بازی کیک بوکسور (KICK BOXER)
#11
من اول تشکز کنم از آقا محمد امین و آقا کیارش عزیز بابت لطفی که به بنده داشتن. من رو باز هم شرمنده محبتتون کردین.
بابت فرمایشات آقا حسام هم که هروقت ایشون در مورد مبحثی توصیحات جامع میدن برای من حکم درس و دانشگاه رو داره.
به کاربرانی که تازه وارد دنیای بازیسازی شدن و تو این انجمن تشریف دارن توصیه میکنم صحبتهای بزرگان این انجمن رو از چندین سال قبل تا الان از آرشیو مرور کنن چون چیزهایی رو یاد میگیرن که در شرایط عادی باید سالها تجربه و خطا کنن تا به اون نکات برسن. من بشخصه برای یادگیری کانستراکت بارها آرشیو این انجمن رو از ابتدا تا الان شخم زدم... بخصوص مباحث و آموزشهای آقا حسام رو از سال 95 تا الان...
من بشخصه از آقا حسام خواهش میکنم یا اینجا و یا تو وبسایت خودشون این مبحث اقتصادی بازیسازی رو یک آموزش جامعی بدن چون بدون هیچ تعارفی از زمان تشکیل این انجمن تا الان من ندیدم بازی ای از بچه های انجمن موفقیت مالی بزرگی بدست آورده باشه. مشخصا بازیهایی بودن موفقیتهای فرهنگی, هنری و یا جشنواره ای داشته باشن اما بازی که رکورد درآمدی 100 میلیون به بالا داشته باشه... نه متاسفانه.
بنابراین همگی باید بپذیریم که یک ضعفی تو این بخش داریم.
فکر میکنم جای این آموزشها بشدت در انجمن خالی هست.
  پاسخ


 سپاس شده توسط: amin COD ، MrAlvand ، hasansanaei
#12
سلام عکسای بازی رو ک دیدم خیلی مشتاق شدم ببینم بازی چجوریه و داستانش چیه خصوصا این ک دوستان کلی تعریف کردن 
والا من بازی نصب کردم اصلا عکس با بازی برابری نمیکرد یعنی من با بازی حال نکردم و خیلی ضعف داشت با این ک گرافیک خوبی زده بودین
شما با این توانایی و این گرافیک میتونستید یه بازی تو سبک هزار مشتان بزنید تو گوگل سرچ کنید ببنید بازی رو 
  پاسخ


 سپاس شده توسط: nariman
#13
(1398/10/11، 04:59 عصر)Morj7 نوشته است: سلام عکسای بازی رو ک دیدم خیلی مشتاق شدم ببینم بازی چجوریه و داستانش چیه خصوصا این ک دوستان کلی تعریف کردن 
والا من بازی نصب کردم اصلا عکس با بازی برابری نمیکرد یعنی من با بازی حال نکردم و خیلی ضعف داشت با این ک گرافیک خوبی زده بودین
شما با این توانایی و این گرافیک میتونستید یه بازی تو سبک هزار مشتان بزنید تو گوگل سرچ کنید ببنید بازی رو 

حق با شماست. بازی هزار مشتان رو دیدم خیلی کیفیتش از بازی بنده بالاتر بود. البته بازی تو سبک بازی گنده لات بود نه این بازی کیک بوکسور. امیدوارم تو بازیهای بعدی بتونم کیفیت کارم رو بالاتر ببرم. ممنونم از راهنماییتون.
  پاسخ


 سپاس شده توسط: Morj7
#14
(1398/10/11، 04:39 عصر)nariman نوشته است: من اول تشکز کنم از آقا محمد امین و آقا کیارش عزیز بابت لطفی که به بنده داشتن. من رو باز هم شرمنده محبتتون کردین.
بابت فرمایشات آقا حسام هم که هروقت ایشون در مورد مبحثی توصیحات جامع میدن برای من حکم درس و دانشگاه رو داره.
به کاربرانی که تازه وارد دنیای بازیسازی شدن و تو این انجمن تشریف دارن توصیه میکنم صحبتهای بزرگان این انجمن رو از چندین سال قبل تا الان از آرشیو مرور کنن چون چیزهایی رو یاد میگیرن که در شرایط عادی باید سالها تجربه و خطا کنن تا به اون نکات برسن. من بشخصه برای یادگیری کانستراکت بارها آرشیو این انجمن رو از ابتدا تا الان شخم زدم... بخصوص مباحث و آموزشهای آقا حسام رو از سال 95 تا الان...
من بشخصه از آقا حسام خواهش میکنم یا اینجا و یا تو وبسایت خودشون این مبحث اقتصادی بازیسازی رو یک آموزش جامعی بدن چون بدون هیچ تعارفی از زمان تشکیل این انجمن تا الان من ندیدم بازی ای از بچه های انجمن موفقیت مالی بزرگی بدست آورده باشه. مشخصا بازیهایی بودن موفقیتهای فرهنگی, هنری و یا جشنواره ای داشته باشن اما بازی که رکورد درآمدی 100 میلیون به بالا داشته باشه... نه متاسفانه.
بنابراین همگی باید بپذیریم که یک ضعفی تو این بخش داریم.
فکر میکنم جای این آموزشها بشدت در انجمن خالی هست.

سلام.
یادش بخیر یه کاربر بود به اسم mahdi71 احتمالا قدیمی تر های انجمن یادشونه. ایشون یه بازی با کانستراکت ساخت به اسم نبرد فرماندهان. اون موقع که بازار بازیهای استراتژی داغ بود جزو پرفروش های کافه بازار بود ( البته اخرای لیست بود ولی خب بود ) ایشون اگه اشتباه نکنم در مجموع بیشتر از ۱۰۰ میلیون تومان درآمد داشت ولی بعد از اینکه بازیشون گرفت یهو غیب شد و جواب سوالاتم نمی‌داد دیگه. 4
درمورد بحث اقتصادی بازی، من مطالعه زیادی تو این زمینه داشتم ولی متاسفانه هنوز محصولی نتونستم منتشر کنم که ثابت کنه این مطالعات بدرد بخور هستن یا نه. منم به همین خاطر آموزشی در این باره تو انجمن نگذاشتم. چون واقعا ساخت بازی باکیفیت اونم تک نفره خیلی سخته و انگیزه زیادی لازم داره. حالا ایشالا آینده ی من و همه ی شما دوستان روشنه و میتونیم به همدیگه بیشتر از اینا کمک کنیم در آینده.
  پاسخ


 سپاس شده توسط: hasansanaei ، mahdi.p ، nariman
#15
(1398/10/11، 06:05 عصر)mhp نوشته است:
(1398/10/11، 04:39 عصر)nariman نوشته است: من اول تشکز کنم از آقا محمد امین و آقا کیارش عزیز بابت لطفی که به بنده داشتن. من رو باز هم شرمنده محبتتون کردین.
بابت فرمایشات آقا حسام هم که هروقت ایشون در مورد مبحثی توصیحات جامع میدن برای من حکم درس و دانشگاه رو داره.
به کاربرانی که تازه وارد دنیای بازیسازی شدن و تو این انجمن تشریف دارن توصیه میکنم صحبتهای بزرگان این انجمن رو از چندین سال قبل تا الان از آرشیو مرور کنن چون چیزهایی رو یاد میگیرن که در شرایط عادی باید سالها تجربه و خطا کنن تا به اون نکات برسن. من بشخصه برای یادگیری کانستراکت بارها آرشیو این انجمن رو از ابتدا تا الان شخم زدم... بخصوص مباحث و آموزشهای آقا حسام رو از سال 95 تا الان...
من بشخصه از آقا حسام خواهش میکنم یا اینجا و یا تو وبسایت خودشون این مبحث اقتصادی بازیسازی رو یک آموزش جامعی بدن چون بدون هیچ تعارفی از زمان تشکیل این انجمن تا الان من ندیدم بازی ای از بچه های انجمن موفقیت مالی بزرگی بدست آورده باشه. مشخصا بازیهایی بودن موفقیتهای فرهنگی, هنری و یا جشنواره ای داشته باشن اما بازی که رکورد درآمدی 100 میلیون به بالا داشته باشه... نه متاسفانه.
بنابراین همگی باید بپذیریم که یک ضعفی تو این بخش داریم.
فکر میکنم جای این آموزشها بشدت در انجمن خالی هست.

سلام.
یادش بخیر یه کاربر بود به اسم mahdi71 احتمالا قدیمی تر های انجمن یادشونه. ایشون یه بازی با کانستراکت ساخت به اسم نبرد فرماندهان. اون موقع که بازار بازیهای استراتژی داغ بود جزو پرفروش های کافه بازار بود ( البته اخرای لیست بود ولی خب بود ) ایشون اگه اشتباه نکنم در مجموع بیشتر از ۱۰۰ میلیون تومان درآمد داشت ولی بعد از اینکه بازیشون گرفت یهو غیب شد و جواب سوالاتم نمی‌داد دیگه. 4
درمورد بحث اقتصادی بازی، من مطالعه زیادی تو این زمینه داشتم ولی متاسفانه هنوز محصولی نتونستم منتشر کنم که ثابت کنه این مطالعات بدرد بخور هستن یا نه. منم به همین خاطر آموزشی در این باره تو انجمن نگذاشتم. چون واقعا ساخت بازی باکیفیت اونم تک نفره خیلی سخته و انگیزه زیادی لازم داره. حالا ایشالا آینده ی من و همه ی شما دوستان روشنه و میتونیم به همدیگه بیشتر از اینا کمک کنیم در آینده.

آخ آخ آقای مهدی حیدرزاده خودشو و بازی نبرد فرماندهان رو تباه کرد ...
من گلوم پاره شد بهش گفتم به مخاطب احترام بذار ، ببین کاربران چی میخوان همونو انجام بده ... متاسفانه ایشون مخاطب به هیچ جاشون نبود ... واقعا جای تاسف داره .

(1398/10/11، 04:39 عصر)nariman نوشته است: من اول تشکز کنم از آقا محمد امین و آقا کیارش عزیز بابت لطفی که به بنده داشتن. من رو باز هم شرمنده محبتتون کردین.
بابت فرمایشات آقا حسام هم که هروقت ایشون در مورد مبحثی توصیحات جامع میدن برای من حکم درس و دانشگاه رو داره.
به کاربرانی که تازه وارد دنیای بازیسازی شدن و تو این انجمن تشریف دارن توصیه میکنم صحبتهای بزرگان این انجمن رو از چندین سال قبل تا الان از آرشیو مرور کنن چون چیزهایی رو یاد میگیرن که در شرایط عادی باید سالها تجربه و خطا کنن تا به اون نکات برسن. من بشخصه برای یادگیری کانستراکت بارها آرشیو این انجمن رو از ابتدا تا الان شخم زدم... بخصوص مباحث و آموزشهای آقا حسام رو از سال 95 تا الان...
من بشخصه از آقا حسام خواهش میکنم یا اینجا و یا تو وبسایت خودشون این مبحث اقتصادی بازیسازی رو یک آموزش جامعی بدن چون بدون هیچ تعارفی از زمان تشکیل این انجمن تا الان من ندیدم بازی ای از بچه های انجمن موفقیت مالی بزرگی بدست آورده باشه. مشخصا بازیهایی بودن موفقیتهای فرهنگی, هنری و یا جشنواره ای داشته باشن اما بازی که رکورد درآمدی 100 میلیون به بالا داشته باشه... نه متاسفانه.
بنابراین همگی باید بپذیریم که یک ضعفی تو این بخش داریم.
فکر میکنم جای این آموزشها بشدت در انجمن خالی هست.

عزیزمی  1

راستش من هم مثل دوست عزیزمون که بالا گفتند هنوز چیز جدی ای منتشر نکردم که بتونم در آمد خوبی ازش کسب کنم ، البته منظورم اندروید هست ، وگرنه بنده طی سال های 93 تا 95 روی یک پروژه ای کار میکردم که اون موقع که حقوق ثابت 300 تومان بود بنده از این پروژه 1.5 میلیون سود میکردم ؛ آخراش که سال 95 بود تا 4 میلیون هم میرفت ، متاسفانه مشکلاتی پیش اومد و جمع شد یعنی فیلتر شد بعد جمع شد  2

اما توی بازار بازی اندرویدی هنوز نتونستم درآمدی بیشتر از 20 میلیون بزنم بخاطر همین منتظر هستم تا کار های فعلیم تموم بشه و بعد در ادامه اون ها مطالبی رو ارائه بدم .

(1398/10/11، 04:00 عصر)mahdi.p نوشته است: کلا این بخش اقتصادی بازی رو باید یکی از حرفه ای ها مثل آقای ثنایی که تجربه دارن یه آموزشش حتی متنی بدن و توضیح بدن برچه اساس و معیارهایی قیمت بذاریم
چطور کاربر رو تشویق به خرید کنیم ( مثال بزنید فلان بازی اینکارو کرده در اینجا یا . . .)

درمورد سناریو نویسی هم یه توضیح جامع چه خودشون چه مقاله ای چیزی اگه باشه خیی خوبه


اگه میشد که عالی میشد

 این موضوعات رو باید تصویری یا صوتی گذاشت ؛ چون متنی جدی گرفته نمیشه یا به اندازه کافی نمیتونه موضوع رو کامل برسونه بخاطر همین تمام این موارد نامبرده باید صوتی تصویری باشند .
  پاسخ


 سپاس شده توسط: mahdi.p ، mhp ، nariman
#16
دمت گرم. عجب بازی ای شده.
گرافیکا رو با چی طراحی می کنید؟
  پاسخ


 سپاس شده توسط: nariman ، ممد
#17
(1398/10/11، 06:05 عصر)mhp نوشته است:
(1398/10/11، 04:39 عصر)nariman نوشته است: من اول تشکز کنم از آقا محمد امین و آقا کیارش عزیز بابت لطفی که به بنده داشتن. من رو باز هم شرمنده محبتتون کردین.
بابت فرمایشات آقا حسام هم که هروقت ایشون در مورد مبحثی توصیحات جامع میدن برای من حکم درس و دانشگاه رو داره.
به کاربرانی که تازه وارد دنیای بازیسازی شدن و تو این انجمن تشریف دارن توصیه میکنم صحبتهای بزرگان این انجمن رو از چندین سال قبل تا الان از آرشیو مرور کنن چون چیزهایی رو یاد میگیرن که در شرایط عادی باید سالها تجربه و خطا کنن تا به اون نکات برسن. من بشخصه برای یادگیری کانستراکت بارها آرشیو این انجمن رو از ابتدا تا الان شخم زدم... بخصوص مباحث و آموزشهای آقا حسام رو از سال 95 تا الان...
من بشخصه از آقا حسام خواهش میکنم یا اینجا و یا تو وبسایت خودشون این مبحث اقتصادی بازیسازی رو یک آموزش جامعی بدن چون بدون هیچ تعارفی از زمان تشکیل این انجمن تا الان من ندیدم بازی ای از بچه های انجمن موفقیت مالی بزرگی بدست آورده باشه. مشخصا بازیهایی بودن موفقیتهای فرهنگی, هنری و یا جشنواره ای داشته باشن اما بازی که رکورد درآمدی 100 میلیون به بالا داشته باشه... نه متاسفانه.
بنابراین همگی باید بپذیریم که یک ضعفی تو این بخش داریم.
فکر میکنم جای این آموزشها بشدت در انجمن خالی هست.

سلام.
یادش بخیر یه کاربر بود به اسم mahdi71 احتمالا قدیمی تر های انجمن یادشونه. ایشون یه بازی با کانستراکت ساخت به اسم نبرد فرماندهان. اون موقع که بازار بازیهای استراتژی داغ بود جزو پرفروش های کافه بازار بود ( البته اخرای لیست بود ولی خب بود ) ایشون اگه اشتباه نکنم در مجموع بیشتر از ۱۰۰ میلیون تومان درآمد داشت ولی بعد از اینکه بازیشون گرفت یهو غیب شد و جواب سوالاتم نمی‌داد دیگه. 4
درمورد بحث اقتصادی بازی، من مطالعه زیادی تو این زمینه داشتم ولی متاسفانه هنوز محصولی نتونستم منتشر کنم که ثابت کنه این مطالعات بدرد بخور هستن یا نه. منم به همین خاطر آموزشی در این باره تو انجمن نگذاشتم. چون واقعا ساخت بازی باکیفیت اونم تک نفره خیلی سخته و انگیزه زیادی لازم داره. حالا ایشالا آینده ی من و همه ی شما دوستان روشنه و میتونیم به همدیگه بیشتر از اینا کمک کنیم در آینده.
حسین جان دوست عزیز شما به شخصه حداقل به بنده کمکهای زیادی کردین. اولین بار من کنترلر swipe رو از شما یاد گرفتم و شما بودید که پیشنهاد این کنترلر رو برای بازیم به بنده دادید. جدا از اینکه این افتخار رو به بنده همیشه میدادید که بازیهام رو پیش از نشر تست کنید و پیشنهادات و راه حل هاتون انصافا برای بنده بی نظیر بودن. بنابراین من بشخصه خیلی خوشحال میشم که از آموزشهای بعدی شما بهره مند بشم.
ارادتمند.


(1398/10/11، 08:37 عصر)M.gh نوشته است: دمت گرم. عجب بازی ای شده.
گرافیکا رو با چی طراحی می کنید؟

ممنونم از لطفتون. من به واسطه شغلم سالهاست که طراحی و مدلسازی سه بعدی چه در بخش پروژه های صنعتی و چه ساختمانی انجام میدم. بیشترشون رو هم با کد سه بعدی و تری دی استودیو مکس انجام میدم. اما مدلسازی بازیها تلفیقی از چندین نرم افزار سه بعدی هست اما در نهایت کارها در تری دی مکس جمع و رندر میشن.
  پاسخ


 سپاس شده توسط: mhp ، hasansanaei ، mahdi.p


موضوع‌های مشابه…
موضوع نویسنده پاسخ بازدید آخرین ارسال
  بازی جورچین خیلی ساده Hadika 4 600 1404/3/15، 04:26 عصر
آخرین ارسال: Hadika
  بازی فضاپیما در مایکت ya mahdi 0 238 1404/1/5، 09:50 صبح
آخرین ارسال: ya mahdi
  بازی runner نسخه‌ی ۴ منتشر شد. ehsanavy 0 646 1403/2/30، 10:34 صبح
آخرین ارسال: ehsanavy
  بازی تانک وار کامل شد (:--ALI--:) 0 952 1402/12/7، 03:57 عصر
آخرین ارسال: (:--ALI--:)
  بازی جواب طلایی alirezauu13 4 1,335 1402/8/17، 06:52 عصر
آخرین ارسال: hasansanaei

پرش به انجمن: