ارسالها: 2,049
موضوعها: 36
تاریخ عضویت: اسف 1394
سپاسها: 5825
2904 سپاس گرفتهشده در 1521 ارسال
سلامی دوباره.
من بالاخره امروز بازی رو تجربه کردم
کلِ بازیهایی که ساختی یه طرف
این یکی یه طرفِ دیگه
صداگذاری خوب
گیم پلی جالبی داشت
محیط بازی که خیلی عالی (بجز اون مرحله که بک گراند قرمز بود و دیوارهای سیاه که من خوشم نیومد)
و فقط یه مورد از محیط جالب نبود که تار عنکبوت روی زمین قرار داشت
با توجه به اینکه تاثیری رو کاراکتر نمیذاشت تار عنکبوت , جالب تر میشد که کاراکتر وقتی میرفت جلو , تار عنکبوت بالاسر کاراکتر قرار میگرفت
ولی الان تار عنکبوت بعضی جاها روی آب بود.
شاید این یکی بازی رو هم بازار نیاره توی صفحه اول یا برگزیده های دسته ی خودش , فقط شاید
ولی چیزی که مهمه پیشرفتیه که داشتی.
فقط دو سوال.
اون دستِ اسکلت که بعضی وقتا از زیر میاد و میزنه روی کاراکتر داستانش چیه؟
و چرا بعضی اسکلت ها لرزش داشتن؟
رسید مژده که ایّام غم نخواهد ماند چنان نماند چنین نیز هم نخواهد ماند
ارسالها: 2,049
موضوعها: 36
تاریخ عضویت: اسف 1394
سپاسها: 5825
2904 سپاس گرفتهشده در 1521 ارسال
راستی , بالا غیرتاً بیا و یه دست لباس جدید واسه این بوکسور بخر , گناه داره ; )))))))))
رسید مژده که ایّام غم نخواهد ماند چنان نماند چنین نیز هم نخواهد ماند
ارسالها: 379
موضوعها: 66
تاریخ عضویت: خرد 1398
مکان: تهران
سپاسها: 652
1204 سپاس گرفتهشده در 357 ارسال
سلام محمد جان
افتخار دادید به من که بازی رو دیدین.
من دارم دایما روشها و سبکهای مختلف بازیسازی رو تست میکنم و همش در حال آزمون و خطا هستم. حتی در مورد صداگذاری که اگر دیده باشین تو این بازی تصمیم گرفتم هیچ صدای موسیقی نگذارم و کاربر فقط صداهای محیطی رو بشنوه.که البته ممکن هست کاربر خوشش نیاد اما دوست داشتم تستش کنم.
در مورد تارعنکبوت همینکه برای شما جالب نبوده به نظر میرسه نتونستم به ایده ام برسم. چون ایده من این بود که عنکبوتها در مکانهایی که از وجود انسانها و یا حیوانات بزرگتر احساس خطر بکنن تارشون رو در ارتفاع بالا میتنن اما اگر دیده باشین در خونه ها و اتاقهای در بسته و مخروبه که ترددی توش نیست عنکبوتها میان و روی ارتفاع حتی کف زمین تار میزنن. این شهر هم شهر مردگان و مخروبه بود جدا از این مورد در فیلم که کیفیتش پایینه خوب مشخص نیست اما در خود بازی مشخصه که تا زمانی که کاراکتر بر روی تور نره و تور شروع به لرزش نکنه عنکبوتهای بزرگ متوجه حضور کاراکتر نمیشن و حرکتی نمیکنن اما وقتی کاراکتر تور رو لمس میکنه و تور میلرزه عنکبوت بیدار میشه و به سمتش حمله میکنه.
در مورد اون دست اسکلتها که از زیر خاک بیرون میاد اگر کاراکتر در محدوده برخورد دست باشه یک جون ازش کم میشه و اگر خیلی بهش نزدیک باشه دست کاراکتر رو با هر میزان جونی به زیر خاک میکشه و کاراکتر میمیره. در ادامه بازهم از این موجودات عجیب و غریب وجود داره تو بازی که تو فیلم خیلی نتونستم جلو برم فقط یک نمونه دیگه اش که یک جمجمه بزرگ هست که زیر آبها پنهان شده و با اومدن کاراکتر بر روی اون از زیر أب بیرون میاد و اونرو میبلعه و کاراکتر میمیره تو فیلم اومده.
در مورد لرزش بعضی از اسکلتها بازهم به نظر میرسه که به هدفم نرسیدم چون کلا تو این شهر خیالی, نفرینی وجود داره که اول انسانهارو کشته و بعد اسکلت اونها به تدریج زنده میشن (مثل زامبی ها) پس ما کلا تو بازی با سه دسته اسکلت انسانی مواجهیم. یکی اسکلتهایی که هنوز جون نگرفتن و ثابتن که معمولا محل پنهان شدن کلیدها هستن. دوم اسکلتهایی که دارن کم کم بر اثر نفرین و جادو جون میگیرن که اینها همه در بازی به حالت تشنج و لرزش هستن و سوم اسکلتهایی که دیگه زنده شدن و بنده نفرین شدن که اینها همونهایی هستن که محافظان جلوی صندوقها هستن که با نزدیک شدن بهشون بیدار میشن و به کاراکتر حمله میکنن. همه اینها در طول مسیر برای کاراکتر رمزگشایی میشن اما به نظر میاد این ایده جواب نداده چون کاربر فکر میکنه علت لرزش بعضی از اسکلتها باگ در بازی هست. حتما اگر قرار باشه آپدیتی در کار باشه روش فکر میکنم.
در مورد لباس کیک بوکسور و بقیه کاراکترها هم من به عنوان تهیه کننده بازیها تا زمانی که کاراکترهام نتونن برام درآمدزایی بکنن و بازیهام نفروشه از لباس جدید خبری نیست و همین لباس هم از سرشون زیادیه. برن خدارو شکر کنن که لخت نمیفرستمشون تو بازی...
ممنونم از نظراتت محمد جان.
ارسالها: 379
موضوعها: 66
تاریخ عضویت: خرد 1398
مکان: تهران
سپاسها: 652
1204 سپاس گرفتهشده در 357 ارسال
آقا امیرحسام سلام
ممنونم که بازی رو دیدین. من نرم افزاری که باهاش از گوشی فیلم میگیرم از صدای میکرفن داخلی گوشی صدا ضبط نمیکنه بلکه از میکروفن بیرونی گوشی صدا ضبط میکنه یعنی یکبار صدا از بلندگوی گوشی پخش میشه و بعد از صدای محیطی اون برنامه صداروضبط میکنه در نتیجه اگر من صحبت هم بکنم و یا عطسه کنم صداش در فیلم میاد برای همین صدا اینقدر بی کیفیته اما فکر کنم کیفیت صداها در بازی خوب باشه.
اما در مورد سبک صداگذاری همونطور که به محمد جان عرض کردم بازی هیچ موسیقی نداره و صداهای محیطی مثل بارون... راه رفتن... نفس زدن... صدای ناقوس... و ... اینها خودشون تشکیل موسیقی بازی رو دادن. من سبکی رو براشون تعریف نکردم اینها خود صداهای محیطی هستن که فکر میکردم حسه تعلیق بیشتری شاید به کاربر بدن. در کل یک تست بود اما اگر آپدیتی در کار باشه حتما روی گفته و پیشنهاداتتون فکر میکنم.
بازم ممنونم از شما.
البته الان دیدم مثل اینکه باز پستتون رو پاک کردین و احتمالا الان بقیه دوستان فکر میکنن که من دچار شیزوفرنیای روحی روانی شدم و به تخیلات خودم جواب دادم
ارسالها: 379
موضوعها: 66
تاریخ عضویت: خرد 1398
مکان: تهران
سپاسها: 652
1204 سپاس گرفتهشده در 357 ارسال
مشکل اینه که شما تواناییها و پتانسیل بالای خودتون رو هنوز بهش باور ندارین. همینکه امثال من داریم از شما نکات جدید یاد میگیرم نشون میده که شما فرد توانمندی هستین.
پیشنهاد میکنم برای شروع خودباوریتون اسمتون رو به جای بچه خوب تو پروفایلتون بنویسین.
موفق باشین.
ارسالها: 379
موضوعها: 66
تاریخ عضویت: خرد 1398
مکان: تهران
سپاسها: 652
1204 سپاس گرفتهشده در 357 ارسال
سلام
ببخشید من متوجه منظورتون از "تمام صفت" نمیشم؟
منظورتون تمام صفحه هست؟
ارسالها: 202
موضوعها: 34
تاریخ عضویت: تير 1395
سپاسها: 318
180 سپاس گرفتهشده در 91 ارسال
سلام
میگم نریمان عزیز یه سوال. نمایی که شما تو مکس کار کردید و بعد اوردید تو کانستراکت . نمای پرسپکتیو هست یا ارتوگرافیک؟
اگه پرسپکتیو بوده میشه یه ایراد خیلی جزئی به بازی گرفت. البته اونقدر ریز و جزئی هست که شاید به چشم هر کسی نیاد واقعا