ارسالها: 185
موضوعها: 48
تاریخ عضویت: خرد 1395
مکان: گیلان
سپاسها: 25
61 سپاس گرفتهشده در 49 ارسال
چتور میشه تو بازی فیزیکی بگیم که دوتا ماشین داریم این دوتا با هم برخورد نکنند مثل بازی hill clemb racing 2 تو بازی انلاینش ممنون میشم کمک کنید
ارسالها: 206
موضوعها: 14
تاریخ عضویت: مهر 1395
مکان: ایران
سپاسها: 35
222 سپاس گرفتهشده در 120 ارسال
در این صورت باید رفتار physics رو حذف کنید و جاش از رفتار platform استفاده کنید که آموزش مفیدش تو آموزش ساخت بازی جدال با شیاطین هست و میتونین کامل یادش بگیرید برای چرخ ها هم می تونید از رفتار پین استفاده کنید و حرکت اونارو هم با انیمیشن نمایش بدید
(اگر اون آموزشو ببینید کاملا متوجه میشید)
تو می تونی همین الان با دریافت رایگان "اینشب نت" با حجم 2.5 مگابایت از ما حمایت کنی...حمایت های شما دلگرمی ماست
ارسالها: 195
موضوعها: 17
تاریخ عضویت: ارد 1395
سپاسها: 86
171 سپاس گرفتهشده در 97 ارسال
(1395/10/21، 11:27 صبح)ARMAN_IRBAX نوشته است: در این صورت باید رفتار physics رو حذف کنید و جاش از رفتار platform استفاده کنید که آموزش مفیدش تو آموزش ساخت بازی جدال با شیاطین هست و میتونین کامل یادش بگیرید برای چرخ ها هم می تونید از رفتار پین استفاده کنید و حرکت اونارو هم با انیمیشن نمایش بدید
(اگر اون آموزشو ببینید کاملا متوجه میشید)
در صورت استفاده از رفتار پلاتفورم دیگه هیل کلایمب ریسینگ نمیشه که باید حتما از فیزیک استفده بشه من یه فکری دارم شاید اگه هر کدوم از ماشین ها تو یه لایه جدا باشن دیگه برخورد نکنن البته این یه حدسه و نمیدونم درسته یا نه
همیشه اعتقاد داشتم حیفه که با کامپیوتر بازی کرد ولی آخرش به بازی ساختن علاقه مند شدم...
ارسالها: 195
موضوعها: 17
تاریخ عضویت: ارد 1395
سپاسها: 86
171 سپاس گرفتهشده در 97 ارسال
پس اگه نظر من جور دیر نیاد باید فکر دیگه ای بکنیم آخه با رفتار پلاتفورم چجوری میشه هیل کلایمب ریسینگو شبیه سازی کرد؟ شاید من منظورتونو نفهمیدم اگه میشه یه سورس ساده بزارین
همیشه اعتقاد داشتم حیفه که با کامپیوتر بازی کرد ولی آخرش به بازی ساختن علاقه مند شدم...