1400/2/19، 09:40 عصر
سلام به همه دوستان
چطور در هر سبکی فروش خوبی از بازیمون داشته باشیم ؟
البته من تا امروز فکر میکردم این موضوع رو میدونم تا اینکه نظرات بازی منطقه آلود رو که خب جدیدا نسخه جدیدش اومده دیدم ... مردم تو نظرات نوشته بودن چرا توی این نسخه جدید، تا نصفش رایگانه و برای ادامه باید پول پرداخت و کلی نارضایتی دیگه که واقعا جای تاسف داره که مردم با این حال هم طلب کارن ... این موضوع خیلی منو ناراحت کرد که با وجود اینکه نسخه 1 یک بازی و نصف نسخه 2 بازی رایگان بود مردم بازم ترغیب نشدن بازی رو بخرن و حتی گله مند هم بودن .
خب بیاین یه نگاهی به فروش بازی های داستان محور ومعمایی بندازیم : این بازیا که بیشتر اوقات هم نمیشه توش از خرید درون برنامه اسفاده کرد چون چیزی برای عرضه نداره ، سازنده بازی میاد یا کل بازی رو تو مارکت پولی میکنه یا مثل بازی منطقه آلوده خودمون تا نصف اپیزود رو رایگان وبرای ادامه بازی رو پولی میکنه خب من فکر کردم با خودم گفتم مردم که عقلشون به چشمشون هست همین که تو مارکت ببینن بازی پولیه کلن سمتش نمیرن پس بهترین گزینه همون پولی کردن بازی برای ادامه هست که دیدم اونم مردم ناراضی میشن ..
از یه طرف چرا فروش بازی 41148 که به صورت مستقیم تو بازار بود اینقدر بازخورد خوبی داشت ؟
میشه بگید چه تکنیکی باید زد که هم بازیکن راضی باشه هم سازنده ؟
شاید برای بازی های F2P مسئله کسب درآمد یکم راحت حل شه ولی برای های ماجراجویی این مسئله خیلی سخت میشه ..
ممنون میشم راهنمایی و نظراتتون رو بشنوم
چطور در هر سبکی فروش خوبی از بازیمون داشته باشیم ؟
البته من تا امروز فکر میکردم این موضوع رو میدونم تا اینکه نظرات بازی منطقه آلود رو که خب جدیدا نسخه جدیدش اومده دیدم ... مردم تو نظرات نوشته بودن چرا توی این نسخه جدید، تا نصفش رایگانه و برای ادامه باید پول پرداخت و کلی نارضایتی دیگه که واقعا جای تاسف داره که مردم با این حال هم طلب کارن ... این موضوع خیلی منو ناراحت کرد که با وجود اینکه نسخه 1 یک بازی و نصف نسخه 2 بازی رایگان بود مردم بازم ترغیب نشدن بازی رو بخرن و حتی گله مند هم بودن .
خب بیاین یه نگاهی به فروش بازی های داستان محور ومعمایی بندازیم : این بازیا که بیشتر اوقات هم نمیشه توش از خرید درون برنامه اسفاده کرد چون چیزی برای عرضه نداره ، سازنده بازی میاد یا کل بازی رو تو مارکت پولی میکنه یا مثل بازی منطقه آلوده خودمون تا نصف اپیزود رو رایگان وبرای ادامه بازی رو پولی میکنه خب من فکر کردم با خودم گفتم مردم که عقلشون به چشمشون هست همین که تو مارکت ببینن بازی پولیه کلن سمتش نمیرن پس بهترین گزینه همون پولی کردن بازی برای ادامه هست که دیدم اونم مردم ناراضی میشن ..
از یه طرف چرا فروش بازی 41148 که به صورت مستقیم تو بازار بود اینقدر بازخورد خوبی داشت ؟
میشه بگید چه تکنیکی باید زد که هم بازیکن راضی باشه هم سازنده ؟
شاید برای بازی های F2P مسئله کسب درآمد یکم راحت حل شه ولی برای های ماجراجویی این مسئله خیلی سخت میشه ..
ممنون میشم راهنمایی و نظراتتون رو بشنوم