کمک
#1
سلام دوستان
احتمالا دیگه همتون میدانید دارم بازی مار و پله میسازم 21
تو ایونت نویسی با مشکل مواجه شدم 
چطوری میتونم بگم که اگه مهره اول مهره دوم رو زد،مهره دوم ۵ خانه بره عقب و برعکس لطفا کمک کنید 
از on colission استفاده کردم روی هر دوتاشون انجام میشه
  پاسخ


 سپاس شده توسط: Mahdibabaei M.N
#2
خب اولا شما برای هر خونه یه ایمیج پوینت بسازید و بعدا چهار متغیر برای چهار مهره . 
بعد بگید اگه متغیر مساوی 1 بود ، مهره بره روی خونه 1 و اگه متغیر 2 بود بره رو خونه 2 و ... . حالا میتونید بگید اگه این دوتا مهره با هم برخورد کردن ، متغیر اون مهره ، 5- بشه .
استودیو بازیسازی ایروید
جدید ترین ها : شهرزاد ، دربند;1357 و ATOM
[تصویر:  ads.gif]
  پاسخ


 سپاس شده توسط:
#3
(1397/6/28، 12:58 عصر)محمد 82 نوشته است: خب اولا شما برای هر خونه یه ایمیج پوینت بسازید و بعدا چهار متغیر برای چهار مهره . 
بعد بگید اگه متغیر مساوی 1 بود ، مهره بره روی خونه 1 و اگه متغیر 2 بود بره رو خونه 2 و ... . حالا میتونید بگید اگه این دوتا مهره با هم برخورد کردن ، متغیر اون مهره ، 5- بشه .

مشکل اینجاست که چطوری تشخیص بده کدوم کدوم رو زده
  پاسخ


 سپاس شده توسط:
#4
سلام
میتونید یه متغیر بزارید برای مهره ها و بگید وقتی که در حال حرکت بودن مقدارش بشه false و وقتی که حرکت نمیکردن مقدارش بشه true
اینطوری میتونید بگید وقتی مهره ی 1 که در حال حرکته و متغیرش false , اگه برخورد کرد با مهره دوم که متغیرش true بود , اکشن>>> مهره دوم برگرده عقب.
  پاسخ


 سپاس شده توسط: wof team
#5
آموزش کامل در امضا بنده هست سورسش هم هست 
از رفتار moveto استفاده کن 
  پاسخ


 سپاس شده توسط: Mahdibabaei M.N


موضوع‌های مشابه…
موضوع نویسنده پاسخ بازدید آخرین ارسال
Information پرداخت درون برنامه مایکت کوردوا ya mahdi 0 229 1404/1/17، 05:43 عصر
آخرین ارسال: ya mahdi
  نحوه خروجی اندروید کوردوا ya mahdi 0 176 1404/1/11، 04:06 عصر
آخرین ارسال: ya mahdi
Wink حل شده مقادير لازم در environment variable ᔕinaᗪehghani 24 11,595 1403/10/23، 12:10 صبح
آخرین ارسال: Tggi
  تپسل .....فروشگاه Hamidreza 3 1,932 1403/10/22، 11:57 عصر
آخرین ارسال: Tggi
  خروجی اندروید با Intel xdk ya mahdi 0 130 1403/8/25، 02:08 عصر
آخرین ارسال: ya mahdi

پرش به انجمن: