1395/4/30، 02:48 عصر
سلام دوستان
من قبلا خیلی کم( و نه حرفه ای) با گیم میکر کار کرده بودم ... اما حالا میخوام از کانستراکت استفاده کنم
اما چند تا سوال داشتم :
1.کانستراکت 2 میگن که به صورت صحیح کرک نمیشه و باید خریداری بشه نسخه ی اصلیش.. این صحیح ایا ؟؟
2.کانستراکت خروجی اندروید نمیده و باید با نرم افزار های جانبی این کار رو کرد که اونم موجب افت شدید فریم بازی و مشکلات دیگه میشه . ایا اینم درسته ؟؟
3.حدااکثر چند تا اسپرایت تو یه مرحله ( با انیمشین های مختلف برای هر اسپپرایت ) رو کانستراکت میتونه ساپورت کنه و گیم پلی بازی هم روون باقی بمونه( البته خب میدونم به عوامل دیگه هم بستگی داره تا حدودی)
4. حجم بازی های ساخته شده با کانستراکت بیش از حد منطقی و لازم میشه ؟؟
4.شنیدم کاسنتراکت امکان ساخت بازی آنلاین ( بدون نیاز به سرور) رو هم به صورت هاست و پیر داره .اما خب مشکلی که تو ایران وجود داره مشکل مخفی ماندن یا یکی شدن آی پی هاست. ایا این مشکل هنوزم هم در ایران و به صورت گسترده وجود داره و خیلی از کاربران با اتصال بازی با دیگر کاربران مشکل دارند ؟؟ یعنی اگه یه چنین بازی تحت شبکه بسازیم خیلی ها نمیتونن از اون استفاده کنند؟؟ راه حلی برای این قضیه وجود داره ؟؟ اگر از سرور استفاده کنیم چظور باز هم به مشکل بر میخوریم؟؟
من قبلا خیلی کم( و نه حرفه ای) با گیم میکر کار کرده بودم ... اما حالا میخوام از کانستراکت استفاده کنم
اما چند تا سوال داشتم :
1.کانستراکت 2 میگن که به صورت صحیح کرک نمیشه و باید خریداری بشه نسخه ی اصلیش.. این صحیح ایا ؟؟
2.کانستراکت خروجی اندروید نمیده و باید با نرم افزار های جانبی این کار رو کرد که اونم موجب افت شدید فریم بازی و مشکلات دیگه میشه . ایا اینم درسته ؟؟
3.حدااکثر چند تا اسپرایت تو یه مرحله ( با انیمشین های مختلف برای هر اسپپرایت ) رو کانستراکت میتونه ساپورت کنه و گیم پلی بازی هم روون باقی بمونه( البته خب میدونم به عوامل دیگه هم بستگی داره تا حدودی)
4. حجم بازی های ساخته شده با کانستراکت بیش از حد منطقی و لازم میشه ؟؟
4.شنیدم کاسنتراکت امکان ساخت بازی آنلاین ( بدون نیاز به سرور) رو هم به صورت هاست و پیر داره .اما خب مشکلی که تو ایران وجود داره مشکل مخفی ماندن یا یکی شدن آی پی هاست. ایا این مشکل هنوزم هم در ایران و به صورت گسترده وجود داره و خیلی از کاربران با اتصال بازی با دیگر کاربران مشکل دارند ؟؟ یعنی اگه یه چنین بازی تحت شبکه بسازیم خیلی ها نمیتونن از اون استفاده کنند؟؟ راه حلی برای این قضیه وجود داره ؟؟ اگر از سرور استفاده کنیم چظور باز هم به مشکل بر میخوریم؟؟