ارسالها: 1,091
موضوعها: 122
تاریخ عضویت: دي 1393
مکان: همدان-ملایر
سپاسها: 236
1923 سپاس گرفتهشده در 1126 ارسال
من از بازیم خروجی اندروید توسط اینتل ایکس دی کی گرفتم وقتی روی گوشی امتهان کردم دیدم برخی از اشیایم ناپدید می شوند یا وقتی به کناره ها که دیوار می رسند از دیوار رد می شد . من قبل خروجی تستش کردم مشکلی نداشت و حتی در شبیه ساز اینتل هم مشکلی ندارد آیا مشکل از خروجی گرفتن است یا عدم ساپورت گوشی بهترین روش خروجی در اینتل کدام است چون چندین زیر مجموعه برای اندروید دارد.
ارسالها: 1,091
موضوعها: 122
تاریخ عضویت: دي 1393
مکان: همدان-ملایر
سپاسها: 236
1923 سپاس گرفتهشده در 1126 ارسال
من با Crosswalk for Android گرفتم اما حجم خروجی خیلی زیاد است یک بازی یک مگا بایت در حدوود 55 مگابایت خروجی می گیرد که واقعا حجم آن بالا است داخل فایل آن یک فایل است که حدود 52 مگابیت است آیا راهی ندارد که حجم را پایین و یا این فایل را حذف کرد
ارسالها: 1,091
موضوعها: 122
تاریخ عضویت: دي 1393
مکان: همدان-ملایر
سپاسها: 236
1923 سپاس گرفتهشده در 1126 ارسال
سه سوال بی جواب:
1- روشی که گفنه اید فقط روی اندروید نسخه 4 به بالا بکار می رود آیا روشی هست که برای نسخه های 2 و 3 هم خروجی بگیرد که باگ نداشته باشد
2- آیا روشی غیر از گوشی هست که بتوان خروجی اندروید را برای گوشی های مختلف تست کرد . اگر کسی می دانه که چطور خروجی اندروید را داخل شبیه ساز های اکلیپس برد لطفا به ما هم بگوید
3- چطور بفهمیم که بازیمان به چه سیتمی ساگار است و حداقل منابع سخت افزاری چقدر می خواهد آیا کانسراکت قسمتی برای نمایش مقدار سخت افزار نداره.(برای وب میزان حافظه و سرعت دانلود را میزنه من برای اندروید و رایانه می خواهم)
راستی 50 مگابایت یادم امد که دونسخه گرفتم و هر نسخه 22 مگا بیت شد یکی برای ARM , X86
ارسالها: 1,091
موضوعها: 122
تاریخ عضویت: دي 1393
مکان: همدان-ملایر
سپاسها: 236
1923 سپاس گرفتهشده در 1126 ارسال
چطور با WebStorage می شود متغییر ها را ذخیره کرد راهنما کاملی ندارید آیا می توان حالت های ابکنها مثل موقیعت اسپرایت و یا رزلوشن صفحه را هم ذخیره کرد . کسی می داند