ارسالها: 469
موضوعها: 42
تاریخ عضویت: تير 1395
مکان: اراک
سپاسها: 428
679 سپاس گرفتهشده در 323 ارسال
خو شما باید دقیقا همین سیستمی رو که توی این آموزش دیدید رو باید توی بازی خودتون پیاده کنید
مگه حتما باید دقیقا 30 تا مرحله باشه؟؟
ارسالها: 469
موضوعها: 42
تاریخ عضویت: تير 1395
مکان: اراک
سپاسها: 428
679 سپاس گرفتهشده در 323 ارسال
مطمئنید؟؟
توی آموزش از یه اسپرایت استفاده شده که 3 تا انیمیشن داشت
انیمیشن جاده آسفالت
انیمیشن جاده خاکی
انیمیشن جاده شب
که داخل هر کدوم از اینا دو تا فریم وجود داشت
یکی مال باز شدش و یکی هم مال قفل بودنشه
ارسالها: 2,049
موضوعها: 36
تاریخ عضویت: اسف 1394
سپاسها: 5825
2904 سپاس گرفتهشده در 1521 ارسال
یه سرچ توی انجمن بزنید قبلا هم دیدم سوال شده
رسید مژده که ایّام غم نخواهد ماند چنان نماند چنین نیز هم نخواهد ماند
ارسالها: 333
موضوعها: 1
تاریخ عضویت: شهر 1395
سپاسها: 507
640 سپاس گرفتهشده در 295 ارسال
ببین با کمی کار و تجربه میتونی کلی مرحله با قفل بسازی که تا مرحله یک انجام نشه مرحله دو باز نشه .
بنظرم با متغیر و استفاده از لوکال استوریج بتونی کلی مرحله با قفل بسازی
مثلا تعریف کنی X=1 اگه مرحله یک تمام شد یک واحد به متغیر مثلا X اضافه بشه و اگر مثلا مقدار X برابر 2 شد قفل مرحله دو باز بشه به همین ترتیب اگه سه بشه مرحله سه باز بشه و الی آخر