ارسالها: 93
موضوعها: 17
تاریخ عضویت: شهر 1395
مکان: تبریز
سپاسها: 127
36 سپاس گرفتهشده در 31 ارسال
با استفاده از رفتارpathfinding
ارسالها: 2,049
موضوعها: 36
تاریخ عضویت: اسف 1394
سپاسها: 5825
2904 سپاس گرفتهشده در 1521 ارسال
سلام
pathfinding این رو هم سرچ کنید فک کنم مفید باشه
رسید مژده که ایّام غم نخواهد ماند چنان نماند چنین نیز هم نخواهد ماند
ارسالها: 307
موضوعها: 56
تاریخ عضویت: مرد 1395
سپاسها: 180
160 سپاس گرفتهشده در 96 ارسال
دم هردوتون گرم واقعا مفید بود
ولی دوستان عزیز من میخوام که اسپرایت در یک مسیر مشخص و از پیش تعین شده بره نه اینکه خودش کوتاه ترین مسیر رو پیدا کنه
ارسالها: 307
موضوعها: 56
تاریخ عضویت: مرد 1395
سپاسها: 180
160 سپاس گرفتهشده در 96 ارسال
خیلی خیلی تشکر
اره قبلا تجربه کار با این رفتار رو داشتم ( بطور ساده نه پیشرفته ) اما مگه این رفتار فقط برای جابجایی بطور مستقیم هست ( البته تاجایی که من اطلاع دارم )
دوستان دیگر لطفا زره ای از قدرت های مغز متفکرتونو استفاده کنید و راه حل های خلاقانه تون رو بگید
ارسالها: 93
موضوعها: 17
تاریخ عضویت: شهر 1395
مکان: تبریز
سپاسها: 127
36 سپاس گرفتهشده در 31 ارسال
بايد با استفاده از اسپرايت هايى كه invisableهستند و رفتار solid دارن يك تونل بساز و كاراكترت رو توى اون مسير بزار
ارسالها: 195
موضوعها: 17
تاریخ عضویت: ارد 1395
سپاسها: 86
171 سپاس گرفتهشده در 97 ارسال
قبل از اینکه مغزم تکون بخوره یادم اومد که دوست عزیزمون آقای vng یه روش کاملا جدید و کاربردی برا این کار ابداع کردن که میتونین تو
این لینک ببینید
همیشه اعتقاد داشتم حیفه که با کامپیوتر بازی کرد ولی آخرش به بازی ساختن علاقه مند شدم...