پروژه نیمه تمام the ball in the hole
#1
سلام دوستان.من یک پروژه جدید در سبک هایپر کژوال رو 1 هفته پیش استارت زدم ولی تو قسمت کار با کنستراکت به مشکل خوردم.میخواستم دو تا حرکت مهم تو بازیم انجام بشه.
1:توپی که در تصویر میبینید یک انحراف روان به سمت راست داشته باشه و با نگه داشتن صفحه به راست بره کم کم
اون آبجکت های مانع توپ در مختصات مختلف به صورت رندوم و همیشگی نمایش داده شن ولی در امتداد هم باشن.
اگر خواستین همکاری جدی تری داشته باشین بگین تا آیدیم تو تلگرامو بدم.
درضمن برای بازی جز این خیلی مود های دیگه هم هست پس لطف کنین حرفی از تکراری بودنش نزنین 22 22 [تصویر:  Screenshot_9_.png][تصویر:  Screenshot_10_.png][تصویر:  Screenshot_11_.png]
  پاسخ


 سپاس شده توسط:
#2
من هستم
  پاسخ


 سپاس شده توسط:
#3
(1397/5/18، 01:30 عصر)Kiarash نوشته است: من هستم

قبل از هر چیزی میتونید جواب دو سوال اول رو لطف کنید؟
  پاسخ


 سپاس شده توسط:
#4
میتونید یک رفتار ۸ جهت بدید و داخل تنظیماتش سرعت رو کم بذارید و حرکت هشت جهت رو  فقط  left & right بذارید و داخل event بگید اگه is in touch بود simulate control بشه به سمت راست و اگه is in touch نبود invert شه به سر جای اصلیش.
برای دومی : باید بگید شی سیستم every x second (زمان دلخواه) craete object شه بهش مختصات x & y رو میدید و می گی داخل کدوم لایه باشه.

سپاس فراموش نشه
  پاسخ


 سپاس شده توسط: shazde ، پنگوئن گیمز
#5
Exclamation 
(1397/5/18، 05:39 عصر)Kiarash نوشته است: میتونید یک رفتار ۸ جهت بدید و داخل تنظیماتش سرعت رو کم بذارید و حرکت هشت جهت رو  فقط  left & right بذارید و داخل event بگید اگه is in touch بود simulate control بشه به سمت راست و اگه is in touch نبود invert شه به سر جای اصلیش.
برای دومی : باید بگید شی سیستم every x second (زمان دلخواه) craete object شه بهش مختصات x & y رو میدید و می گی داخل کدوم لایه باشه.

سپاس فراموش نشه

دنبال اون نبودم حقیقتش.ببینید.من یک آبجکت دارم.میخوام بهش بگم هر بار که اسپاون میشه یکی هم ازش روبروش در امتدادش ولی برعکس کپی شه و مختصاتش رندوم ولی محدود به یک منطقه باشه.و هر بار که پلیر از فضای بین آبجکت اصلی و کپی شده رد میشه یکی به امتیاز کلش اضافه شه بعد سرعت پایین اومدن موانع بیشتر شه و مدت زمان اسپاونشون کمتر شه و موسیقی سرعتش بره بالا.میدونم ممکنه ایده سختی باشه ولی من باید انجامش بدم به خاطر یک پروژه ای پس هر کی هر راهی به ذهنش میرسه از گفتنش دریغ نکنه.ممنونم از همگیتون. 63 63 63 20 20 20
  پاسخ


 سپاس شده توسط:
#6
سلام، این سورس رو امتحان کنید، ببینید همون چیزی که میخواید هست یا نه
  پاسخ


 سپاس شده توسط: not a real indie ، shazde ، mohsen_nasri
#7
(1397/5/22، 03:55 عصر)mahdi_R8095 نوشته است: سلام، این سورس رو امتحان کنید، ببینید همون چیزی که میخواید هست یا نه

چه کمکی یعنی واقعا کردی.هزار تا سپاسم برات تو پستای مختلف بزارم کمه.
  پاسخ


 سپاس شده توسط:
#8
(1397/5/22، 03:55 عصر)mahdi_R8095 نوشته است: سلام، این سورس رو امتحان کنید، ببینید همون چیزی که میخواید هست یا نه

ببخشید ولی دوباره به مشکل خوردم.این اتفاق موقع جانشینی موانع و ایونتا برام اتفاق میفته.
[تصویر:  Screenshot_20_.png][تصویر:  Screenshot_28_.png][تصویر:  Screenshot_20_.png][تصویر:  Screenshot_29_.png]
  پاسخ


 سپاس شده توسط:
#9
منظورت اینه که سرجاشون نیستن
  پاسخ


 سپاس شده توسط:
#10
سلام، ایونت ها که به نظر درست میان

شاید مشکل از Image point ها باشه، ایمیج پوینت اسپرایت تون رو چک کنید ببینید جاش درست هست یا نه
  پاسخ


 سپاس شده توسط:


موضوع‌های مشابه…
موضوع نویسنده پاسخ بازدید آخرین ارسال
Information پرداخت درون برنامه مایکت کوردوا ya mahdi 0 212 1404/1/17، 05:43 عصر
آخرین ارسال: ya mahdi
  نحوه خروجی اندروید کوردوا ya mahdi 0 169 1404/1/11، 04:06 عصر
آخرین ارسال: ya mahdi
Wink حل شده مقادير لازم در environment variable ᔕinaᗪehghani 24 11,545 1403/10/23، 12:10 صبح
آخرین ارسال: Tggi
  تپسل .....فروشگاه Hamidreza 3 1,922 1403/10/22، 11:57 عصر
آخرین ارسال: Tggi
  خروجی اندروید با Intel xdk ya mahdi 0 123 1403/8/25، 02:08 عصر
آخرین ارسال: ya mahdi

پرش به انجمن: