1394/3/27، 09:22 عصر
بازی های ویدئویی به کمک نرم افزارها و انجین های مختلفی ساخته می شوند که هر سال نیز نسخه ها، امکانات و آموزش های جدیدی، برای آنها ارائه می شود. اما یادگیری این نرم افزارها، بدون آشنایی با اصول بازیسازی، به نتیجه خوبی منتهی نخواهد شد. در سری مباحث پیش رو، ابتدا اصول ایجاد جذابیت در یک بازی را بررسی خواهیم کرد، سپس به سراغ مراحل طراحی بازی بر روی کاغذ می رویم و نگاهی کلی نیز خواهیم داشت بر روی دیگر مراحل دیجیتالی طراحی بازی.
نویسنده : مهدی فنائی
تعداد صفحات : 80
فرمت : PDF
DOWNLOAD
نویسنده : مهدی فنائی
تعداد صفحات : 80
فرمت : PDF
DOWNLOAD
اي قلم در حرفهايت اثري نيست
از آشنا براي من خبري نيست
آمد اين جمعه هم گذشت اي خدا
از يوسف فاطمه خبري نيست