(1399/1/29، 08:16 عصر)amir_82 نوشته است: پلاگین تماس تصویری
این همون پسی هست که توش این پلاگین رو به همرا سورس امورشی گذاشته بود
البته اون سورس با پلاگین فارسی شده video call ساخته شده که وقتی اجرا میشه مرورگر ارور میده
حالا هرکی میتونه ببینه چیزی ازش سر درمیاره
دوست عزیز این پلاگین روی خروجی NWJS و HTML5 فکر نمیکنم جواب بده. برای همین با ارور مواجه میشین.
در ضمن همونطور که گفتم باید API برای این پلاگین تهیه کنین که ساز و کارش متوقف شده. پس این پلاگین کارایی برای شما نداره.
دو راه جایگزین هم که بهتون معرفی کردم.
نمیدونم دقیقاً دنبال چی هستین.
(1399/1/29، 08:26 عصر)amir_82 نوشته است: (1399/1/29، 07:08 عصر)Master Badfar نوشته است: (1399/1/29، 01:57 عصر)amir_82 نوشته است: خب اگه بلد بودم تو اینجا نمیگفتم دوست عزیز
اگه راه دیگه ای چیزی هست بگین
کار سختی نیست باور کن. کافیه یکم خلاقیت به خرج بدی.
با شیء مولتی پلیر میتونی صوت و تصویر کاربر رو به صورت زنده Broadcast کنی. شیء مولتی پلیر در واقع از فناوری وب سوکت استفاده میکنه و یک وب سوکت امن تلقی میشه و از بابت Hijack شدن دیتاهایی که ترنسفر میشه نگران نباش.
یکم بیشتر توظیح بدین لطفا
شما اگر آموزش چت روم آقا مجتبی رو در si2.ir دیده باشین ایشون یک چت روم با استفاده از شیء مولتی پلیر کانستراکت که در واقع بر مبنای فناوری وب سوکت ساخته شده درست کردن. حالا شما به جای متن پیام ها میتونی بگی که تصویر وبکم کاربر ارسال بشه با اکسپرشن های شیء Usermedia.
اینکه وب سوکت (Web Socket) چی هست توضیحاتش طولانیه و باید من کل معماری رو برای شما توضیح بدم تا دقیقاً متوجه بشین داستان چیه. فقط به گفتن همین بسنده میکنم که شما میتونین با وب سوکت به صورت زنده به سرورتون دیتا منتقل کنین و دیتا دریافت کنین بدون اینکه دیتاها ذخیره بشن. برای استفاده از وب سوکت باید برنامه نویسی سمت سرور (Back-End) بلد باشین. به طور کلی برای استفاده از فناوری وب سوکت Node.JS یک انتخاب ایده آل محسوب میشه گرچه که با PHP هم میشه از وب سوکت استفاده کرد.
حالا کانستراکت امکان استفاده از وب سوکت رو به صورت جداگانه هم قرار داده. اگر دقت کنین یک شیء به نام وب سوکت (Web Socket) وجود داره که میتونین برای پیاده سازی ساز و کار وب سوکت به کمک زبان های سمت سروری مثل Node.JS ازش استفاده کنین.
در واقع چون وب سوکت شاید پیچیده به نظر برسه سازندگان کانستراکت برای ساخت بازیهای آنلاین با انجینشون چون نیازه اطلاعات به صورت بی درنگ و بدون ذخیره شدن تبادل بشه اومدن یک شیء به نام مولتی پلیر ساختن که از فناوری وب سوکت استفاده میکنه تا بازیساز درگیر پیچیدگی های وب سوکت نشه.