ارسالها: 22
موضوعها: 15
تاریخ عضویت: مرد 1397
سپاسها: 14
1 سپاس گرفتهشده در 1 ارسال
سلام
من تو بازی ای ک دارم میسازم میخوام اون بازیکن به دنبال توپ بره
یعنی یه جور هوش مصنوعی میخوام براش بزارم
اما نمیدونم چجوری
میخوام همینجوری ک اون بازیکن به دنبال توپ میره تو هر مرحله سرعتش فرق کنه
لطفا سریع کمکم کنید
ارسالها: 171
موضوعها: 34
تاریخ عضویت: ارد 1397
مکان: رفسنجان
سپاسها: 146
99 سپاس گرفتهشده در 66 ارسال
سلام برای سرعت میتونید یک متغیر ایجاد کنید و سرعت بازیکن رو برایر اون متغیر بزارید
بعد که بازیکن برد بگید مثلا ۲۰ تا به متغیر اضافه بشه
برای ظهور و سلامتی امام زمان صلوات بفرستید
ارسالها: 2,126
موضوعها: 284
تاریخ عضویت: مرد 1395
سپاسها: 544
1602 سپاس گرفتهشده در 917 ارسال
سلام من خیلی نمیدونم ولی اینو میدونم برای دنبال کردن توپ میتونید برید توی پلیر و از طریق گزینه set angle toward position داخل بشید و x و y توپ رو وارد کنید ، اینجوری ؛ ball.x و ball.y . این البته اکشن بود و برای اونت هم میتونید از هر اوری تیک استفاده کنید .(بسته به نیازتون)
ارسالها: 171
موضوعها: 34
تاریخ عضویت: ارد 1397
مکان: رفسنجان
سپاسها: 146
99 سپاس گرفتهشده در 66 ارسال
(1397/5/11، 08:39 عصر)Arezoo radmehr نوشته است: (1397/5/11، 07:33 عصر)محمد 82 نوشته است: سلام من خیلی نمیدونم ولی اینو میدونم برای دنبال کردن توپ میتونید برید توی پلیر و از طریق گزینه set angle toward position داخل بشید و x و y توپ رو وارد کنید ، اینجوری ؛ ball.x و ball.y . این البته اکشن بود و برای اونت هم میتونید از هر اوری تیک استفاده کنید .(بسته به نیازتون)
من میخوام سرعتشم طی مراحل مختلف کم یا زیاد باشه..میشه سرعتش هم درست کرد؟
دوست عزیز من جواب شما رو دادم
باید یک متغیر ایجاد کنید و سرعت توپ یا بازیکن رو برابر کنید با مقدار متغیر
و بعد بگید هروقت که توپ یا بازیکن مرحله را برد مثلا ۱۰ تا به متغیر اضافه یا کم بشه
برای ظهور و سلامتی امام زمان صلوات بفرستید