اسکرین شات از بازیهای در حال ساختمون.
#1
سلام و عرض ادب خدمت دوستان عزیزم و همینطور اعضای تازه وارد به انجمن.
یک تاپیک باحال توی سایت سیرا وجود داره که توش بچه های بازیساز از بازیهای در حال ساختشون یک یا چند اسکرین شات میگیرن و پست میکنن. خیلی از ماها بازیهایی داریم که ممکنه حالا حالاها نتونیم تمومشون کنیم و منتشر کنیم ولی دوست داشته باشیم به دوستانمون نشون بدیم که رو چه ایده و پروژه ای داریم کار میکنیم. این کار باعث میشه تا برای بقیه بازیسازها هم الهام بخش بشیم. الان اعضای انجمن هیچ اطلاعی ندارن که دوست و هم انجمنیشون داره اصلا رو پروژه ای کار میکنه یا نه. اینطوری برداشت اولیه اینه که همه بازیسازی رو رها کردن پس منم رهاش کنم اما اگر ببینیم که هر کدوم الان مشغول چه پروژه ای هستیم خودمون هم برای بازیسازی و پروژه خودمون انرژی مضاعف میگیریم و یا حتی ممکنه حس رقابت در ما بیدار بشه علاوه بر این, با ارسال اسکرین شات از بازیهای در حال ساختمون میتونیم پیش از تهیه نسخه قابل بازی, از دیدگاه ها و نظرات بقیه بازیسازها نسبت به ایده مون مطلع بشیم و شاید اصلا مسیر پروژه مون به کل عوض بشه.
بنابراین دعوت میکنم از دوستان و بویژه اساتید و اعضای قدیمی انجمن که اگر روی ایده و یا پروژه ای کار میکنن, سوای از اینکه انجینشون چی هست, اگر دوست داشتن تو این تاپیک اسکرین شات برامون بفرستن تا بتونیم همگی به هم انگیزه و انرژی مضاعف برای بازیسازی بدیم.
ارادتمند شما... نریمان...
  پاسخ


 سپاس شده توسط: mhp ، Hossein ، Alireza3d ، محمد 82 ، خشم سبز ، ᔕinaᗪehghani
#2
اتفاقا من ماههاست دارم روی یک پروژه سه بعدی کار میکنم الان محیط سه بعدی مرحله اول رو دارم طراحی میکنم .
سراغ لپ تاپ برم چند اسکرین شات میذارم
  پاسخ


 سپاس شده توسط: Hossein ، nariman ، ᔕinaᗪehghani
#3
   از اونجایی که معیار اصلی من گرافیک و زیبایی بصری هست ( برای انتخاب همسر نه ها ، برای طراحی بازی ! 21 )وقت زیادی رو دارم برای گرافیک صرف میکنم . اینم چند اسکرین شات. تمام مدلهای سه بعدی کار خودم هست ولی خب صد البته که تکسچرها دیگه از،خودم نیست 1
البته هنوز نیاز به ویرایش و بهبود داره .هارمونی رنگ ها را باید بیشتر کنم . هنوز جزئیات زیادی باید بهش اضافه کنم و تغییراتی باید اعمال کنم. . مثلا اون تابلو فروشگاهها که انگلیسی هست رو موقت گذاشتم . چون هنوز تکسچر خوب تابلو مغازه ایرانی پیدا نکردم I

[تصویر:  5sim_gj92.jpg]

[تصویر:  5_ccv0.jpg]

[تصویر:  3sim_l2f8.jpg]

[تصویر:  3_fnm.jpg]

[تصویر:  6_n1w.jpg]

[تصویر:  4_35x1.jpg]

[تصویر:  1_v98.jpg]

[تصویر:  2_fpaf.jpg]

 
  پاسخ


 سپاس شده توسط: mhp ، Mehrdad ، Hossein ، nariman ، خشم سبز ، mostafanastary ، ᔕinaᗪehghani ، mamfan
#4
(1400/5/12، 02:58 عصر)Alireza3d نوشته است:    از اونجایی که معیار اصلی من گرافیک هست وقت زیادی رو دارم برای گرافیک صرف میکنم . اینم چند اسکرین شات. تمام مدلهای سه بعدی کار خودم هست ولی خب صد البته که تکسچرها دیگه از،خودم نیست 21
البته هنوز نیاز به ویرایش و بهبود داره . هنوز جزئیات زیادی باید بهش اضافه کنم و تغییراتی باید اعمال کنم . مثلا اون تابلو فروشگاهها که انگلیسی هست رو موقت گذاشتم . چون هنوز تکسچر خوب تابلو مغازه ایرانی پیدا نکردم I

[تصویر:  5sim_gj92.jpg]

[تصویر:  5_ccv0.jpg]

[تصویر:  3sim_l2f8.jpg]

[تصویر:  3_fnm.jpg]

[تصویر:  6_n1w.jpg]

[تصویر:  4_35x1.jpg]

[تصویر:  1_v98.jpg]

[تصویر:  2_fpaf.jpg]

 
ایول خیلی جالب شدن !
بازی درباره چی هست ؟ سبکش چیه ؟
  پاسخ


 سپاس شده توسط: Alireza3d ، Hossein ، ᔕinaᗪehghani
#5
[


ممنونم .
ماجراجویی و معمایی .یه چیزی به سبک alone in the dark
البته خب انگشت کوچیکه اون بازی هم شاید نشه . ولی به اون سبکه .
فقط موندم کاملا سه بعدی برم جلو یا دو و نیم بعدی ( یا همون ایزمتریک ) . اگر بتونم بهینه کنم مدل ها و تکسچر ها رو که روی موبایل خوب اجرا بشه کاملا سه بعدیش میکنم
 
  پاسخ


 سپاس شده توسط: Hossein ، nariman ، mhp ، ᔕinaᗪehghani
#6
(1400/5/12، 03:13 عصر)Alireza3d نوشته است: [


ممنونم .
ماجراجویی و معمایی .یه چیزی به سبک alone in the dark
البته خب انگشت کوچیکه اون بازی هم شاید نشه . ولی به اون سبکه .
فقط موندم کاملا سه بعدی برم جلو یا دو و نیم بعدی ( یا همون ایزمتریک ) . اگر بتونم بهینه کنم مدل ها و تکسچر ها رو که روی موبایل خوب اجرا بشه کاملا سه بعدیش میکنم
 

علیرضا جان سلام
تبریک میگم بابت مدلسازیهای زیبای سه بعدیت. امیدوارم بازیت هرچه زودتر منتشر بشه و بدرخشه. اگر دوست داشتی از کاراکترهای بازیت هم برامون اسکرین شات بفرست...
  پاسخ


 سپاس شده توسط: Alireza3d ، ᔕinaᗪehghani ، Hossein
#7
(1400/5/12، 06:40 عصر)nariman نوشته است:
(1400/5/12، 03:13 عصر)Alireza3d نوشته است: [


ممنونم .
ماجراجویی و معمایی .یه چیزی به سبک alone in the dark
البته خب انگشت کوچیکه اون بازی هم شاید نشه . ولی به اون سبکه .
فقط موندم کاملا سه بعدی برم جلو یا دو و نیم بعدی ( یا همون ایزمتریک ) . اگر بتونم بهینه کنم مدل ها و تکسچر ها رو که روی موبایل خوب اجرا بشه کاملا سه بعدیش میکنم
 

علیرضا جان سلام
تبریک میگم بابت مدلسازیهای زیبای سه بعدیت. امیدوارم بازیت هرچه زودتر منتشر بشه و بدرخشه. اگر دوست داشتی از کاراکترهای بازیت هم برامون اسکرین شات بفرست...


ممنونم نریمان عزیز. بله چشم حتما .
یه سری مشکلات با پک کردن تسکچر دارم روی اون کار میکنم
درست بشه میفرستم
 
جزئیات و تکسچر ها رو خیلی با احتیاط دارم انتخاب میکنم به خاطر مسائل پرفورمنس .
نرم افزارهایی که دارم استفاده میکنم
تری دی مکس
کاپرکیوب
فتوشاپ
  پاسخ


 سپاس شده توسط: nariman ، ᔕinaᗪehghani ، Hossein
#8
مدل این سیم های برق رو نتونستم خوب و طبیعی طراحی کنم کلا با این ابجکت هایی که طول خیلی زیادی دارند مشکل دارم .راه حلی به ذهن شما نمیرسه نریمان جان ؟
  پاسخ


 سپاس شده توسط: nariman ، ᔕinaᗪehghani
#9
(1400/5/12، 09:07 عصر)Alireza3d نوشته است: مدل این سیم های برق رو نتونستم خوب و طبیعی طراحی کنم کلا با این ابجکت هایی که طول خیلی زیادی دارند مشکل دارم .راه حلی به ذهن شما نمیرسه نریمان جان ؟

من خودم تمام مدلسازیهای ساختمان و ماشین و محیط و ... رو توی اتوکد سه بعدی میکشم و بعد ایمپورت میکنم داخل تری دی مکس و بعد متریال میدم.
راه حل من شاید برای شما کاربردی نباشه.
توی اتوکد هرچقدر اسکیل شکل بزرگتر باشه موقع ایمپورت شدن با سگمنتها و ورتکس های بیشتری وارد تری دی مکس میشه. بنابراین اشیای کرو دار و منحنی با سطح خیلی نرم وارد میشن و لبه هاشون پله پله نمیشه.
من هیچوقت تو خود تری دی مکس مدلسازی نمیکنم اما برای سیم برق اگر بخوای توی تری دی مکس مدلسازی کنی فکر میکنم اگر یک استوانه با مقطع خیلی کوچیک بسازی و بعد در بخش تعییرات با ایجاد یک شبکه سه در سه وسط استوانه رو با سمت پایین بکشی کاملا فرم قوس سیم برق رو شبیه سازی میکنه. نکته خیلی مهمش اینه که موقع ساخت استوانه هرچقدر تعدار ورتکسهات بیشتر باشه قوس نرمتر میشه. اما فراموش نکن که این نرمتر شدن قوس منجر به سنگین شدن مدل و زمانبر شدن زمان رندرینگ میشه. باید خودت به یک نقطه اپتیمم تجربی برای کارت برسی...
  پاسخ


 سپاس شده توسط: Alireza3d ، ᔕinaᗪehghani
#10
(1400/5/12، 10:44 عصر)nariman نوشته است:
(1400/5/12، 09:07 عصر)Alireza3d نوشته است: مدل این سیم های برق رو نتونستم خوب و طبیعی طراحی کنم کلا با این ابجکت هایی که طول خیلی زیادی دارند مشکل دارم .راه حلی به ذهن شما نمیرسه نریمان جان ؟

من خودم تمام مدلسازیهای ساختمان و ماشین و محیط و ... رو توی اتوکد سه بعدی میکشم و بعد ایمپورت میکنم داخل تری دی مکس و بعد متریال میدم.
راه حل من شاید برای شما کاربردی نباشه.
توی اتوکد هرچقدر اسکیل شکل بزرگتر باشه موقع ایمپورت شدن با سگمنتها و ورتکس های بیشتری وارد تری دی مکس میشه. بنابراین اشیای کرو دار و منحنی با سطح خیلی نرم وارد میشن و لبه هاشون پله پله نمیشه.
من هیچوقت تو خود تری دی مکس مدلسازی نمیکنم اما برای سیم برق اگر بخوای توی تری دی مکس مدلسازی کنی فکر میکنم اگر یک استوانه با مقطع خیلی کوچیک بسازی و بعد در بخش تعییرات با ایجاد یک شبکه سه در سه وسط استوانه رو با سمت پایین بکشی کاملا فرم قوس سیم برق رو شبیه سازی میکنه. نکته خیلی مهمش اینه که موقع ساخت استوانه هرچقدر تعدار ورتکسهات بیشتر باشه قوس نرمتر میشه. اما فراموش نکن که این نرمتر شدن قوس منجر به سنگین شدن مدل و زمانبر شدن زمان رندرینگ میشه. باید خودت به یک نقطه اپتیمم تجربی برای کارت برسی...


عالیه . ممنونم پیشنهاد خوبیه . من خودم از باکس استفاده کردم به خاطر همون زمان رندرینگ . ولی خب ظاهرش جالب نشده . باید از،همون استوانه استفاده کنم . ختما این کاری که پیشنهاد دادی رو امتحان میکنم . مممنونم
 
  پاسخ


 سپاس شده توسط: nariman ، ᔕinaᗪehghani


موضوع‌های مشابه…
موضوع نویسنده پاسخ بازدید آخرین ارسال
  Cursed letters MohammadHadi 0 1,543 1401/12/11، 02:02 صبح
آخرین ارسال: MohammadHadi
Information دریانوردان (شروعی از صفر) در دست ساخت... oak 115 62,750 1401/2/26، 10:09 صبح
آخرین ارسال: tohidrajabali
  کلیپی کوتاه از بازی در حال ساخت Alireza3d 6 4,152 1400/9/11، 06:57 عصر
آخرین ارسال: Alireza3d
  گیم پلی قسمت سوم منطقه آلوده alii 4 4,012 1400/8/26، 09:23 عصر
آخرین ارسال: alii
Brick ستیز قهرمانان:هیجانی بی پایان (جدید) Mahdibabaei M.N 17 10,377 1400/8/25، 09:16 عصر
آخرین ارسال: MdSarli

پرش به انجمن: