نقل قول: سلام پرشین گیمز عزیز (من کلا با مخاطب قرار دادن اسامی آواتاری مشکل دارم و متاسفانه اسم شما هم تو پروفایلتون نیست و نمیدونم چی خطابتون کنم)
این بازی که همزمان هم تو مایکت و هم تو کافه بازار منتشر شده با گوگل پلی البته فقط برای فید بک گیری چون کاملا رایگان منتشرش کردم و بدون سیستم درآمدزایی.
بنابراین اگر نقدی به بازی برای مارکت ایران هم داشته باشین خوشحال میشم بخونم.
پیشنهاد واتساپیتون خیلی عالی بود و حتما بهش عمل میکنم.
اما در مورد نرخ بازگشت... من خیلی دارم سعی میکنم دیگه بازیهام رو ساده و ریتمشون رو تند بکنم و مکانیکهاش رو بشدت ساده بکنم تا ببشتر تو طبقه بندی بازیهای کژوال قرار بگیرن. و نتیجتا درآمدشون صرفا ثبلیغات باشه.
این مورد که شما فرمودین دقیقا نکته ای هست که نمیتونم درکش کنم و توش بشدت مشکل دارم. من برام سواله که بازیهای پر درآمدی مثل بازیهای ساده شرکت کچاپ و یا حتی مثال ساده اش بازی فلپی برد که نه رویداد دارن و نه لیست برترینها و صرفا یک بازی ساده هستن که گیمر هر وقت حوصله اش سر رفت بیاد و چند دقیقه کوتاه بازی رو فارغ از اینکه کی تا حالا بالاترین رکورد رو زده و یا خودش قبلا چیکار کرده.... بیاد بازی کنه و در خلالش دوتا تبلیغ ساده بنری تمام صفحه هم ببینه و بره و دوباره و دوباره این اتفاق بیوفته من باید دقیقا چیکار کنم که این اتفاق برای بازیم بیوفته؟
من دنبال اون کلید طلایی هستم که گیمر بواسطه خوب شدن موقت حالش بدون وجود هیچ رویدادی علاقمند بشه که دوباره و دوباره و دوباره بیاد و بازی ساده من رو انجام بده و بره. قطعا جواب این سوال راحت نیست چون اگر جوابش راحت بود و یک فرمول طلایی واحد داشت همه بازیها به درآمدهای افسانه ای میرسیدن.
اما مشخصا این سبک بازی, ایده آل من هست و هر پیشنهادی که منرو به این ایده آل نزدیک کنه ازش بشدت استقبال میکنم.
سلام ؛
هیچ بازی ای نیست که بشه گفت 100 درصد موفق میشه .
در واقع ما برنامه نویس ها و بازی ساز ها توی یک دسته قرار میگیریم ؛ تا زمانی که پروژه ای موفق نداشته باشیم ( یا ) اعتبار کافی برای تبلیغات و مارکتینگ نداشته باشیم ، همیشه به دنبال اون موفقیته هستیم ( نه فرمول طلایی ) چون فرمول طلایی ای وجود نداره .
خیلی از گروه ها و شرکت هایی که بازی موفقی ساختن ، دلیل بر موفقیت پروژه های بعدیشون نشده .
اما شما فکر میکنید همه پروژه هاشون تاپ چارت بوده بخاطر همینم موفق شده !
نه ، با همون پروژه موفق ؛ باقی رو
به زور موفق کردن .
اگر حرف از فرمول باشه ، به نظر من اون فرمول به اتمام رسوندن کار به بهترین نحو ممکن است .
هیچ تضمینی وجود نداره که حرف من و دیگران درباره سبک کاری شما درست باشه !
بازار دست مردم هست و رفتار مردم غیر قابل پیش بینی است .
بخاطر همین ، از کجا معلوم که بین این همه پروژه ای که میسازید یکیشون به همون موفقیتی که میخواهید نرسه ؟
شاید بازی هایی که من یکی دو سال روشون وقت میذارم ، در نهایت با حداکثر 1000 دانلود شکست بخورن ، اما پروژه های شما با نهایتا یکی دو ماه زمان موفق بشن ؛ چه تضمینی وجود داره ؟
اما ؛ این اما خیلی مهمه که برای این تضمین میدم که صد درصد درست هست . اونم اینه که شما فقط لازم دارید تا یک پروژه موفق داشته باشید ، اگر از همین فرصت استفاده نکردید ، تبریک میگم ، شما احمق ترین فرد روی زمین هستید .
اونوقت شما میتونی کپی ماریو قارچ خور رو به اسم ماریو تمام اچ دی بفروشید و سکه بزنید .
نمونه و امثال این بازی هایی که لیاقت حضور و وجود در بازار و تاپ چارت رو ندارند در نمونه های خارجی و داخلی به راحتی میتونید مشاهده کنید .
دلیلش فرمول طلایی نیست . پوله . اگرم میخواید میتونید اسمشو بذارید فرمول طلایی .
البته اینطوریم نیست که ریخته باشن و شما راحت بتونید جمع کنید ، برای این موارد که از پول برای بالا اومدنش باید استفاده بشه ، باید هم خود پروژه سناریو اقتصادی داشته باشه .
موفق باشید .