طرز درست کردن یک سیستم سیو ولود برای بازی با قابلیت سیو کردن همه ی تغییرات بازی
#1
سلام دوستان یک سوال داشتم.اگه ماینکرفت بازی کرده باشین میبینین که هر سازه ای که میسازین کاملا سیو میشه.با این تفاوت که بازی من حالت بقا داره و بلوکه به بلوکه چیزی ساخته نمیشه.کسی میتونه در این مورد کمکی بکنه؟
  پاسخ


 سپاس شده توسط:
#2
سلام !
خب معمولا پکیج پیشنهاد نمیدم به کسی ولی خب چون خودم هم کمی راه حلش برام سخته و پیاده سازیش پیچیدست این بار پکیج معرفی میکنم !!


easy save پکیجی هست واسه همین کار ! شما میتونید هنگام خروج ذخیره کنید و بعد از بارگذاری بازی رو لود کنید . 
لینکش هم توی گوگل سرچ کنید میاد براتون !!
موفق باشید .
 
  پاسخ


 سپاس شده توسط: shazde ، fresh meat
#3
سلام دوست گلم
وجود و تغییرات هر آبجکت مهمی رو تو بازی به چن تا متغیر نسبت بده
سپس با شیئ لوکال استوریچ اون متغیر ها رو ذخیره کن

[تصویر:  chavoshi%208456232.jpg]
جان منست او هی مزنیدش
آن منست او هی مبریدش
آب منست او نان منست او
مثل ندارد باغ امیدش
باغ و جنانش آب روانش
سرخی سیبش سبزی بیدش
متصلست او معتدلست او
شمع دلست او پیش کشیدش
                             « مولانا »

  پاسخ


 سپاس شده توسط: fresh meat
#4
(1396/5/6، 05:16 عصر)keykavoos نوشته است: سلام دوست گلم
وجود و تغییرات هر آبجکت مهمی رو تو بازی به چن تا متغیر نسبت بده
سپس با شیئ لوکال استوریچ اون متغیر ها رو ذخیره کن

خب ببینید این چیزی که شما میگید همچین هم اسون نیست !!! یعنی در واقع به نظر من کار نمیکنه !! چون مثلا مختصات یک ابجکتی که بوجود اومده ! مثلا 5 و 6 و 10 هستش !!! بعد ی ابجکت دیگه 3 و 8 و 9 هستش !!! حالا چجوری ما میتونیم با نسبت دادن این ها به یک متغیر اونارو سیو کنیم !! در صورتی که هیچ مقدار ثابتی بینشون نیست !!! پس این روش اصلا کار نمیکنه !! تنها روشش اینه که هر ابجکت رو جدا جدا سیو کنیم !! یا از پلاگین ها استفاده کنیم !!!
اها رااااستی ! به عنوان موضوع هم نگاه کنید لطفا !! موضوع در انجمن یونیتی هست و پاسخ شما مربوط به سی تو میشه !؟ موفق باشید .
 
  پاسخ


 سپاس شده توسط: keykavoos
#5
(1396/5/6، 12:18 عصر)danials008 نوشته است: سلام !
خب معمولا پکیج پیشنهاد نمیدم به کسی ولی خب چون خودم هم کمی راه حلش برام سخته و پیاده سازیش پیچیدست این بار پکیج معرفی میکنم !!


easy save پکیجی هست واسه همین کار ! شما میتونید هنگام خروج ذخیره کنید و بعد از بارگذاری بازی رو لود کنید . 
لینکش هم توی گوگل سرچ کنید میاد براتون !!
موفق باشید .

وای نمیدونید چه کمکی کردید دستتون درد نکنه!!!!!!فقط اگه میشه کمی از کار کدن با هاشو بهم یاد بدید چون من هیچ چیز از کد نویسی یاد ندارم
  پاسخ


 سپاس شده توسط:
#6
(1396/5/6، 11:52 عصر)fresh meat نوشته است:
(1396/5/6، 12:18 عصر)danials008 نوشته است: سلام !
خب معمولا پکیج پیشنهاد نمیدم به کسی ولی خب چون خودم هم کمی راه حلش برام سخته و پیاده سازیش پیچیدست این بار پکیج معرفی میکنم !!


easy save پکیجی هست واسه همین کار ! شما میتونید هنگام خروج ذخیره کنید و بعد از بارگذاری بازی رو لود کنید . 
لینکش هم توی گوگل سرچ کنید میاد براتون !!
موفق باشید .

وای نمیدونید چه کمکی کردید دستتون درد نکنه!!!!!!فقط اگه میشه کمی از کار کدن با هاشو بهم یاد بدید چون من هیچ چیز از کد نویسی یاد ندارم

سلام برای کدنویسی میتونید اموزش های اقای رجب زاده رو ببینید که خیلی واضح توضیح دادن ! و از 0 همچیزو یاد میدن
اموزش بازی سازی و برنامه نویسی برای همه
این رو ببینید به سطح متوسطی از کد نویسی میرسید که دیگه فک نمیکنم جایی پیدا بشه !
موفق باشید .
 
  پاسخ


 سپاس شده توسط:
#7
(1396/5/6، 11:56 عصر)danials008 نوشته است:
(1396/5/6، 11:52 عصر)fresh meat نوشته است:
(1396/5/6، 12:18 عصر)danials008 نوشته است: سلام !
خب معمولا پکیج پیشنهاد نمیدم به کسی ولی خب چون خودم هم کمی راه حلش برام سخته و پیاده سازیش پیچیدست این بار پکیج معرفی میکنم !!


easy save پکیجی هست واسه همین کار ! شما میتونید هنگام خروج ذخیره کنید و بعد از بارگذاری بازی رو لود کنید . 
لینکش هم توی گوگل سرچ کنید میاد براتون !!
موفق باشید .

وای نمیدونید چه کمکی کردید دستتون درد نکنه!!!!!!فقط اگه میشه کمی از کار کدن با هاشو بهم یاد بدید چون من هیچ چیز از کد نویسی یاد ندارم

سلام برای کدنویسی میتونید اموزش های اقای رجب زاده رو ببینید که خیلی واضح توضیح دادن ! و از 0 همچیزو یاد میدن
اموزش بازی سازی و برنامه نویسی برای همه
این رو ببینید به سطح متوسطی از کد نویسی میرسید که دیگه فک نمیکنم جایی پیدا بشه !
موفق باشید .
ممنون!!!!
  پاسخ


 سپاس شده توسط:
#8
(1396/5/6، 08:57 عصر)danials008 نوشته است:
(1396/5/6، 05:16 عصر)keykavoos نوشته است: سلام دوست گلم
وجود و تغییرات هر آبجکت مهمی رو تو بازی به چن تا متغیر نسبت بده
سپس با شیئ لوکال استوریچ اون متغیر ها رو ذخیره کن

خب ببینید این چیزی که شما میگید همچین هم اسون نیست !!! یعنی در واقع به نظر من کار نمیکنه !! چون مثلا مختصات یک ابجکتی که بوجود اومده ! مثلا 5 و 6 و 10 هستش !!! بعد ی ابجکت دیگه 3 و 8 و 9 هستش !!! حالا چجوری ما میتونیم با نسبت دادن این ها به یک متغیر اونارو سیو کنیم !! در صورتی که هیچ مقدار ثابتی بینشون نیست !!! پس این روش اصلا کار نمیکنه !! تنها روشش اینه که هر ابجکت رو جدا جدا سیو کنیم !! یا از پلاگین ها استفاده کنیم !!!
اها رااااستی ! به عنوان موضوع هم نگاه کنید لطفا !! موضوع در انجمن یونیتی هست و پاسخ شما مربوط به سی تو میشه !؟ موفق باشید .

من منظورم ویزیبل و اینویزیبل بودنش بود که به متغیر نسبت بدیم
مختصات و چیزای دیگه هم که میشه با آژاکس سیو کرد
[تصویر:  chavoshi%208456232.jpg]
جان منست او هی مزنیدش
آن منست او هی مبریدش
آب منست او نان منست او
مثل ندارد باغ امیدش
باغ و جنانش آب روانش
سرخی سیبش سبزی بیدش
متصلست او معتدلست او
شمع دلست او پیش کشیدش
                             « مولانا »

  پاسخ


 سپاس شده توسط:
#9
(1396/5/7، 11:37 صبح)keykavoos نوشته است:
(1396/5/6، 08:57 عصر)danials008 نوشته است:
(1396/5/6، 05:16 عصر)keykavoos نوشته است: سلام دوست گلم
وجود و تغییرات هر آبجکت مهمی رو تو بازی به چن تا متغیر نسبت بده
سپس با شیئ لوکال استوریچ اون متغیر ها رو ذخیره کن

خب ببینید این چیزی که شما میگید همچین هم اسون نیست !!! یعنی در واقع به نظر من کار نمیکنه !! چون مثلا مختصات یک ابجکتی که بوجود اومده ! مثلا 5 و 6 و 10 هستش !!! بعد ی ابجکت دیگه 3 و 8 و 9 هستش !!! حالا چجوری ما میتونیم با نسبت دادن این ها به یک متغیر اونارو سیو کنیم !! در صورتی که هیچ مقدار ثابتی بینشون نیست !!! پس این روش اصلا کار نمیکنه !! تنها روشش اینه که هر ابجکت رو جدا جدا سیو کنیم !! یا از پلاگین ها استفاده کنیم !!!
اها رااااستی ! به عنوان موضوع هم نگاه کنید لطفا !! موضوع در انجمن یونیتی هست و پاسخ شما مربوط به سی تو میشه !؟ موفق باشید .

من منظورم ویزیبل و اینویزیبل بودنش بود که به متغیر نسبت بدیم
مختصات و چیزای دیگه هم که میشه با آژاکس سیو کرد

ببین خواهر من موضوع بحث ما یونیتی هستش !!! اینچیزایی که میگی احساس میکنم واسه کانستراکت هستش !!! اگه یونیتی آژاکس داره به ماهم بگید استفاده کنیم !! 22 
موفق باشید .
 
  پاسخ


 سپاس شده توسط: keykavoos ، shaygaaan
#10
(1396/5/7، 11:41 صبح)danials008 نوشته است:
(1396/5/7، 11:37 صبح)keykavoos نوشته است:
(1396/5/6، 08:57 عصر)danials008 نوشته است: خب ببینید این چیزی که شما میگید همچین هم اسون نیست !!! یعنی در واقع به نظر من کار نمیکنه !! چون مثلا مختصات یک ابجکتی که بوجود اومده ! مثلا 5 و 6 و 10 هستش !!! بعد ی ابجکت دیگه 3 و 8 و 9 هستش !!! حالا چجوری ما میتونیم با نسبت دادن این ها به یک متغیر اونارو سیو کنیم !! در صورتی که هیچ مقدار ثابتی بینشون نیست !!! پس این روش اصلا کار نمیکنه !! تنها روشش اینه که هر ابجکت رو جدا جدا سیو کنیم !! یا از پلاگین ها استفاده کنیم !!!
اها رااااستی ! به عنوان موضوع هم نگاه کنید لطفا !! موضوع در انجمن یونیتی هست و پاسخ شما مربوط به سی تو میشه !؟ موفق باشید .

من منظورم ویزیبل و اینویزیبل بودنش بود که به متغیر نسبت بدیم
مختصات و چیزای دیگه هم که میشه با آژاکس سیو کرد

ببین خواهر من موضوع بحث ما یونیتی هستش !!! اینچیزایی که میگی احساس میکنم واسه کانستراکت هستش !!! اگه یونیتی آژاکس داره به ماهم بگید استفاده کنیم !! 22 
موفق باشید .

شرمنده
اشتباه شد
ولی بنظرم شما سردر انجمن رو نخونده وارد شدید
چون نوشته:
"انجمن تخصصی کانستراکت"
نه یونیتی...
[تصویر:  chavoshi%208456232.jpg]
جان منست او هی مزنیدش
آن منست او هی مبریدش
آب منست او نان منست او
مثل ندارد باغ امیدش
باغ و جنانش آب روانش
سرخی سیبش سبزی بیدش
متصلست او معتدلست او
شمع دلست او پیش کشیدش
                             « مولانا »

  پاسخ


 سپاس شده توسط:


موضوع‌های مشابه…
موضوع نویسنده پاسخ بازدید آخرین ارسال
  سیستمم مورد نیاز برای یونیتی 5 ^_^ Ali ^_^ 5 4,362 1402/3/5، 10:31 عصر
آخرین ارسال: M.Y
  کمترین حجم بازی محمد 82 3 1,140 1401/11/16، 11:29 صبح
آخرین ارسال: mostafanastary
  خروجی IL2CPP در یونیتی arshia ajoudani 2 1,659 1401/11/11، 11:09 صبح
آخرین ارسال: abedi
  خروجی وب M.Y 0 1,027 1401/8/1، 04:36 عصر
آخرین ارسال: M.Y
  سوال در مورد دوره شوتر اول شخص استاد رجب زاده amin hosseini 1 1,753 1400/12/20، 11:01 عصر
آخرین ارسال: ᔕinaᗪehghani

پرش به انجمن: