چگونه یک بازی گیمر پسند داشته باشیم
#1
سلام من خودم یه گیمرم
اونم از لحاظ حرفه ای و امروز میخوام بهتون یاد بدم که چجوری و چگونه بازی بسازید که نطر ما گیمر را رو جلب کنه
قدم اول :سبکای دیگران نه 23 
اینکه بازی های مثله تپه نورد و سالار معروفن واسه خودشون معروفن تو نباید دقیقا هر کاری اونا تو بازیشون کردنو بکنی که
مثلا تو بازی تپه نورد قابلیت ارتقا برای چرخو بنزینو موتورو کمک فنره
خب تو بیا بجای اینا قابیلت ارتقا برای ترموستاتو جعبه فرمونو ترمزو بزار 
یا مثلا تو بازی سالار  از اهنگای قدیمی استفاده شده تو بیا بجاش اهنگ حامد پهلانو بزار یا نه حامد همایون (از تیکه کلام های شاخ و قدیمی هم زیاد استفاده نکنید از مد افتاده )
قدم دوم :گر صبر کنی ز قوره حلوا سازی
این که بازیتو کی بیرون میدی یا این که چند تا دانلود داره یا اینکه چند ستارست اصلا مهم نیست مهم اینه که بعد دانلود فرد بازیتو نگه میداره یا نه برای مثال بازیه ترافیک یا کلش همیشه تو ارشیو بازی های همه هست
بازی ساز های معروف بعد از 3 4 سال کار روی یک بازی  در زمان انتشارش بازم بازیو بیرون نمیدن و تاخیر میزن تا باگ های بازیرو بگیرن حتی با اینکه بازی ده بار قبل این باگ گیری شده
قدم سوم : گرافیک مهم تر است یا داستان
اگر برایتان پیش امده که از خود بپرسید رو گرافیک بیشتر کار کنم یا داستان باید بگم باید روی :
گیم پلی کار کنید
بله گیم پلی از همه چیز مهم تر است گیم پلی چیزی است که گیمر را روی بازی نگه میدارد
در واقع اینطور است
1 گیم پلی :عامل جذابیت
2گرافیک و داستان :عامل موفقیت
قدم چهار بازیم با کالاف مو نمیزنه
اگه فکر کردید با کپی کردن وقایع کالاف گیمر جذب بازی شما میشود سخت در اشتباهید شما باید در بازیتون ایده ها ورویا های خودتونو طراحی کنید هیچ وقت سعی در کپی کردن از بازی های معروف نباشید که شکست میخورد برای مثال بازی های که در تقلید از کلش او کلنز بیرون امدند و الان حتی هزار تا کاربر هم ندارن
کش او زامبی
کلش او جنگل
نبرد اژدها
حرارت جنگل
مایت اند گلوری
و.....
قدم پنجم :زامبی ها به قبر باز گشتن
اگه فکر کردید با ساختن بازی زامبی با یه فضای تاریک بازی خوبی ساخته اید قطعا گند زده اید
چون این کار اینقدر خز شده که دیگه حال ادم بهم میخوره
قدم ششم :گرافیک
گرافیک مهم ترین عامل جذابیت بازی بعد از گیم پلی است تا سعی دارید روش کار کنید
قدم هفتم :داستان
اگه بازی گیم پلی و گرافیک خوبی داشته باش داستان زیاد مهم نیست ولی اگه بازیتون در گرافیک و گیم پلی تعریفی نداره و هوش داستان نویسی خودتون هم تعرفی نداره میتونید از داستان های کتاب الگو بگیرید این کار اصلا بد نیست و عنوان موفق اساسین کرید هم از روی یک کتاب ساخته شده
خلاصه نتایج:
بازیتون کپی نباشه و ایده جدید داشته باشید
قبل ساخت بازی اینو سه بار تکرار کنید
گیم پلی خوب گیم پلی جذاب  گیم پلی عالی
اگه گرافیک یاد نگیرم
اگه بازیم گرافیک نداشته باشه به فنا میره
کتاب داستان و اموزش بهترین دوسته من در بازیسازی
بازی های ترسناک زامبی =شکست بازی
رویاهای من بهتر از رویاهای شرکت های حرفه ای
  پاسخ


 سپاس شده توسط: amirgoli
#2
(1396/5/12، 08:52 عصر)rozita نوشته است: سلام من خودم یه گیمرم
اونم از لحاظ حرفه ای و امروز میخوام بهتون یاد بدم که چجوری و چگونه بازی بسازید که نطر ما گیمر را رو جلب کنه
قدم اول :سبکای دیگران نه 23 
اینکه بازی های مثله تپه نورد و سالار معروفن واسه خودشون معروفن تو نباید دقیقا هر کاری اونا تو بازیشون کردنو بکنی که
مثلا تو بازی تپه نورد قابلیت ارتقا برای چرخو بنزینو موتورو کمک فنره
خب تو بیا بجای اینا قابیلت ارتقا برای ترموستاتو جعبه فرمونو ترمزو بزار 
یا مثلا تو بازی سالار  از اهنگای قدیمی استفاده شده تو بیا بجاش اهنگ حامد پهلانو بزار یا نه حامد همایون (از تیکه کلام های شاخ و قدیمی هم زیاد استفاده نکنید از مد افتاده )
قدم دوم :گر صبر کنی ز قوره حلوا سازی
این که بازیتو کی بیرون میدی یا این که چند تا دانلود داره یا اینکه چند ستارست اصلا مهم نیست مهم اینه که بعد دانلود فرد بازیتو نگه میداره یا نه برای مثال بازیه ترافیک یا کلش همیشه تو ارشیو بازی های همه هست
بازی ساز های معروف بعد از 3 4 سال کار روی یک بازی  در زمان انتشارش بازم بازیو بیرون نمیدن و تاخیر میزن تا باگ های بازیرو بگیرن حتی با اینکه بازی ده بار قبل این باگ گیری شده
قدم سوم : گرافیک مهم تر است یا داستان
اگر برایتان پیش امده که از خود بپرسید رو گرافیک بیشتر کار کنم یا داستان باید بگم باید روی :
گیم پلی کار کنید
بله گیم پلی از همه چیز مهم تر است گیم پلی چیزی است که گیمر را روی بازی نگه میدارد
در واقع اینطور است
1 گیم پلی :عامل جذابیت
2گرافیک و داستان :عامل موفقیت
قدم چهار بازیم با کالاف مو نمیزنه
اگه فکر کردید با کپی کردن وقایع کالاف گیمر جذب بازی شما میشود سخت در اشتباهید شما باید در بازیتون ایده ها ورویا های خودتونو طراحی کنید هیچ وقت سعی در کپی کردن از بازی های معروف نباشید که شکست میخورد برای مثال بازی های که در تقلید از کلش او کلنز بیرون امدند و الان حتی هزار تا کاربر هم ندارن
کش او زامبی
کلش او جنگل
نبرد اژدها
حرارت جنگل
مایت اند گلوری
و.....
قدم پنجم :زامبی ها به قبر باز گشتن
اگه فکر کردید با ساختن بازی زامبی با یه فضای تاریک بازی خوبی ساخته اید قطعا گند زده اید
چون این کار اینقدر خز شده که دیگه حال ادم بهم میخوره
قدم ششم :گرافیک
گرافیک مهم ترین عامل جذابیت بازی بعد از گیم پلی است تا سعی دارید روش کار کنید
قدم هفتم :داستان
اگه بازی گیم پلی و گرافیک خوبی داشته باش داستان زیاد مهم نیست ولی اگه بازیتون در گرافیک و گیم پلی تعریفی نداره و هوش داستان نویسی خودتون هم تعرفی نداره میتونید از داستان های کتاب الگو بگیرید این کار اصلا بد نیست و عنوان موفق اساسین کرید هم از روی یک کتاب ساخته شده
خلاصه نتایج:
بازیتون کپی نباشه و ایده جدید داشته باشید
قبل ساخت بازی اینو سه بار تکرار کنید
گیم پلی خوب گیم پلی جذاب  گیم پلی عالی
اگه گرافیک یاد نگیرم
اگه بازیم گرافیک نداشته باشه به فنا میره
کتاب داستان و اموزش بهترین دوسته من در بازیسازی
بازی های ترسناک زامبی =شکست بازی
رویاهای من بهتر از رویاهای شرکت های حرفه ای

سلام 80 درصد مطالبتون اشتباهه.به قول چاد مورتا که تو کتاب امپراطوری اپ گفته:"تقلید جزو واجبات این حرفه است"
خود من چند سال پیش یه اپ رو تو 4 ساعت ساختم و نزدیک 11 میلیون فروش داشت(اینکه گفتید باید زمان زیادی براش بذارید)
و خیلی چیزای دیگه که نوشتید اشتباه هست.

یا واسه یه بازی 50 روز وقت گذاشتم 60 تومن فروش کرد واسه یه بازی دیگه 5 روز وقت گذاشتم 400 تومن فروش کرد!

مهم ترین چیز ایده و نحوه ی درست پیاده سازی ایده
  پاسخ


 سپاس شده توسط: danials008 ، shazde ، Mehrshad Farahani ، aa82 ، Dr.AR
#3
دوست عزیز.

شما هر وقت تونستی یک بازیساز موفق بشی و چندین بازی موفق یا پرفروش داشته باشی. اون وقت میتونی بیایی در این مورد نظر بدی.
اینکه شما گیمر هستی دلیل نمیشه چیزی که شما دوست داری بقیه گیمرها هم دوست داشته باشند.

ولی با یه تغییر کوچولو میتونی کل حرفاتو موجه کنی ...! اونم اینه که عنوان پستت رو عوض کنی و بجای " چگونه یک بازی گیمر پسند داشته باشیم " ، عنوان "خواسته های من به عنوان یک گیمر " رو بزاری، اونوقت هیچ ایرادی نمیشه از شما گرفت.

موفق باشید


  پاسخ


 سپاس شده توسط: danials008
#4
چی بگم همه نظرات مهمه من خودم یکی از بهترین برنامه نویس ها هستم نمیخوام خودم رو تعریف کنم ولی شما زیادی رفتی بازی های زامبی یکی از بهترین بازی های جهانه
ادرس فروشگاه ما جهت سفارش هاست ارزان قیمت www.hostssd.ir 



ادرس انجمن انیمیشن سازی : uassets.ir

بازی aa+ در حال ساخت است
تصویر: <a href=[تصویر:  0mm9_mm_thumb.png]

  پاسخ


 سپاس شده توسط:
#5
سلام
نظر دادن برای تایپیک های هست که هنوز فعال هستند
و نباید تایپیک های قدیمی(این تایپیک مال 6 _ 7 ماه پیشه)رو بالا آورد
مگر اینکه تایپیکی باشه که شخصی سوالی سوالی کرده باشه و جوابی نگرفته باشه و شما بیایی و جوابش رو بدی.
و برای تشکر کردن از پست کاربرها , فقط کافیه روی دکمه سپاس بزنید
  پاسخ


 سپاس شده توسط:


موضوع‌های مشابه…
موضوع نویسنده پاسخ بازدید آخرین ارسال
  انتخاب رشته کامپیوتر M.Y 5 2,996 1401/4/11، 06:21 عصر
آخرین ارسال: M.Y
  خرید سورس بازی های شما Hamed85 4 2,487 1401/1/31، 11:02 صبح
آخرین ارسال: Hamed85
  فروش سورس شبه بازی ۴۱۱۴۸ امیرعلی فیروزبخش 0 1,535 1400/11/18، 09:09 عصر
آخرین ارسال: امیرعلی فیروزبخش
  track گوگل انالیتیکس M.Y 6 3,081 1400/10/27، 12:03 عصر
آخرین ارسال: M.Y
  نظر دوستان M.Y 7 2,804 1400/10/2، 05:44 عصر
آخرین ارسال: امیرعلی فیروزبخش

پرش به انجمن: