخ


 سپاس شده توسط: محمد 82 ، -unity-
#6
(1400/6/8، 10:56 عصر)nariman' نوشته است: سینا جان سلام.
ممنونم از راهنماییت. من کجا باید مشخص بکنم رانتایم روی 2 باشه یا 3؟
و اینکه چه تفاوتی تو پرفرمنس به وجود میاره؟

من اگر دوستان تازه وارد اجازه بدن یک پیشنهاد بهشون بدم که از تجربه شخصی به وجود اومده شاید راه براشون کوتاهتر بشه.
من پیشنهاد میکنم دوستان خیلی خودشون رو درگیر خروجی نکنن. با کانس2 بازیشون رو بسازن اما حتی المقدور بدون پلاگینهای متفرقه و صرفا با پلاگینهای خود کانس بازی سازی کنن. بعد برای ارایه بازهاشون و فیدبک گیری بازیهاشون رو به صورت html5 روی هاستهای رایگان منتشر کنن و از همه فیدبک بگیرن و خیلی دنبال انتشار بازی تو کافه بازار و مایکت تو شروع کار نباشن.
مطمین باشن خیلی قرار نیست اول کار پول عجیبی از انتشار بازیشون بدست بیارن.
اگر روزی احساس کردن که بازیشون خیلی خوب شده اونموقع بدون اینکه پول آتیش بزنن و اکانت یکساله کانس3 بخرن برن و فقط برای خروجی گرفتن یک اکانت یک ماهه کانس3 با 17 دلار بخرن و خروجی بی دردسر و شرعی! و قانونی بگیرن تا حتی امکان انتشار در گوگل پلی هم بدون مشکل قانونی داشته باشن.
البته به شرطی که مطمین بشن بازیشون حداقل میتونه اون 17 دلار رو برگردونه.
علت اینکه گفتم سعی کنن از پلاگینهای خود کانس استفاده کنن اینه که بتونن به راحتی بازی ساخته شده با کانس 2 رو با کانس3 باز کنن و خروجی بگیرن.
یک بازی خوب ممکنه یک تا دو سال ساختش زمان ببره پس هیچ دلیلی وجود نداره که شما یک تا دو سال الکی پول اکانت کانس3 بدین.
با کانس2 هرچقدر دوست دارین تجربه و خطا کنین و با آرامش بازیتون رو بسازین و فقط با اکانت یک ماهه کانس خروجی بگیرین.
ارادتمند...

 


اول ببخشید که از تاپیک شما برای سوال خودم استفاده کردم 
هرکاری کردم نتونستم خودم تاپیک بسازم 
بعد من برای اشتراک گزاریش مثل شما که بعضی وقت ها لینک میزارید تو انجمن تا ما بازیتون رو تست کنیم
من نمیدونم چتور باید این کار رو بکنم و لینک بازیم رو اشتراک بزارم
من قبلا کارم با فون کپ راه میوفتاد ولی البان دیگه نمیشه باش کار کرد
برای خروجی مستقیم هم فضا دارم ولی شاید من بلد نباشم پیش نیاز ها رو نصب کنم
.
.
اگه میشه یه خواهش دارم اگه کسی بلده برام دمو دسگاه و پیش نیاز های خروجی شخصی رو راه بندازه(با انی دیسک) من نوکرشم هستم و یه شیرینی هم بهش میدم
اگه میشه خبرم کنید 
چرا این راه این همه سختی داره !!چرا این همه باگ داره !!ولی هنور ادامه میدم....
  پاسخ


 سپاس شده توسط: ᔕinaᗪehghani
#7
دوست من... من خودم خروجی مستقیم بلد نیستم.
من اصلا برنامه نویسی بلد نیستم.
اصلا به نظر من کانستراکت انجین برنامه نویسها نیست.
کسی که برنامه نویس قوی هست انتخابهای بهتری داره مثل یونیتی.
نظر شخصی من اینه که کانستراکت بهترین انجین هست برای گرافیستها و افراد خلاقی که ایده دارن اما اصلا زبان برنامه نویسی بلد نیستن.
پس اگر این پیش فرض رو بپذیریم پس اکثر کسانی که میان سمت کانستراکت قاعدتا نباید کدنویس قوی باشن پس نمیتونن مثل بچه های برنامه نویس راحت مثلا خروجی مستقیم بگیرن.
برای همین من اون پیشنهاد رو عرض کردم.
الان فرض کنیم شما خروجی مستقیم رو یاد گرفتین و فایل apk بدست آوردین و شرایطی پیش اومد که امکانش بود شما بازیتون رو ببرین روی گوگل پلی... میخواین چیکار کنین؟ فایل apk آپلود کنین؟
میدونین دیگه گوگل پلی فایل apk قبول نمیکنه و خروجی باید aab باشه؟! خبر ندارم شاید کافه بازار هم همینطور شده باشه اگرم نشده قطعا همشون دنباله رو گوگل پلی هستن و بزودی میشن.
یک برنامه نویس بلده باید با اندروید استودیو دوباره چه خاکی به سرش بریزه اما منو شما چی؟
الان تا گوگل پلی اعلام کرد دیگه خروجی aab قبول میکنه سریع اشلی پست زد که تو آپدیت جدید کانستراکت3 خروجی aab هم داریم.
الان شما با کانستراکت 3 بی دردسر apk و یا aab میگیرین همونجا کی استور میسازین و خود کانستراکت براتون ساین میکنه. این یعنی اینکه فقط تمرکزتون رو ایده بازیتون باشه نه کارهای برنامه نویسی. اون کارهارو کانستراکت3 خودش براتون انجام میده.
برای همین عرض کردم که اونهایی که تخصصشون برنامه نویسی نیست خودشون رو درگیر خروجی نکنن چون همیشه یک قدم عقب هستن.
  پاسخ


 سپاس شده توسط: ᔕinaᗪehghani
#8
(1400/6/9، 10:32 صبح)nariman نوشته است: سلام دوست عزیز ممنون که جواب دادید راستش تا جایی که میدونم ویدیو اموزشی قدیمیه و پلاگین وب ویو در موناکا برداشته شده
اگه اموزش جدیدی سراغ دارید خیلی ممنون میشم بهم معرفی کنید
میشه پلاگین رو به شکل دستی وارد کرد ولی من هرجی گشتم تو این ترنت چنین پلاگینی پیدا نکردم ممنون میشم اگه شما این پلاگین رو دارید به من بدید
بازم ممنون

سلام متاسفم، من با موناكا كار نكردم و چيزي ازش نميدونم! وگرنه در خدمتتون بودم...

(1400/6/9، 10:32 صبح)nariman نوشته است: سینا جان سلام.
ممنونم از راهنماییت. من کجا باید مشخص بکنم رانتایم روی 2 باشه یا 3؟
و اینکه چه تفاوتی تو پرفرمنس به وجود میاره؟

من اگر دوستان تازه وارد اجازه بدن یک پیشنهاد بهشون بدم که از تجربه شخصی به وجود اومده شاید راه براشون کوتاهتر بشه.
من پیشنهاد میکنم دوستان خیلی خودشون رو درگیر خروجی نکنن. با کانس2 بازیشون رو بسازن اما حتی المقدور بدون پلاگینهای متفرقه و صرفا با پلاگینهای خود کانس بازی سازی کنن. بعد برای ارایه بازهاشون و فیدبک گیری بازیهاشون رو به صورت html5 روی هاستهای رایگان منتشر کنن و از همه فیدبک بگیرن و خیلی دنبال انتشار بازی تو کافه بازار و مایکت تو شروع کار نباشن.
مطمین باشن خیلی قرار نیست اول کار پول عجیبی از انتشار بازیشون بدست بیارن.
اگر روزی احساس کردن که بازیشون خیلی خوب شده اونموقع بدون اینکه پول آتیش بزنن و اکانت یکساله کانس3 بخرن برن و فقط برای خروجی گرفتن یک اکانت یک ماهه کانس3 با 17 دلار بخرن و خروجی بی دردسر و شرعی! و قانونی بگیرن تا حتی امکان انتشار در گوگل پلی هم بدون مشکل قانونی داشته باشن.
البته به شرطی که مطمین بشن بازیشون حداقل میتونه اون 17 دلار رو برگردونه.
علت اینکه گفتم سعی کنن از پلاگینهای خود کانس استفاده کنن اینه که بتونن به راحتی بازی ساخته شده با کانس 2 رو با کانس3 باز کنن و خروجی بگیرن.
یک بازی خوب ممکنه یک تا دو سال ساختش زمان ببره پس هیچ دلیلی وجود نداره که شما یک تا دو سال الکی پول اکانت کانس3 بدین.
با کانس2 هرچقدر دوست دارین تجربه و خطا کنین و با آرامش بازیتون رو بسازین و فقط با اکانت یک ماهه کانس خروجی بگیرین.
ارادتمند...

اين عكسو نگاه كن:

[تصویر:  08-31-2021_10-39-20_ق_hhfu_thumb.png]
[تصویر:  08-31-2021_10-39-31_ق_n28b_thumb.png]

توي نوار پروژه و توي ادونس ميتوني تغييرش بدي!

(1400/6/9، 10:32 صبح)nariman نوشته است: اول ببخشید که از تاپیک شما برای سوال خودم استفاده کردم
هرکاری کردم نتونستم خودم تاپیک بسازم
بعد من برای اشتراک گزاریش مثل شما که بعضی وقت ها لینک میزارید تو انجمن تا ما بازیتون رو تست کنیم
من نمیدونم چتور باید این کار رو بکنم و لینک بازیم رو اشتراک بزارم
من قبلا کارم با فون کپ راه میوفتاد ولی البان دیگه نمیشه باش کار کرد
برای خروجی مستقیم هم فضا دارم ولی شاید من بلد نباشم پیش نیاز ها رو نصب کنم
.
.
اگه میشه یه خواهش دارم اگه کسی بلده برام دمو دسگاه و پیش نیاز های خروجی شخصی رو راه بندازه(با انی دیسک) من نوکرشم هستم و یه شیرینی هم بهش میدم
اگه میشه خبرم کنید

من شايد بتونم كمك كنم، اما هيچ چيزي 100% نيستش! كد اني دسكتون رو بفرستيد پ.خ


(1400/6/9، 10:32 صبح)nariman نوشته است: دوست من... من خودم خروجی مستقیم بلد نیستم.
من اصلا برنامه نویسی بلد نیستم.
اصلا به نظر من کانستراکت انجین برنامه نویسها نیست.
کسی که برنامه نویس قوی هست انتخابهای بهتری داره مثل یونیتی.
نظر شخصی من اینه که کانستراکت بهترین انجین هست برای گرافیستها و افراد خلاقی که ایده دارن اما اصلا زبان برنامه نویسی بلد نیستن.
پس اگر این پیش فرض رو بپذیریم پس اکثر کسانی که میان سمت کانستراکت قاعدتا نباید کدنویس قوی باشن پس نمیتونن مثل بچه های برنامه نویس راحت مثلا خروجی مستقیم بگیرن.
برای همین من اون پیشنهاد رو عرض کردم.
الان فرض کنیم شما خروجی مستقیم رو یاد گرفتین و فایل apk بدست آوردین و شرایطی پیش اومد که امکانش بود شما بازیتون رو ببرین روی گوگل پلی... میخواین چیکار کنین؟ فایل apk آپلود کنین؟
میدونین دیگه گوگل پلی فایل apk قبول نمیکنه و خروجی باید aab باشه؟! خبر ندارم شاید کافه بازار هم همینطور شده باشه اگرم نشده قطعا همشون دنباله رو گوگل پلی هستن و بزودی میشن.
یک برنامه نویس بلده باید با اندروید استودیو دوباره چه خاکی به سرش بریزه اما منو شما چی؟
الان تا گوگل پلی اعلام کرد دیگه خروجی aab قبول میکنه سریع اشلی پست زد که تو آپدیت جدید کانستراکت3 خروجی aab هم داریم.
الان شما با کانستراکت 3 بی دردسر apk و یا aab میگیرین همونجا کی استور میسازین و خود کانستراکت براتون ساین میکنه. این یعنی اینکه فقط تمرکزتون رو ایده بازیتون باشه نه کارهای برنامه نویسی. اون کارهارو کانستراکت3 خودش براتون انجام میده.
برای همین عرض کردم که اونهایی که تخصصشون برنامه نویسی نیست خودشون رو درگیر خروجی نکنن چون همیشه یک قدم عقب هستن.

نريمان فكر كنم بايد بري سراغ برنامه نويسي كم كم پس!
به امتحانش ميارزه فكر كنم شايدم خوشت بياد! و كلا نظرت هم عوض بشه! ظاهر cmd هم يخورده ترسناك هست نه اونقدري كه ازش فرار ميكني!

در مورد aab ، اين كار رو گوگل بخاطر اين انجام داده كه ويندوز 11 اي كه توي راهه و نسخه پيشنمايشش هم منتشر شده ، ميتونه فايل هاي apk رو بدون هيچ شبيه سازي توي خودش اجرا كنه! گوگل هم در يك حركت ، اومده و aab رو با apk جايگزين كرده تا عملا اين ويژگي جديد مايكروسافت رو به فنا بده!

در مورد اينكه چجوري ميشه خروجي aab گرفت هم كار ساده ايه! من وقتي براي تست ميخواستم يه برنامه رو ازش خروجي بگيرم بجاي apk ، فرمت aab بهم داد! و كلي گشتم تا تونستم نحوه ساخت apk رو ببينم چجورياس و همون كرودوا كار رو راه ميندازه...

فقط كافيه اينو براي بيلد بذاري داخل cmd:

cordova run android --release -- --keystore=../my-release-key.keystore --storePassword=password --alias=alias_name --password=password --packageType=bundle

كه اون پكيج تايپ رو اگر بذاري باندل خروجي aab ميده و اگر بذاري apk خروجي apk ديگه! برات ساينش هم كه ميكنه! ديگه چي ميخواي؟! والا فكر نكنم يه كپي پيست ساده نياز به ريختن خاك روي سر داشته باشه!

موفق باشي...
نقل قول:
 لحظه ها را ميگذرانديم تا به خوشبختي برسيم؛ غافل از اينكه خوشبختي در آن لحظه ها بود كه گذرانديم.
  پاسخ


 سپاس شده توسط: nariman ، -unity-
#9
سینا جان فکر کنم تو آپدیت جدید کانستراکت3 اون گزینه ران تایم دیگه برداشته شده.
من تو قسمت ادونسد نمیبینمش!
  پاسخ


 سپاس شده توسط: ᔕinaᗪehghani
#10
(1400/6/9، 11:18 صبح)nariman نوشته است: سینا جان فکر کنم تو آپدیت جدید کانستراکت3 اون گزینه ران تایم دیگه برداشته شده.
من تو قسمت ادونسد نمیبینمش!

عه يادم رفت اينو بگم كه از اين نسخه به قبل ميتوني بهش دسترسي داشته باشي:
Object moved

اين گزينه هم براي تبديل پروژه هاي كانس2 به 3 هست كه پروژه هاي capx ديگه توي نسخه هاي جديد پشتيباني نميشن!
نقل قول:
 لحظه ها را ميگذرانديم تا به خوشبختي برسيم؛ غافل از اينكه خوشبختي در آن لحظه ها بود كه گذرانديم.
  پاسخ


 سپاس شده توسط: nariman


موضوع‌های مشابه…
موضوع نویسنده پاسخ بازدید آخرین ارسال
  انتخاب رشته کامپیوتر M.Y 5 2,458 1401/4/11، 06:21 عصر
آخرین ارسال: M.Y
  خرید سورس بازی های شما Hamed85 4 2,135 1401/1/31، 11:02 صبح
آخرین ارسال: Hamed85
  فروش سورس شبه بازی ۴۱۱۴۸ امیرعلی فیروزبخش 0 1,352 1400/11/18، 09:09 عصر
آخرین ارسال: امیرعلی فیروزبخش
  track گوگل انالیتیکس M.Y 6 2,714 1400/10/27، 12:03 عصر
آخرین ارسال: M.Y
  نظر دوستان M.Y 7 2,463 1400/10/2، 05:44 عصر
آخرین ارسال: امیرعلی فیروزبخش

پرش به انجمن: