1395/6/15، 02:04 صبح
سلام می خواستم آموزش حالت برفی یا بارانی رو در بازی کسی می دونه آموزش رو برام بزاره ممنون می شمpdfهم بود عیبی نداره
چگونه حالت برفی یا بارانی در بازی اجرا کنیم
|
1395/6/15، 02:04 صبح
سلام می خواستم آموزش حالت برفی یا بارانی رو در بازی کسی می دونه آموزش رو برام بزاره ممنون می شمpdfهم بود عیبی نداره
1395/6/15، 02:30 صبح
(1395/6/15، 02:23 صبح)shazde نوشته است: سلام عزیزم ببخشید فکر میکنم سوال مال بخش یونیتیه درسته؟؟ ساخت موشن گرافیک با قیمت مناسب به همراه نمونه کار !
سفارش + مشاهده نمونه کار ها + مشاوره رایگان از طریق تلگرام :
+--||| Reza_VFX@ ||--+
ربات برای عزیزانی که ریپورت هستند:
+--||| _RezaVFX_Bot@ ||--+
1395/6/15، 02:31 صبح
ایشون برای یونیتی میخوان نه کانستراکت .
بخش هارو هم توجه کنید ...
1395/6/15، 02:43 صبح
(1395/6/15، 02:30 صبح)rezavfx نوشته است:(1395/6/15، 02:23 صبح)shazde نوشته است: سلام سلام بله اشتباه از من بود.فکر کردم برای کانستراکت میخوان رسید مژده که ایّام غم نخواهد ماند چنان نماند چنین نیز هم نخواهد ماند
1395/6/15، 07:34 صبح
(1395/6/15، 02:04 صبح)بهنام نوشته است: سلام می خواستم آموزش حالت برفی یا بارانی رو در بازی کسی می دونه آموزش رو برام بزاره ممنون می شمpdfهم بود عیبی نداره سلام و درود شما می تونید با اسپرایت و انیمیشن ایجاد کنید یا از پارتیکل سیستم استفاده کنید راه بهتر اینه از پکیج FxRain استفاده کنید ، کلیک کنید [url=http://unitypackage.ir/product/%D9%BE%DA%A9%DB%8C%D8%AC-fx-rain/]
1395/6/15، 12:30 عصر
من تو ساخت بازی سه بعدی تجربه ای ندارم اما زیاد بازی کردم و تجربه بازی کردنامو می گم اگه واسه گوشی می خواید بازی بسازید استفاده از سیستم پارتیکل زیاد سی پی یو مصرف می کنه تو خیلی از بازیای سه بعدی اینجور چیزا رو مثلا دود رو به صورت دو بعدی طراحی می کنن و اینجوری برنامه رو می سازن که دوربین به هر طرف چرخید اون دود که دو بعدی هست بچرخه به طرف دوربین مثلا توی بازی plander pirates افکت ها اینجوری طراحی شدن
همیشه اعتقاد داشتم حیفه که با کامپیوتر بازی کرد ولی آخرش به بازی ساختن علاقه مند شدم...
1395/6/15، 11:48 عصر
(1395/6/15، 12:30 عصر)mahdi797979 نوشته است: من تو ساخت بازی سه بعدی تجربه ای ندارم اما زیاد بازی کردم و تجربه بازی کردنامو می گم اگه واسه گوشی می خواید بازی بسازید استفاده از سیستم پارتیکل زیاد سی پی یو مصرف می کنه تو خیلی از بازیای سه بعدی اینجور چیزا رو مثلا دود رو به صورت دو بعدی طراحی می کنن و اینجوری برنامه رو می سازن که دوربین به هر طرف چرخید اون دود که دو بعدی هست بچرخه به طرف دوربین مثلا توی بازی plander pirates افکت ها اینجوری طراحی شدن سلام دوست خوب ممنون از نظره مفیده شما این مورد رو مد نظر داشته باشید بعضی از پکیج های ارائه دهنده پارتیکل سیستم برای موبایل بهینه شدند برای یک بازی دو بعدی یا یک بازی سه بعدی معمولی نیازی نیست از این روشی که شما می گید استفاده شه چون معمولا با استفاده از کد نویسی این کار انجام میشه که دوستان معمولا در این مورد ضعف دارند به نظره من برای بازی های مستقل استفاده از پکیج هایی که بهینه برای موبایل هستند مناسب تر هست و عزیزان با مشکل کم تری روبه رو می شوند موفق باشید
1395/6/16، 12:02 عصر
ممنون البته این روش یه حالت فانتزی هم ایجاد می کنه تنها تجربه من از ایجاد دود سه بعدی توی بلندر بود که اونجا اونقد پردازشاش سنگین بود که به مدت زیادی سی پی یو روی صد بود و آخرش کامپیوتر رو ریستارت کردم برای همین اطلاع زیادی درباره این پکیج های بهینه شده برای موبایل نداشتم من خیلی وقته با یونیتی آشنام ولی هنوز یادگرفتنشو شروع نکردم چون یونیتی ندارم دانلود هم نمی تونم بکنم
همیشه اعتقاد داشتم حیفه که با کامپیوتر بازی کرد ولی آخرش به بازی ساختن علاقه مند شدم...
|
موضوعهای مشابه… | |||||
موضوع | نویسنده | پاسخ | بازدید | آخرین ارسال | |
سیستمم مورد نیاز برای یونیتی 5 | ^_^ Ali ^_^ | 5 | 3,963 |
1402/3/5، 10:31 عصر آخرین ارسال: M.Y |
|
کمترین حجم بازی | محمد 82 | 3 | 941 |
1401/11/16، 11:29 صبح آخرین ارسال: mostafanastary |
|
خروجی IL2CPP در یونیتی | arshia ajoudani | 2 | 1,394 |
1401/11/11، 11:09 صبح آخرین ارسال: abedi |
|
خروجی وب | M.Y | 0 | 896 |
1401/8/1، 04:36 عصر آخرین ارسال: M.Y |
|
سوال در مورد دوره شوتر اول شخص استاد رجب زاده | amin hosseini | 1 | 1,617 |
1400/12/20، 11:01 عصر آخرین ارسال: ᔕinaᗪehghani |