1398/10/13، 05:58 عصر
سلام
دوستان یه سوال داشتم اگر کسی راه حلی بهتر از راه حلی ک میگم داشت بگه تا هم من و هم بقیه دوستان استفاده کنن
تو بازیه من تعداد زیادی مرحله وجود داره ک ما ۱۰۰ در نظرش میگیریم
بعد از اتمام هر مرحله کاربر از ۳ ستاره هر مرحله مثلا دو ستاره میگیره و این تو یک متغیر ذخیره میشه
میخوایم فرض بگیریم کاربر ۶۰ مرحله رد کرده ک هر کدوم به طور رندوم بین ۱ تا ۳ ستاره گرفته و بعد از اجرای بازی ما باید همه این هارو بارگذاری کنیم تا روی هر مرحله نشون داده بشه.
برای ذخیره سازیش ک خب راهی ک من تو نظرم هست اینه ک برای هرکدوم یه key بسازیم و داخل اون قرار بدیم و تو استارت لایوت همه اون ها رو بارگذاری کنیم ک اینطوری فقط ۱۰۰ تا key برای مرحله ها نیاز میشه و روند ذخیره سازیو طولانی میکنه
حالا سوال من از شما دوستان
یک اینکه ایا راه بهتری برای ذخیره سازی یک جای این متغیر ها و یا سبک ترشون میشناسید؟!
دو اینکه اینطور ذخیره ساری روند بارگذاریو کند نمیکنه و بازی به مشکل نمیخوره!؟
ممنون میشم اگه جواب بدید
دوستان یه سوال داشتم اگر کسی راه حلی بهتر از راه حلی ک میگم داشت بگه تا هم من و هم بقیه دوستان استفاده کنن
تو بازیه من تعداد زیادی مرحله وجود داره ک ما ۱۰۰ در نظرش میگیریم
بعد از اتمام هر مرحله کاربر از ۳ ستاره هر مرحله مثلا دو ستاره میگیره و این تو یک متغیر ذخیره میشه
میخوایم فرض بگیریم کاربر ۶۰ مرحله رد کرده ک هر کدوم به طور رندوم بین ۱ تا ۳ ستاره گرفته و بعد از اجرای بازی ما باید همه این هارو بارگذاری کنیم تا روی هر مرحله نشون داده بشه.
برای ذخیره سازیش ک خب راهی ک من تو نظرم هست اینه ک برای هرکدوم یه key بسازیم و داخل اون قرار بدیم و تو استارت لایوت همه اون ها رو بارگذاری کنیم ک اینطوری فقط ۱۰۰ تا key برای مرحله ها نیاز میشه و روند ذخیره سازیو طولانی میکنه
حالا سوال من از شما دوستان
یک اینکه ایا راه بهتری برای ذخیره سازی یک جای این متغیر ها و یا سبک ترشون میشناسید؟!
دو اینکه اینطور ذخیره ساری روند بارگذاریو کند نمیکنه و بازی به مشکل نمیخوره!؟
ممنون میشم اگه جواب بدید