ارسالها: 209
موضوعها: 71
تاریخ عضویت: دي 1394
سپاسها: 21
102 سپاس گرفتهشده در 60 ارسال
سلام
من یه متغیری دارم به عنوان تعداد سکه که میخوام تویه تمام لایه ها مقداش یکی باشع
مثلا تویه کلش رویال 5 تا لایه داره که تویه تمامش مقدار سکه برابره مثلا اکر طرف از فروشگاه خرید کنه مقدار سکه تو هر 5 لایه همزمان زیاد میشه.
اینو چجوری باید پیاده سازیش کنم؟
چیزی مثل متغیر پابلیک تو کانستراکت داریم؟اگر داریم یه توضیحی راحب استفاده ازش بدید
ممنون
ارسالها: 1,385
موضوعها: 79
تاریخ عضویت: آذر 1393
سپاسها: 1831
2418 سپاس گرفتهشده در 980 ارسال
سلام
متغیر های گلوبال کارشون همینه!
شما توی ایونت شیت، راست کلیک کن و یه متغیر گلوبال، ایجاد کن
ارسالها: 1,385
موضوعها: 79
تاریخ عضویت: آذر 1393
سپاسها: 1831
2418 سپاس گرفتهشده در 980 ارسال
متغیر گلوبال ،بالای ایونت شیت میاد، اگه وسط ایونت ها باشه، میشه local و اینطوری محلی میشه.
ارسالها: 2,049
موضوعها: 36
تاریخ عضویت: اسف 1394
سپاسها: 5825
2904 سپاس گرفتهشده در 1521 ارسال
آها
شما به لی اوت میگید لایه!!!!!!
مشکل شما خیلی سادش
اون اونت شیتی که متغیر رو توش گذاشتین رو اینکلود کنی(inclode) کنید توی اونت شیت های دیگه تا متغیر توی اونام کار کنه
کلیک راست کنید توی اون ایونت شیت هایی که متغیر توش نیس و بزنید روی inclode
رسید مژده که ایّام غم نخواهد ماند چنان نماند چنین نیز هم نخواهد ماند
ارسالها: 209
موضوعها: 71
تاریخ عضویت: دي 1394
سپاسها: 21
102 سپاس گرفتهشده در 60 ارسال
بازم نشد
من امتیاز در تمام لی اوت ها قرار دادم اینکلود هم کردم ولی وقتی در یک لی اوت امتیاز متغیر میره بالا بازم در سایر لی اوت ها ثابت میمونه و تغییر نمیکنه
ارسالها: 2,049
موضوعها: 36
تاریخ عضویت: اسف 1394
سپاسها: 5825
2904 سپاس گرفتهشده در 1521 ارسال
آن استار لی اوت که میشه با لوکال استروج یا وب استروج مقدار متغیر رو بگیرید(فراخوانی کنید) و بعد توی آن اند آف لی اوت مقدار متغیر رو سیو کنید توی لوکال استروج یا وب استروج
حتما مشکل حل میشه
رسید مژده که ایّام غم نخواهد ماند چنان نماند چنین نیز هم نخواهد ماند