درخواست برای تست بازی KICKBOXER
#1
Star 
[تصویر:  50.png]
سلام و عرض ادب خدمت دوستان عزیز
یک بازی رو لینکش رو خدمتتون تقدیم میکنم،
میخواستم از دوستانی که وقت و حوصله اش رو داشتن و دوست داشتن به من کمک کنن لطفا بازی رو تست بفرماین.
بازی هنوز تموم نشده و باگ گیری های نهایی و از همه مهمتر پیاده سازی سیستم ثبت رکوردش باقی مونده اما تواین مرحله چیزی که برام خیلی مهم هست تست موارد زیر هست:
اول از همه یک توضیح کوتاهی بدم خدمتتون،
این بازی کیک بوکسور، ورژن دیگه ای از همون بازی فایتر هست اما با تغییرات اساسی. من قبلا هم تو یک پست دیگه توضیح داده بودم خدمتتون که ایده و ذهنیت اولیه من از ساخت بازی فایتر همین نسخه فعلی بود و دوستان قدیمی انجمن خاطرشون هست که بازی اولش تقریبا داشت تو این سبک جلو میرفت اما به مرور چیز دیگه ای شد. الان یک برگشت به عقب بزرگ کردم و میخوام تست کنم ببینم ایده اولیه ام ایده درستی بود یا نه.
گرافیک بازی رو کلا عوض کردم و دیگه رنگها خاکستری و سوخته و دارک نیست... بازی رو تا جایی که تونستم ساده اش کردم... تمامی بخشهای انتخاب استراتژی حمله و انتخاب نوع ضربه پا رو حذف کردم و تمام ضربات تو بازی هست که به صورت ترکیبی تو هر اکشن استفاده شده... ریتم بازی رو تا حدی که در توانم بود تندش کردم... تمامی کاراکترها و بکگراندها و لی اوتهای اضافی رو که کلی برای مدلسازیشون وقت گذاشته بودم رو حذف کردم... بازی فقط دوتا کاراکتر قرمز و آبی بیشتر نداره که تو اول بازی پلیر با انتخاب یکی از این دو فایتر (سفید پوست و سیاه پوست) وارد فایت میشه... بازی رو تا حد امکان به سمت بازیهای کژوال کشوندم... بازی تبدیل شده به یک بازی رکوردی که پلیر خودش با خودش در رقابت هست، رقابتی با زمان، هدف بردن فایت تو کوتاهتری زمان ممکن هست و البته در هشت سطح هوش مصنوعی... هوش مصنوعی بازی رو از ابتدا طراحی کردم... دوستانی که قبلا بازی فایتر1 رو تست کرده بودن یادشونه که هوش مصنوعی بازی ثابت بود و سختی مراحل فقط با تغییر تحمل ضربه حریف تغییر میکرد. یعنی تو مرحله آسونش شما با یک ضربه زدن به حریف یک جون ازش کم میکردین و در مراحل سختش باید چندین ضربه میزدین تا جون ازش کم بشه که این روش بشدت اشتباه و غیر طبیعی بود اما الان با هشت سطح هوش مصنوعی طرف هستین که به مرور حریف چه در سرعت ضربه و دفاع و قدرت حدس ضربه شما و دفاع کاملا هوشمند شده و تمام تلاشم رو کردم که بخصوص در بالاترین سختی بازی در سطح هشت، هوش مصنوعی حریف تا حد ممکن به هوش انسانی نزدیک بشه...
بنابراین در این مرحله از تست چیزی که برام خیلی اهمیت داره این هست که
اولا این گرافیک جدید و یوآی جدید رو به عنوان یک پلیر میپسندین؟
دومین سوالم این هست که لطفا هوش مصنوعی بازی رو تست بفرمایید و ببینید روند افزایشی و کاهشی سختی بازی که متناسب با هوش مصنوعی حریف هست رو میپسندین و براتون معقوله؟ مخصوصا هوش مصنوعی سطح آخر... میخواستم بدونم شما تو بالاترین سطح هوش مصنوعی تونستین رقیب رو شکست بدین و یا امکانپذیر نیست و باید تغییرش بدم؟
لینک باژی:
KICKBOXER
ممنونم که برام وقت میگذارید...
  پاسخ


 سپاس شده توسط: ᔕinaᗪehghani ، amin COD ، Alireza3d ، Hossein
#2
سلام
تبریک میگم خیلی بهتر شده
در مورد گرافیک که حتما باید روش کار بشه ولی خب من خودم گرافیست نیستم که راهنمایی کنم ، بنظرم با چند تا گرافیست حرف بزن و نظر اون ها رو بخواه
هر چند واقعا نسبت به اون تصوایر سیاه و سفید بهتره ولی بازم خیلی جای کار داره
ولی گیم پلیش عالیه
من رو یکی مونده به آخرین درجه سختش بازی کردم که با اینکه باختم ولی جا داشت که ببرمش
نسبت به سطح آسونش هم ، حرکات و جا خالی دادنش عالی بود یعنی متناسب بود از نظر من
یه پیشنهاد هم داشتم
برای افزایش سطح سختی فقط روی دکمه ها لمس نزار
طوری بنظرم کد نویسی کن که اگه روی درجه مورد نظر زدیم همون درجه بشه ....چقدر بد توضیح دادم
بزار یه طوری دیگه بگم
دو تا دکمه هست ... آسون و سخت...که باید روی اونها بزنی تا درجه بالا و پایین بشه
بینشون چند تا خط هست که سطج سختی رو نشون میده...کاری بکن که اگه زد روی هر خطی به همون اندازه سطحش بیاد بالا رو بره پایین
بازم خوب توضیح ندادم 212121
ولی فکر کنم گرفتی چی میگم

در کل علی
موفق باشی
سهراب سپهری

ﮔﺎﻫﮕﺎﻫﯽ ﮐﻪ ﺩﻟﻢ ﻣﯿﮕﯿﺮﺩ به خودم میگویم در دیاری که پر از دیوار است
ﺑﻪ ﮐﺠﺎ ﺑﺎﯾﺪ ﺭﻓﺖ؟
ﺑﻪ ﮐﻪ ﺑﺎﯾﺪ ﭘﯿﻮﺳﺖ؟
ﺑﻪ ﮐﻪ ﺑﺎﯾﺪ ﺩﻝ ﺑﺴﺖ
ﺣﺲ ﺗﻨﻬﺎﯼ ﺩﺭﻭﻧﻢ ﮔﻮﯾﺪ :
ﺑﺸﮑﻦ ﺩﯾﻮﺍﺭﯼ ، ﮐﻪ ﺩﺭﻭﻧﺖ ﺩﺍﺭﯼ !
ﭼﻪ ﺳﻮﺍﻟﯽ ﺩﺍﺭﯼ؟!
ﺗﻮ " خدﺍ " ﺭﺍ ﺩﺍﺭﯼ
" ﺧﺪﺍ "
ﺍﻭﻝ ﻭ ﺁﺧر با توست....



  پاسخ


 سپاس شده توسط: ᔕinaᗪehghani ، Hossein ، nariman ، mostafanastary
#3
(1400/2/23، 11:08 عصر)amin COD نوشته است: سلام
تبریک میگم خیلی بهتر شده
در مورد گرافیک که حتما باید روش کار بشه ولی خب من خودم گرافیست نیستم که راهنمایی کنم ، بنظرم با چند تا گرافیست حرف بزن و نظر اون ها رو بخواه
هر چند واقعا نسبت به اون تصوایر سیاه و سفید بهتره ولی بازم خیلی جای کار داره
ولی گیم پلیش عالیه
من رو یکی مونده به آخرین درجه سختش بازی کردم که با اینکه باختم ولی جا داشت که ببرمش
نسبت به سطح آسونش هم ، حرکات و جا خالی دادنش عالی بود یعنی متناسب بود از نظر من
یه پیشنهاد هم داشتم
برای افزایش سطح سختی فقط روی دکمه ها لمس نزار
طوری بنظرم کد نویسی کن که اگه روی درجه مورد نظر زدیم همون درجه بشه ....چقدر بد توضیح دادم
بزار یه طوری دیگه بگم
دو تا دکمه هست ... آسون و سخت...که باید روی اونها بزنی تا درجه بالا و پایین بشه
بینشون چند تا خط هست که سطج سختی رو نشون میده...کاری بکن که اگه زد روی هر خطی به همون اندازه سطحش بیاد بالا رو بره پایین
بازم خوب توضیح ندادم 212121
ولی فکر کنم گرفتی چی میگم

در کل علی
موفق باشی

محمد امین جان سلام
ممنونم که برام وقت گذاشتی.
من کاملا متوجه منظورت شدم و به نظرم درست میگی اون سیستم افزایش و کاهش سختی اصلا خوب نیست. حتما به فرمی که گفتی تغییرش میدم.
ممنونم بابت نکات خوبت و راهنمایی ارزشمندت.
ارادت...
  پاسخ


 سپاس شده توسط: Hossein ، ᔕinaᗪehghani ، amin COD
#4
سلام نریمان جان اینقدر ادم نقد پذیری هستی ادم از تست بازی هات لذت میبره .به شخصه خیلی بیشتر از این بازی نسبت به بازی مینی فوتبال خوشم اومد دست مریزاد واقعا میشه پیشرفت رو توی کارهات دید .. موسیقی بازی بینظیر بود دقیق مناسب چنین بازی های حماسی ساخته شده بود .. ولی یسری نکات هست که در ادامه عرض میکنم
 ۱. به نظرم اون رنگ حاشیه بازی رو تغییر بده ، رنگ خوبیه ولی با بقیه چیزا سازگار نیست مثلا با نوشتهhard  و easy خیلی قاطی میشه و چشم رو میزنه یا دکمه صفحه اینستاگرام .. و اینکه دکمه های سیاهی که گذاشتی با پس زمینه را راه سیاه هم یکمی چشم رو اذیت میکنه
2.  همون طور که امین هم گفت اون قسمت تغییر سطح بازی برای منم مشکل بود ولی برای تغییر سطح باید کلی تپ میکردم
3.موقع توقف بازی در موقع مسابقه میشه روی دکمه ها تپ کرد و رنگشون عوض میشه هر چند عملکرد خاصی ندارن اما ظاهر چذابی هم نداره 
4. مورد بعدی این هست که دکمه توقف در بیشتر مواقع درست کار نمیده یا عمل نمیکنه و باید چند بار تپ کنم تا منو توقف برای من بالا بیاد به نظرم محدوده تاچ دکمه توقف رو بزرگتر کنید و یه مشکل ظاهری هم موقع شمارش شروع بازی هست که اگه اون موقع بازی رو متوقف کنیم اون عدد ثابت وسط صفحه هست وکلن صحنه نه چندان جالبی رو ایجاد میکنه 
5. و یه باگ خیلی جالب که سر سبد همه این مشکلات هست اینکه اگه شما بعد از فشردن دکمه ضربه بازی رو متوقف کنید بازی کلن گیر میکنه به طوری که با پلی کردن بازی هم درست نمیشه و باید از اول شروع کنیم البته شاید کم پیش بیاد بازیکن چنین حرکتی از خودش نشون بده ولی این اتفاق میافته 
میدونم خیلی سخته مخصوصا بعضی مشکلات که دیگه دست خودت هم نیست ولی بازم میگم با قدرت ادامه بده بی اقرار میگم این بازی واقعا منو تو خودش غرق کرد به قول معروف اون حس flow  رو من تجربه کردم تازه این نسخه اول خیلی ایده ها میشه توش پیاده کرد که جذاب از اینی که هست بشه .
ارادتمند 1
 
  پاسخ


 سپاس شده توسط: mostafanastary ، nariman ، ᔕinaᗪehghani
#5
(1400/2/24، 12:46 صبح)Hossein نوشته است: سلام نریمان جان اینقدر ادم نقد پذیری هستی ادم از تست بازی هات لذت میبره .به شخصه خیلی بیشتر از این بازی نسبت به بازی مینی فوتبال خوشم اومد دست مریزاد واقعا میشه پیشرفت رو توی کارهات دید .. موسیقی بازی بینظیر بود دقیق مناسب چنین بازی های حماسی ساخته شده بود .. ولی یسری نکات هست که در ادامه عرض میکنم
 ۱. به نظرم اون رنگ حاشیه بازی رو تغییر بده ، رنگ خوبیه ولی با بقیه چیزا سازگار نیست مثلا با نوشتهhard  و easy خیلی قاطی میشه و چشم رو میزنه یا دکمه صفحه اینستاگرام .. و اینکه دکمه های سیاهی که گذاشتی با پس زمینه را راه سیاه هم یکمی چشم رو اذیت میکنه
2.  همون طور که امین هم گفت اون قسمت تغییر سطح بازی برای منم مشکل بود ولی برای تغییر سطح باید کلی تپ میکردم
3.موقع توقف بازی در موقع مسابقه میشه روی دکمه ها تپ کرد و رنگشون عوض میشه هر چند عملکرد خاصی ندارن اما ظاهر چذابی هم نداره 
4. مورد بعدی این هست که دکمه توقف در بیشتر مواقع درست کار نمیده یا عمل نمیکنه و باید چند بار تپ کنم تا منو توقف برای من بالا بیاد به نظرم محدوده تاچ دکمه توقف رو بزرگتر کنید و یه مشکل ظاهری هم موقع شمارش شروع بازی هست که اگه اون موقع بازی رو متوقف کنیم اون عدد ثابت وسط صفحه هست وکلن صحنه نه چندان جالبی رو ایجاد میکنه 
5. و یه باگ خیلی جالب که سر سبد همه این مشکلات هست اینکه اگه شما بعد از فشردن دکمه ضربه بازی رو متوقف کنید بازی کلن گیر میکنه به طوری که با پلی کردن بازی هم درست نمیشه و باید از اول شروع کنیم البته شاید کم پیش بیاد بازیکن چنین حرکتی از خودش نشون بده ولی این اتفاق میافته 
میدونم خیلی سخته مخصوصا بعضی مشکلات که دیگه دست خودت هم نیست ولی بازم میگم با قدرت ادامه بده بی اقرار میگم این بازی واقعا منو تو خودش غرق کرد به قول معروف اون حس flow  رو من تجربه کردم تازه این نسخه اول خیلی ایده ها میشه توش پیاده کرد که جذاب از اینی که هست بشه .
ارادتمند 1
 

حسین جلن سلام
ممنونم از لطفت و اینکه اینقدر با دقت بازی رو تست کردی.
خوشحالم که از موسیقیش خوشت اومد چون خیلی تو اینترنت گشتم تا موزیکی پیدا کنم که اولا کپی رایت فری باشه و مجوز استفاده عمومی رو روش داشته باشه و همینطور به ذهنیت من هم نزدیک باشه.

1. این اجازه رو بهم بده که رنگ سبز فسفری تم بازی که در حاشیه ها هم تکرار شده رو حفظش کنم چون خیلی دنبال رنگی بودم که اولا شاد باشه و در ثانی جزو طیف رنگهای اصلی بازی هم که قرمز و آبی هست نباشه و از همه مهمتر رنگش بشدت سرد باشه تاگرمی و زهر وحشتناک رنگ تند قرمز پاشش خون گیم پلی اصلی بازی رو خنثی کنه. این رنگ به نظرم جواب این کارم رو میداد اما در مورد رنگ و اذیت شدن چشم برای دکمه های داخل منوی اصلی راست میگی به نظرم باید به پیشنهادت عمل کنم و روی طرحشون تجدید نظر مجدد بکنم.

2. در مورد روش افزایش و کاهش سطح بازی تو پست بالا هم گفتم که حتما به پیشنهاد درست شما و محمد امین عمل میکنم و اصلاحش میکنم.

3ِ. درست میگی اون تغییر رنگ دکمه ها موقع اسلوموشن رو باید حذفش کنم, بهش توجه نکرده بودم.

4. دکمه توقف رو عمدا سطح تماسش رو کوچیک کرده بودم که در حین بازی هی اشتباها دست بهش نخوره و بازی قطع نشه چون دکمه خیلی کم کاربردی هست. اما به نظر میاد زیاده روی کردم و باید به پیشنهادت عمل کنم و کمی سطح تماسش رو بزرگتر کنم. در مورد دیده شدن شمارش گر موقع حالت puse هم درست میگی اصلا بهش دقت نکرده بودم.

5. باگی که گفتی رو دیدم... خیلی بد بود!!! باید فردا بشینم بررسیش کنم ببینم کجا دستور ها با هم تداخل میدن که اینجوری میشه!!!

و نکته آخر اینکه انشالله شنبه سعی میکنم همه موارد درست و خوبی که گفتی رو حتما انجام بدم و ممنون میشم اون کلی ایده که گفتی میشه تو بازی پیاده کرد رو هم اگر دوست داشتی بگو تا شاید در توانم باشه که بتونم اجراییش کنم فقط با این پیش فرض که اصلا باعث بزرگ شدن و پیچیده کردن بازی نشه. من تو بازی اولیه فایتر همش داشتم سعی میکردم بازیم رو بزرگ کنم و هی بهش بخش اضافه میکردم مثل کاتسینهای داستانگویی بین بازی و بخش تمرینات بدنسازی و تعیین استراتژی حمله و خرید و باز شدن ضربات مبارز و انتخاب حریف و ...
الان دارم تو مسیر مخالفش حرکت میکنم و دارم سعی میکنم تا حد ممکن بازی ساده و با ریتم تند باشه و هر بخش غیر ضروری از بازی حذف بشه. بنابراین با این ذهنیت هر پیشنهادی اگر داشتی و بهم بدی ممنونت میشم.
بازم ممنونم از لطفت و وقت زیادی که برام گذاشتی.
متشکرم...
  پاسخ


 سپاس شده توسط: ᔕinaᗪehghani ، Hossein
#6
سلام نريمان جان،
امين جان و حسين جان ، يسري از نكات رو گوشزد كردن و منم لذت بردم اما يسري نكات رو ديدم كه گفتم بهت بگمشون:
1- اول اينكه يراي دكمه هاي بازي مثل قطع و وصل صدا و غيره يه پس زمينه ي سبز بزار و بنظر من صفحه ي شروع پيش از حد شلوغه! ميتوني با كوچيك كردن فايتر و يا گذاشتن يه صفحه ي تنظيمات يا گذاشتن يه منوي كشويي بيشتر از نيمي از فضا رو خالي كني! اين عكسو ببين:
301 Moved Permanently
(به دليل ذيق وقت نتونستم بقيه يو آي رو هم اين شكلي كنم ولي اميدوارم از اينكه طراحيت داغون شده ناراحت نشي، در همين حد هنرمندم!)
2- به نظر من وقتي يه از يه رنگ سبز براي دورتا دور صفحه استفاده كردي نبايد بقيه چيزا بيان روش و قرار بگيرن! (توي صفحه ي بازي سايه ي فايتر روي كادر بودن؛ و همين طور پاي حريف)
3- از نظر هوش مصنوعي كه عالي بود (هوش مصنوعيت واقعا باهوش بود!) و هيچ نكته اي نيست در موردش اما وقتي ما خسته ميشيم چرا طرف مقابل خستگي نداره؟
4- بنظر من توي صفحه ي بازي مكان اين خستگي و استوپ بازي جاش مناسب نيست (استوپ بازي آيكون مناسبي رو هم نداره!)

ممنون كه تا اينجا متناي منو ميخوني و به همشون جواب ميدي ؛ واقعا آدم كيف ميكنه كه همچين آدمي داره متن هاشو ميخونه!

اما يه سوال فني ديگه!
چجوري از شيك استفاده كردي؟ اگر بخواي توي يه صحنه ي ثابت شيك داشته باشي چيكار مي كني؟ من با شيك توي يه جاي ثابت مشكل دارم و وقتي به اشيا شيك ميدم كاري صورت نمي گيره! (اندازه ي لايوت با اندازه ي ويندوز يكي هستش!)

موفق باشي...

نقل قول:
 لحظه ها را ميگذرانديم تا به خوشبختي برسيم؛ غافل از اينكه خوشبختي در آن لحظه ها بود كه گذرانديم.
  پاسخ


 سپاس شده توسط: Hossein ، nariman
#7
(1400/2/24، 11:33 صبح)SinaDehghani نوشته است: سلام نريمان جان،
امين جان و حسين جان ، يسري از نكات رو گوشزد كردن و منم لذت بردم اما يسري نكات رو ديدم كه گفتم بهت بگمشون:
1- اول اينكه يراي دكمه هاي بازي مثل قطع و وصل صدا و غيره يه پس زمينه ي سبز بزار و بنظر من صفحه ي شروع پيش از حد شلوغه! ميتوني با كوچيك كردن فايتر و يا گذاشتن يه صفحه ي تنظيمات يا گذاشتن يه منوي كشويي بيشتر از نيمي از فضا رو خالي كني! اين عكسو ببين:
301 Moved Permanently
(به دليل ذيق وقت نتونستم بقيه يو آي رو هم اين شكلي كنم ولي اميدوارم از اينكه طراحيت داغون شده ناراحت نشي، در همين حد هنرمندم!)
2- به نظر من وقتي يه از يه رنگ سبز براي دورتا دور صفحه استفاده كردي نبايد بقيه چيزا بيان روش و قرار بگيرن! (توي صفحه ي بازي سايه ي فايتر روي كادر بودن؛ و همين طور پاي حريف)
3- از نظر هوش مصنوعي كه عالي بود (هوش مصنوعيت واقعا باهوش بود!) و هيچ نكته اي نيست در موردش اما وقتي ما خسته ميشيم چرا طرف مقابل خستگي نداره؟
4- بنظر من توي صفحه ي بازي مكان اين خستگي و استوپ بازي جاش مناسب نيست (استوپ بازي آيكون مناسبي رو هم نداره!)

ممنون كه تا اينجا متناي منو ميخوني و به همشون جواب ميدي ؛ واقعا آدم كيف ميكنه كه همچين آدمي داره متن هاشو ميخونه!

اما يه سوال فني ديگه!
چجوري از شيك استفاده كردي؟ اگر بخواي توي يه صحنه ي ثابت شيك داشته باشي چيكار مي كني؟ من با شيك توي يه جاي ثابت مشكل دارم و وقتي به اشيا شيك ميدم كاري صورت نمي گيره! (اندازه ي لايوت با اندازه ي ويندوز يكي هستش!)

موفق باشي...

سینا جان سلام
ممنونم که بازم برام وقت گذاشتی.

1. منم داشتم به سبز کردن دکمه صدا و اینستا با پس زمینه فکر میکردم به نظرم بهترین حالت همین هست که گفتی اما در مورد شلوغ بودن صفحه من باید زیاد روش فکر کنم. منوی کشویی رو زیاد موافق نیستم چون با ساده سازی بازی و در دسترسترین حالت ممکن بودن دکمه ها که تو ذهنم هست یه مقدار در تضاد هست و اون زحمتی هم که در مورد یو آی کشیدی با وجود قشنگ بودن تقارن بصری و وزن کادر رو احساس میکنم از بین میبره اما به نظرم باید دوباره رو این بخش بیشتر فکر کنم.

2. در مورد قرارگیری کاراکتر بر روی کادر اطراف و حتی کادر یوآی دکمه های بازی تعمدی اینکار رو کردم. در واقع الان کادر یوآی دکمه ها بر روی کف زمین وجود داره که معمولا تو هیچ بازی اینکار رو نمیکنن اما به نظرم جالب اومد و نمیخواستم با گذاشتن کادر صفحه در جلوی دوربین عملا صفحه رو کوچیک کنم. فقط میخواستم از نظر بصری پشت کار کادر با رنگ تم بازی رو قرار بدم اما اگر احساس کنم اکثرا با این حالت مشکل دارن حتما به توصیه ات عمل میکنم.

3. خستگی تو بازی با رفتن به فرم دفاعی دوباره انرژی فول و پر میشه و اتفاقا تنها راه شکست حریف در لول سخت استفاده مداوم و تناوبی از دکمه های حمله و دفاع هست که هیچوقت خستگی به وجود نمیاد و این همون کاریه که هوش مصنوعی بازی داره انجام میده درواقع هر دفاعی که داره انجام میده عملا داره انرژیش رو هم شارژ میکنه.

4. خیلی به جای مناسب انرزی و استوپ بازی فکر کردم و جایی تا الان به غیر از این دوجا که تقارون صفحه رو خراب نکنه و خیلی هم تو چشم نباشه پیدا نکردم و نمیخوام دکمه استوپ خیلی تو چشم باشه و میخواستم بخشی از بکگراند بازی به نظر بیاد اما اگر احساس میکنی خیلی تو ذوق میزنن حتما روش بیشتر فکر میکنم.

در مورد سوال شیکت هم دقیقا مشکل همینه که اندازه لی اوت با پنجره ات نباید یکی باشه. اگر یکی باشه لی اوت چطوری میتونه شیک کنه؟
اگر پنجره ات مثلا 854در480 هست اندازه لی اوت رو از هر سمت پنجاه تا بزرگتر بگیر یعنی 904 در 530 و بعد یک اسپرایت نامریی در مرکز پنجره قرار بده در موقعیت مثلا 240 در 427 و اون رو رفتار دنبال کردن دوربین بهش بده.
بعد هر بار که شیک به صفحه خواستی بدی به اون اسپرایت دوربین نامرییت از برازر شیک بهش بده.

بازم ممنونم از لطفت سینا جان.
  پاسخ


 سپاس شده توسط: ᔕinaᗪehghani ، Hossein
#8
سلام مجدد من دو تا مورد دیگه هم پیدا کردم گفتم الان بگم دوباره کاری نشه 
اول اینکه پای حریف روی دکمه ها هست و اصلا خوب نیست انگار جا تنگ شده البته حق میدم چون کلن صفحه کوچیکه و مورد بعدی اینهست که موقع برد وقتی داره انیمیشن برد پخش میشه دکمه ها کار میکنه ولی هنوز نمایش داده نشده و انیمیشن کلیلک هم پخش میشه البته یچیزی دیگه هم هست که دیروز یادم رفت بگم این بود که من اولش متوجه نشدم اون نوار ابی چی هست و چرا پر و خالی میشه به نظرم یه عکس انرژی یا چیزی شبیه به این بزار کنارش تا پلیر متوجه بشه کار این نوار چیه اینم درست کنی فک کنم دیگه مشکلی نباشه
  پاسخ


 سپاس شده توسط: nariman ، ᔕinaᗪehghani
#9
سلام و عرض ادب
میخواستم یک تشکر جمعی بکنم از دوستان عزیرم که برام وقت گذاشتن و من رو لایق دونستن که راهنماییم کنن.
شرمنده لطف و محبتشون شدم...
تمام تغییراتی که دوستانم فرمودن رو تو بازی اعمال کردم و باگهای اعلام شده رفع شد فقط اجازه میخوام که رنگ کادر دور بازی و همینطور قرارگیری پا و سایه کاراکترها بر روی یوآی بازی رو به دلیل سلیقه شخصی حفظش کنم.
بازی در سایت به روز شد.
همچنان خوشحال میشم و باعث افتخارم هست که نقدها و راهنماییهای دوستان عزیزم رو بشنوم.
ارادتمند...
  پاسخ


 سپاس شده توسط: ᔕinaᗪehghani ، Hossein ، hasansanaei
#10
سلام خیلی بهتر شد مخصوصا اون دیزاینی که سینا جان گفتن کارو تمیز تر کرده فقط یه مشکلی دیگه ای ایجاد شده که موقع رفتن به بازی وقتی انیمیشن لگد زدن و لوگو نشون داده میشه اگه تاچ بشه رو صفحه هر دفعه یکسری عملکرد های عجیبی بازی نشون میده مثلا یکبار انیمشن تاچ پخش میشه یکبار صفحه تاریک روشن میشه و بعد وارد بازی میشه .
  پاسخ


 سپاس شده توسط: ᔕinaᗪehghani ، nariman


موضوع‌های مشابه…
موضوع نویسنده پاسخ بازدید آخرین ارسال
  Cursed letters MohammadHadi 0 1,543 1401/12/11، 02:02 صبح
آخرین ارسال: MohammadHadi
Information دریانوردان (شروعی از صفر) در دست ساخت... oak 115 62,750 1401/2/26، 10:09 صبح
آخرین ارسال: tohidrajabali
  کلیپی کوتاه از بازی در حال ساخت Alireza3d 6 4,152 1400/9/11، 06:57 عصر
آخرین ارسال: Alireza3d
  گیم پلی قسمت سوم منطقه آلوده alii 4 4,012 1400/8/26، 09:23 عصر
آخرین ارسال: alii
Brick ستیز قهرمانان:هیجانی بی پایان (جدید) Mahdibabaei M.N 17 10,377 1400/8/25، 09:16 عصر
آخرین ارسال: MdSarli

پرش به انجمن: