افزایش اسپرایت ها
#1
سلام 
من میخوام تو بازیم کاربر به ازای هر چهار سکه که گرفت یه الماس ساخته بشه(اسپرایت الماس) بهش بده
یعنی وقتی تعداد سکه هاش به 4 رسیدیه الماس بهش بده و وقتیم به 8 رسید یه الماس دیگه و به همین ترتیب الماس های کاربر زیاد بشن اگه بخوام برای هر چهار سکه یه ایونت بزارم به مشکل بر میخورم و باید یه عالمه ایونت بنویسم
راهی هست بگم هر چهار سکه که گرفت به تعداد الماس هاش یکی اضافه کنه؟
  پاسخ


 سپاس شده توسط:
#2
اونت نوشتن لازم نیست کافیه که تعداد سکه هارو تقسیم بر 4 کنی تا تعداد الماس بدست بیاد.
سورس
همیشه اعتقاد داشتم حیفه که با کامپیوتر بازی کرد ولی آخرش به بازی ساختن علاقه مند شدم...
  پاسخ


 سپاس شده توسط: mahdi_R8095 ، shazde
#3
کد:
System >> Every tick >>>> System >> Set value Almas = Seke / 4

  پاسخ


 سپاس شده توسط: shazde ، danials008
#4
سلام
ممنون از جواباتون ولی مشکلم باز حل نشد
اخه همونطور که گفته بودم تعداد الماس ها متغیر نیست و باید هر چهار سکه که گرفت یه (اسپرایت) الماس ساخته بشه
  پاسخ


 سپاس شده توسط:
#5
(1396/4/1، 06:02 صبح)[email protected] نوشته است: سلام
ممنون از جواباتون ولی مشکلم باز حل نشد
اخه همونطور که گفته بودم تعداد الماس ها متغیر نیست و باید هر چهار سکه که گرفت یه (اسپرایت) الماس ساخته بشه

دوست من شما اگه قوانین و اصول اولیه بازی سازی رو یاد بگیری نمیای برای این سوال ساده تایپیک بزنی ؟ بعدشم دوستان که نباید دقیقا همونی که شما میخواین رو براتون بنویسن / کپی پیست کردن رو بچه هام بلدن پس اوناهم باید بیان بازی ساز شن . البته روی صحبت من با شما نیست با خیلی از بچه های تازه وارد این انجمن هست که واقعا دیگه سوالای بیجا میپرسن . تنها دلیلشم کمبود مغز یا فکر نیست حوصله نداشتن برای یادگیری به روش اصولی هستش . البته حق هم میدم بهتون واقعا پیچیدست این دنیای بازی سازی ولی نه اینکه بیاییم و فقط با کپی پیست جلو بریم .
دوستان لطف کردن براتون قانون اولیش گفتن . خب تعداد الماستو متغییر نیست ! اشکالی نداره یکم فکر میکردید راحت میتونستید با همین روش تعداد الماس هارو بصورت اسپرایت در بیارید .

خب ی متغییر به نام الماس میزاریم و میگیم به ازای هر یدونه افزایش الماس یدونه اسپرایت بساز بهمین راحتی فقط کافی بود یذره مفهومی یاد میگرفتید یا حداقل میخوندید .

و حالا هم به شما و امثال شما پیشنهاد میکنم بشینید از اول با قوانین و ایونت ها اشنا شید تا راحت درک کنید - ببین من صلاح شمارو میخواییم چون اگه اینطوری پیش برید یجای کار به مشکل برمیخورید و کلا بازی سازی رو میزارید کنار - امیدوارم که از این حرف ها ناراحت نشده باشین و به عنوان یک نصیحت از ی فرد کوچک قبولش کرده باشید - امیدوارم موفق باشید 63
 
  پاسخ


 سپاس شده توسط: hamed2002 ، mahdi_R8095
#6
(1396/4/1، 06:54 صبح)danials008 نوشته است:
(1396/4/1، 06:02 صبح)[email protected] نوشته است: سلام
ممنون از جواباتون ولی مشکلم باز حل نشد
اخه همونطور که گفته بودم تعداد الماس ها متغیر نیست و باید هر چهار سکه که گرفت یه (اسپرایت) الماس ساخته بشه

دوست من شما اگه قوانین و اصول اولیه بازی سازی رو یاد بگیری نمیای برای این سوال ساده تایپیک بزنی ؟ بعدشم دوستان که نباید دقیقا همونی که شما میخواین رو براتون بنویسن / کپی پیست کردن رو بچه هام بلدن پس اوناهم باید بیان بازی ساز شن . البته روی صحبت من با شما نیست با خیلی از بچه های تازه وارد این انجمن هست که واقعا دیگه سوالای بیجا میپرسن . تنها دلیلشم کمبود مغز یا فکر نیست حوصله نداشتن برای یادگیری به روش اصولی هستش . البته حق هم میدم بهتون واقعا پیچیدست این دنیای بازی سازی ولی نه اینکه بیاییم و فقط با کپی پیست جلو بریم .
دوستان لطف کردن براتون قانون اولیش گفتن . خب تعداد الماستو متغییر نیست ! اشکالی نداره یکم فکر میکردید راحت میتونستید با همین روش تعداد الماس هارو بصورت اسپرایت در بیارید .

خب ی متغییر به نام الماس میزاریم و میگیم به ازای هر یدونه افزایش الماس یدونه اسپرایت بساز بهمین راحتی فقط کافی بود یذره مفهومی یاد میگرفتید یا حداقل میخوندید .

و حالا هم به شما و امثال شما پیشنهاد میکنم بشینید از اول با قوانین و ایونت ها اشنا شید تا راحت درک کنید - ببین من صلاح شمارو میخواییم چون اگه اینطوری پیش برید یجای کار به مشکل برمیخورید و کلا بازی سازی رو میزارید کنار - امیدوارم که از این حرف ها ناراحت نشده باشین و به عنوان یک نصیحت از ی فرد کوچک قبولش کرده باشید - امیدوارم موفق باشید 63

دوست عزیز ممنون از نصیحتتون
ولی منم مثل هر کس دیگه ای نمیام کپی پیست کنم و هر جا از پروژم به مشکل بر خوردم و آموزشی که کارمو راه بندازه پیدا نکردم میام میپرسم ببخشید اگه سوالم برای شما پیش پا افتادست 63
منم این به ذهنم رسید ک بگم هر یدونه که به متغیر اضافه شد یه اسپرایت ساخته بشه خب ولی نمیدونستم چطوری اینکارو تو کانستراکت انجام بدم
نمیدونم چطوری ایونونتی بنویسم که بگه هر یدونه که به متغیر اضافه شد یه اسپرایت ساخته بشه
بلدم بگم ساخته بشه نمیدونم چطوری بگم که هر یدونه که به متغیر لضافه شد این اتفاق بیفته بازم ببخشید اگر سوالم برای شما خیلی مبتدیه
  پاسخ


 سپاس شده توسط: danials008
#7
(1396/4/1، 01:04 عصر)[email protected] نوشته است:
(1396/4/1، 06:54 صبح)danials008 نوشته است:
(1396/4/1، 06:02 صبح)[email protected] نوشته است: سلام
ممنون از جواباتون ولی مشکلم باز حل نشد
اخه همونطور که گفته بودم تعداد الماس ها متغیر نیست و باید هر چهار سکه که گرفت یه (اسپرایت) الماس ساخته بشه

دوست من شما اگه قوانین و اصول اولیه بازی سازی رو یاد بگیری نمیای برای این سوال ساده تایپیک بزنی ؟ بعدشم دوستان که نباید دقیقا همونی که شما میخواین رو براتون بنویسن / کپی پیست کردن رو بچه هام بلدن پس اوناهم باید بیان بازی ساز شن . البته روی صحبت من با شما نیست با خیلی از بچه های تازه وارد این انجمن هست که واقعا دیگه سوالای بیجا میپرسن . تنها دلیلشم کمبود مغز یا فکر نیست حوصله نداشتن برای یادگیری به روش اصولی هستش . البته حق هم میدم بهتون واقعا پیچیدست این دنیای بازی سازی ولی نه اینکه بیاییم و فقط با کپی پیست جلو بریم .
دوستان لطف کردن براتون قانون اولیش گفتن . خب تعداد الماستو متغییر نیست ! اشکالی نداره یکم فکر میکردید راحت میتونستید با همین روش تعداد الماس هارو بصورت اسپرایت در بیارید .

خب ی متغییر به نام الماس میزاریم و میگیم به ازای هر یدونه افزایش الماس یدونه اسپرایت بساز بهمین راحتی فقط کافی بود یذره مفهومی یاد میگرفتید یا حداقل میخوندید .

و حالا هم به شما و امثال شما پیشنهاد میکنم بشینید از اول با قوانین و ایونت ها اشنا شید تا راحت درک کنید - ببین من صلاح شمارو میخواییم چون اگه اینطوری پیش برید یجای کار به مشکل برمیخورید و کلا بازی سازی رو میزارید کنار - امیدوارم که از این حرف ها ناراحت نشده باشین و به عنوان یک نصیحت از ی فرد کوچک قبولش کرده باشید - امیدوارم موفق باشید 63

دوست عزیز ممنون از نصیحتتون
ولی منم مثل هر کس دیگه ای نمیام کپی پیست کنم و هر جا از پروژم به مشکل بر خوردم و آموزشی که کارمو راه بندازه پیدا نکردم میام میپرسم ببخشید اگه سوالم برای شما پیش پا افتادست 63
منم این به ذهنم رسید ک بگم هر یدونه که به متغیر اضافه شد یه اسپرایت ساخته بشه خب ولی نمیدونستم چطوری اینکارو تو کانستراکت انجام بدم
نمیدونم چطوری ایونونتی بنویسم که بگه هر یدونه که به متغیر اضافه شد یه اسپرایت ساخته بشه
بلدم بگم ساخته بشه نمیدونم چطوری بگم که هر یدونه که به متغیر لضافه شد این اتفاق بیفته بازم ببخشید اگر سوالم برای شما خیلی مبتدیه

دوست عزیز من هم روی صحبتم شما نبودی فقط - بله درسته کمی مشکل شما پیچیده هست . اگه باعث ناراحتی شما شدم عذر میخوام .
بفرمایید اینم یک سورس با 4 ایونت و پیاده سازی سیستمی که شما میخواید .
سورس افزایش جم
موفق باشید .
 
  پاسخ


 سپاس شده توسط: [email protected]
#8
(1396/4/1، 02:34 عصر)danials008 نوشته است:  بله درسته کمی مشکل شما پیچیده هست . 

واقعا ممنون برای سورسی که قرار دادین
امیدوارم این سوع تفاهم که افرادی مثل بنده فقط از سورس های مختلف کپی میکنیم در پروژه خودمون هم براتون رفع شده باشه 18
  پاسخ


 سپاس شده توسط: danials008
#9
(1396/4/5، 10:12 صبح)[email protected] نوشته است:
(1396/4/1، 02:34 عصر)danials008 نوشته است:  بله درسته کمی مشکل شما پیچیده هست . 

واقعا ممنون برای سورسی که قرار دادین
امیدوارم این سوع تفاهم که افرادی مثل بنده فقط از سورس های مختلف کپی میکنیم در پروژه خودمون هم براتون رفع شده باشه 18

خواهش میکنم دوست من ! بازم تاکید میکنم من شمارو تنها مخاطب قرار ندادم ! بهرحال امیدوارم موفق باشید و از من گله ای نداشته باشید .
63
 
  پاسخ


 سپاس شده توسط:


موضوع‌های مشابه…
موضوع نویسنده پاسخ بازدید آخرین ارسال
Information پرداخت درون برنامه مایکت کوردوا ya mahdi 0 212 1404/1/17، 05:43 عصر
آخرین ارسال: ya mahdi
  نحوه خروجی اندروید کوردوا ya mahdi 0 169 1404/1/11، 04:06 عصر
آخرین ارسال: ya mahdi
Wink حل شده مقادير لازم در environment variable ᔕinaᗪehghani 24 11,545 1403/10/23، 12:10 صبح
آخرین ارسال: Tggi
  تپسل .....فروشگاه Hamidreza 3 1,922 1403/10/22، 11:57 عصر
آخرین ارسال: Tggi
  خروجی اندروید با Intel xdk ya mahdi 0 123 1403/8/25، 02:08 عصر
آخرین ارسال: ya mahdi

پرش به انجمن: